Live Κίνηση
Περισσότερα
ΔΟΚΙΜΕΣ

Video: Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Honda Civic

Ελλάδα 4:03
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Video: Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Honda Civic

ΔΟΚΙΜΕΣ

Video: Δοκιμάζουμε στην Ελλάδα το νέο Honda Civic

ΔΟΚΙΜΕΣ

Πριν από μόλις λίγες ημέρες το νέο Honda Civic πέρασε τα σύνορα της χώρας μας, ευελπιστώντας σε μια ανάλογη των προκατόχων του εμπορική καριέρα. Σχεδιαστικά η ένατη γενιά Civic, αν και έχει κρατήσει το βασικό σουλούπι της προηγούμενης, δείχνει εντελώς νέα και σαφώς πιο θελκτική. Το NewsAuto το δοκιμάζει στην Ελλάδα…

Advertisement
Advertisement

Στην προηγούμενη γενιά, με τον ρηξικέλευθο σχεδιασμό, λέγαμε πως είτε θα το αγαπήσεις είτε θα το μισήσεις με την πρώτη ματιά. Το νέο μοντέλο έχει μια πιο… διπλωματική για το μάτι και τις αισθήσεις σχεδιαστική γραμμή.
Σίγουρα, με την πρώτη ματιά οι περισσότεροι θα το αγαπήσουν, λίγοι θα το αντιπαθήσουν και αρκετοί θα ζητήσουν και δεύτερο… ραντεβού μαζί του για να το σκεφτούν καλύτερα.
Γενικά, επί τη εμφανίσει, έχουμε ένα σαφώς πιο σπορ, δυναμικό, coupeδάτο αμάξωμα. Αυτός είναι και ο λόγος που οι Ιάπωνες αποφάσισαν να μη βγάλουν το Civic και σε τρίθυρο.
Νέο είναι και το εσωτερικό του Civic. Εχουν χρησιμοποιηθεί καλύτερης ποιότητας υλικά, νέες οθόνες στα όργανα, ενώ οι Ιάπωνες έχουν αξιοποιήσει στο καλύτερο δυνατό τους εσωτερικούς χώρους του αυτοκινήτου. Ετσι, το μειονέκτημα των 401 lt του πορτμπαγκάζ της προηγούμενης γενιάς έγινε πλεονέκτημα στη νέα, με τα 477 lt να είναι στην κορυφή της κατηγορίας – έτσι απλά.

[nggallery id=40]
Στον δρόμο, ο γνώριμος κινητήρας των 1,4 lt με τους 100 ίππους κινεί αξιοπρεπώς το αυτοκίνητο, χωρίς εξάρσεις αλλά και απαιτήσεις, ενώ η κατανάλωση των 5,4 lt αποδεικνύει πως οι Ιάπωνες δεν «φόρεσαν» απλά τον κινητήρα του προηγούμενου Civic στο νέο, αλλά δούλεψαν επάνω του τόσο στην κατανάλωση (11% χαμηλότερη) όσο και στις εκπομπές ρύπων (129 g/km).
Μας άρεσε το τιμόνι του αυτοκινήτου που είναι κορυφαίο στην κατηγορία του, αλλά και η ανάρτηση που προσφέρει πολύ μεγαλύτερη άνεση με τους νέους συνδέσμους που έχουν τοποθετηθεί, περίσσιο κράτημα και κορυφαία οδική συμπεριφορά. Εν κατακλείδι, οι Ιάπωνες κατάφεραν να κάνουν το καλό καλύτερο, ποιοτικότερο και σαφώς πιο όμορφο. Αναμφίβολα η εμπορική καριέρα του νέου Civic δείχνει ευοίωνη βλέποντας και την τιμή του που ξεκινάει από τα 16.800 ευρώ (χωρίς απόσυρση) με πληρέστατο εξοπλισμό.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Κινητήρας: 1.339 cc
Ισχύς: 100 PS/6.000 rpm
Ροπή: 12,9 kgm/4.800 rpm
Μετάδοση: Στους εμπρός τροχούς
Κιβώτιο: Μηχανικό 6 σχέσεων
Τελική ταχύτητα: 187 km/h
Επιτάχυνση 0-100 km: 13,4 sec
Μικτή κατανάλωση (/100 km): 5,4 lt
Εκπομπές CO2: 129 g/km
Βάρος: 1.181 kg
Διαστάσεις Μ/Π/Υ: 4.285/1.770/1.472 mm
Χώρος αποσκευών: 477 lt
Τέλη Κυκλοφορίας: 141,9 €
Τιμη: από 16.800 €