Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

PEOPLE

Αποκλειστική συνέντευξη στο NewsAuto: Αυτό είναι το μέλλον της Citroen

  • Αποκλειστική συνέντευξη στον Πάνο Σεϊτανίδη (instagram.com/SeitanF1)

Μία ακόμα σημαντική προσωπικότητα της παγκόσμιας αυτοκίνησης μιλάει αποκλειστικά στο NewsAuto.

O λόγος για τον Xavier Peugeot, Διευθυντή Προϊοντικού Προγραμματισμού της Citroen. Ένα πολύπειρο στέλεχος που είχε αντίστοιχο ρόλο στην Peugeot, στην οποία εργάζεται από το 1994. Πριν από πέντε χρόνια, στο πλαίσιο αναδιοργάνωσης του PSA Group, πέρασε στη Citroen.

Ο 55χρονος μάνατζερ απάντησε στα ερωτήματα του Πάνου Σεϊτανίδη σχετικά με την αυτοκίνηση του σήμερα και του αύριο, τους παράγοντες που καθορίζουν την κατεύθυνση που παίρνει ένα brand, την ηλεκτροκίνηση και όσα πρέπει να περιμένουμε από τη γαλλική εταιρεία τα επόμενα χρόνια.

NewsAuto: Ποιοι παράγοντες καθορίζουν την κατεύθυνση που παίρνει μία μάρκα σχετικά με τον προϊοντικό προγραμματισμό;

Xavier Peugeot: Το σημαντικότερο όταν έχεις την ευθύνη του προϊοντικού προγραμματισμού για το μέλλον, είναι να παραμένεις συνδεδεμένος με το DNA της μάρκας. Υπάρχουν τόσες πολλές αυτοκινητοβιομηχανίες και τόσες κατηγορίες οχημάτων. Έχει σημασία όμως να έχεις ιστορία, γερές ρίζες, χαρακτηριστικό DNA και έχουμε την πολυτέλεια να τα χρησιμοποιήσουμε όλα αυτά. Αυτό κάνουμε και το πλάνο μας για το μέλλον είναι να διατηρήσουμε τη σύνδεση με το DNA της μάρκας, να κεφαλοποιήσουμε την ικανότητα της Citroen να τολμήσει, την ικανότητά της να δώσει έμφαση στην άνεση αλλά με μοντέρνο τρόπο μέσω του Προγράμματος Προηγμένης Άνεσης που έχουμε. Όταν έχεις τη δυνατότητα να εκμεταλλευτείς τόσο μεγάλη κληρονομιά, τέτοιες αξίες, DNA, γονίδια, τότε πρέπει να το κάνεις. Είναι τόσες οι εταιρείες που θα ήθελαν να τα έχουν όλα αυτά. Δεν πρέπει λοιπόν να αγνοούμε αυτή την πολυτέλεια, πρέπει να πατήσουμε πάνω σε αυτές τις αξίες για να προετοιμάσουμε το μέλλον. Ανταποκρινόμενοι σε όλες τις νέες απαιτήσεις των πελατών μας, είτε μιλάμε για κινητικότητα, είτε για ηλεκτροκίνηση ή συνδεσιμότητα. Αυτό που μπορώ να σας πω είναι πως η Citroen έχει χτίσει τη φήμη της βασιζόμενη σε δύο πυλώνες: την τόλμη και την άνεση. Αυτή πρέπει να είναι η στρατηγική μας και για το μέλλον, να εστιάσουμε στην τόλμη σε ότι αφορά σε σχεδιασμό και ιδέες, την άνεση που πάντα συνόδευε τα μοντέλα μας και την καινοτομία. Αυτή θα είναι η καρδιά των αξιών των προϊόντων μας.

NA: Τι είναι το αυτοκίνητο σήμερα; Είναι περισσότερο συναίσθημα, πρακτικότητα, άνεση στη χρήση, τεχνολογία; Τι ζητούν περισσότερο οι πελάτες;

XP: Εξελίσσεται συνεχώς ο τρόπος με τον οποίο αντιλαμβανόμαστε την αυτοκίνηση. Ωστόσο τα αυτοκίνητα παραμένουν αντικείμενα γεμάτα συναίσθημα, που λένε κάτι για τον χαρακτήρα του ιδιοκτήτη. Και οι επίδοξοι αγοραστές, εξακολουθούν να έχουν το πάθος ως κριτήριο. Ταυτόχρονα όμως, εξελίσσονται και οι απαιτήσεις από τα αυτοκίνητα. Ίσως όχι τόσο συνδεδεμένες πια με την ιδιοκτησία, περισσότερο με τη χρήση. Νέες απαιτήσεις σε ότι αφορά στις υπηρεσίες μετακινήσεων, την ηλεκτροκίνηση. Όλα αυτά, αποτελούν φυσιολογική εξέλιξη της αυτοκινητοβιομηχανίας. Τα πράγματα προχωράνε προς τα εμπρός αλλά σας διαβεβαιώνω πως η σχέση των πελατών, του ανθρώπου με το αυτοκίνητο, παραμένει πολύ ισχυρή.

NA: Βλέπουμε πως όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες στρέφονται στην ηλεκτροκίνηση. Ποιο είναι το μελλοντικό χρονοδιάγραμμα της Citroen σχετικά με αυτή την τεχνολογία;

XP: Η Citroen έχει συγκεκριμένη στρατηγική σε ότι αφορά στην ηλεκτροκίνηση. Την επόμενη χρονιά θα λανσάρουμε το πρώτο αμιγώς ηλεκτρικό αυτοκίνητό μας αλλά και το πρώτο Plug-in Hybrid. Και από εκεί και πέρα, κάθε νέο μοντέλο στη γκάμα μας θα έχει είτε ηλεκτρική είτε Plug-in hybrid έκδοση. Στόχος μας είναι από το 2025 όλη μας η γκάμα να έχει εκδόσεις της συγκεκριμένης τεχνολογίας.

NA: Από προϊοντικής πλευράς, η Citroen είναι μία αρκετά παράτολμη μάρκα, με συγκεκριμένο χαρακτήρα. Θα συνεχίσουν τα οχήματά της να ξεχωρίζουν;

XP: Σίγουρα! Σίγουρα θέλουμε να παραμείνουμε πιστοί στο DNA της Citroen. Η τόλμη λοιπόν, η ικανότητα να δοκιμάσουμε κάτι διαφορετικό, να αλλάξουμε τους κανόνες, να πάμε ένα βήμα παραπέρα σε σχέση με όσα κάνουν οι ανταγωνιστές μας, είναι στοιχεία που θα διατηρηθούν στη στρατηγική μας. Αλλιώς θα χανόταν η σύνδεση με όσα έχουμε κάνει τόσα χρόνια, με τη φήμη και την επιτυχία της Citroen. Δεν θέλουμε να κάνουμε κάτι τέτοιο.

NA: Τι νέο θα δούμε από τη Citroen τα επόμενα χρόνια;

XP: Είναι δύσκολο να σας πω πολλά για το μέλλον. Αυτό που μπορώ να σας πω είναι ότι τα τελευταία 2μιση χρόνια, λανσάραμε έξι νέα προϊόντα κι αυτό επέτρεψε στη Citroen να αυξήσει τις πωλήσεις της παγκοσμίως κατά 28%. Φιλοδοξία μας είναι να συνεχίσουμε αυτή την προϊοντική επίθεση και τα επόμενα χρόνια, επεκτεινόμενοι αν αυτό είναι εφικτό και σε περισσότερες αγορές παγκοσμίως και ιδίως στην Ινδία.

 

Δημοφιλή στο Protothema.gr