Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων CHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΑΦΙΕΡΩΜΑΤΑ

Η νέα BMW Σειρά 1 στη Σπανός Α.Ε.

  • newsautoteam

Η 3η γενιά της BMW Σειράς 1 βρίσκεται διαθέσιμη στην Ελλάδα, κεντρίζοντας το ενδιαφέρον αυτών που αναζητούν ένα premium μικρομεσαίο αυτοκίνητο.

Η νέα BMW Σειρά 1 ξεχωρίζει από τη νέα της φιλοσοφία, μιας και η 3η γενιά έρχεται με κίνηση είτε στους εμπρός είτε και στους τέσσερις τροχούς. Απο πλευράς διαστάσεων, το μήκος της Σειράς 1 έχει μειωθεί κατά 5 mm (4.319 mm), το πλάτος έχει αυξηθεί κατά 34 mm (1.799 mm) και το ύψος κατά 13 mm (1.434 mm) σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο.

Όλα τα παραπάνω χαρακτηριστικά έχουν ως αποτέλεσμα ένα μια πιο ευρύχωρη καμπίνα, χαρίζοντας άνεση τόσο για τους εμπρός όσο και για τους επιβάτες, ενώ ο χώρος αποσκευών αγγίζει τα 380 λίτρα (+20 lt από την προηγούμενη γενιά), φτάνοντας συνολικά τα 1.200 λίτρα με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων.

Σχεδιαστικά, η νέα BMW Σειρά 1 διαθέτει πιο στρογγυλεμένες γωνίες, χωρίς έντονες αιχμηρές γραμμές, αλλά αισθητά πιο μεγάλη σε διαστάσεις είναι η εμπρός γρίλια, στοιχείο που υιοθετεί η γερμανική μάρκα σε όλα τα νέα της μοντέλα. Στο εσωτερικό η σχεδίαση είναι εντελώς νέα, με την κεντρική κονσόλα να είναι εμφανώς στραμμένη προς τον οδηγό, ώστε η μεγάλη οθόνη των 10,25 ιντσών για το σύστημα πολυμέσων να ακουμπά πάνω στον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων (και εδώ με διαγώνιο 10,25 ιντσών).

Στους κινητήρες της, η BMW θα προσφέρει για το ξεκίνημα τρεις diesel εκδόσεις, την 3κύλινδρη 116d και τις 4κύλινδρες 118d και 120d xDrive με ισχύ από 116 έως και 190 ίππους, αλλά και 2 βενζινοκίνητες, την 3κύλινδρη 118i των 140 ίππων και την 4κύλινδρη 2λιτρη M135i xDrive των 306 ίππων. Οι εκδόσεις 116d, 118d και 118i συνδυάζονται στάνταρ με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων, ενώ οι κορυφαίες επιλογές με 8άρι αυτόματο Steptronic για την 120d ή 8άρι αυτόματο Steptronic Sport για την M135i. Προαιρετικά το 8άρι Steptronic θα είναι διαθέσιμο και στην 118d, ενώ για την 116d και την 118i υπάρχει και 7άρι αυτόματο.

Ένας σημαντικός παράγοντας εδώ είναι η τεχνολογία περιορισμού ολίσθησης των εμπρός τροχών (ARB) γνωστή από το BMW i3s, που τώρα κάνει ντεμπούτο σε μοντέλο με κινητήρα καύσης και επιτρέπει τον έλεγχο ολίσθησης του τροχού με πολύ μεγαλύτερη ακρίβεια και ταχύτητα από πριν. Στάνταρ εξοπλισμός της BMW Σειράς 1, το ARB χρησιμοποιεί έναν ελεγκτή ολίσθησης στη μονάδα ελέγχου του κινητήρα, αντί στη μονάδα ελέγχου του συστήματος DSC (Dynamic Stability Control). Καθώς περιορίζονται οι μεγάλες διαδρομές μετάδοσης σήματος, οι πληροφορίες μεταδίδονται με τριπλάσια ταχύτητα, ενώ ο οδηγός έχει την αίσθηση ότι ο έλεγχος ολίσθησης εκτελείται δέκα φορές ταχύτερα.

Το premium μικρομεσαίο της BMW βρίσκεται στη χώρα μας. Δείτε το και γνωρίστε το από κοντά στη Σπανός ΑΕ.


Δημοφιλή στο Protothema.gr