Live Κίνηση
Περισσότερα
Renault

E-TECH: Ο υβριδικός κινητήρας της Renault στο Clio

Ελλάδα 22:35
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

E-TECH: Ο υβριδικός κινητήρας της Renault στο Clio

Renault

E-TECH: Ο υβριδικός κινητήρας της Renault στο Clio

Renault

Το νέο Renault Clio διατίθεται με ευρεία γκάμα βενζινοκινητήρων – όλοι καινούργιοι – και κινητήρων diesel, με ιπποδυνάμεις που κυμαίνονται από τους 75 μέχρι τους 130 ίππους.

Advertisement
Advertisement

Όμως η γαλλική εταιρεία θα προσφέρει μία ακόμα, άκρως ενδιαφέρουσα και οικονομική επιλογή. Ο λόγος για τον υβριδικό κινητήρα E-TECH! Πρόκειται για μία σημαντική πρωτιά για τον όμιλο Renault, ο οποίος συγκέντρωσε όλη την τεχνογνωσία της ηγετικής του θέσης στην ευρωπαϊκή αγορά των ηλεκτροκίνητων οχημάτων, προσφέροντας μέσα από το νέο Clio, μία μοναδική εμπειρία υβριδικής τεχνολογίας.

Ο κινητήρας E-TECH έχει εξελιχθεί και κατοχυρωθεί από το τεχνικό τμήμα της γαλλικής εταιρείας. Χρησιμοποιεί τμήματα σχεδιασμένα από τη Συμμαχία όπως ο νέας γενιάς βενζινοκινητήρας 1,6 που έχει επανασχεδιαστεί ειδικά για την περίσταση. Ο συγκεκριμένος κινητήρας πλαισιώνεται από 2 ηλεκτροκινητήρες, ένα πρωτοποριακό πολύ-λειτουργικό κιβώτιο ταχυτήτων και μία μπαταρία 1.2 kWh.

Renault-Clio-E-TECH-2020-B1000x600

Advertisement
Advertisement

Η υβριδική τεχνολογία Renault E-TECH προσφέρει μέγιστη οικονομία στη χρήση, με κορυφαία απόκριση, περιορισμένες απώλειες, και ταχεία φόρτιση μπαταρίας κατά το φρενάρισμα. Η εξαιρετική ενεργειακή απόδοση του κινητήριου συνόλου ανακτά και αποκαθιστά στο μέγιστο βαθμό την ενέργεια.

Το αυτοκίνητο ξεκινά σε πρόγραμμα ηλεκτρικής λειτουργίας, και ο οδηγός εκμεταλλεύεται στο έπακρο τον ισχυρό κινητήρα και τη δυνατότητα ανάκτησης ενέργειας. Το σύστημα αναγέννησης ενέργειας, παρόμοιο με εκείνο των ηλεκτρικών οχημάτων, η μεγάλη ικανότητα φόρτισης της μπαταρίας σε συνδυασμό με το βαθμό απόδοσης του συστήματος E-TECH, δίνουν τη δυνατότητα αμιγούς ηλεκτροκίνησης έως και στο 80% του χρόνου κυκλοφορίας σε αστικό περιβάλλον, με αποτέλεσμα τον περιορισμό της κατανάλωσης σε ποσοστό έως και 40% σε σύγκριση με ένα αντίστοιχο όχημα με συμβατικό κινητήρα εσωτερικής καύσεως κινούμενο σε αστικό περιβάλλον.

Renault-Clio-E-TECH-2020-e1000x600

Advertisement

Παράλληλα, το σύστημα αυτό διατηρεί ένα μοναδικό, για υβριδικό όχημα, επίπεδο οδηγικής ευχαρίστησης, χάρη στην άμεση απόκριση του κινητήρα στη φάση εκκίνησης και επιτάχυνσης.