Live Κίνηση
Περισσότερα
RENAULT AUSTRAL 2023

Νέο Renault Austral: Δύναμη και οικονομία

Ελλάδα 6:42
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο Renault Austral: Δύναμη και οικονομία

RENAULT AUSTRAL 2023

Νέο Renault Austral: Δύναμη και οικονομία

RENAULT AUSTRAL 2023

Το νέο Renault Austral προσφέρεται με μία ευρεία γκάμα πρωτοποριακών και σύγχρονων εξηλεκτρισμένων βενζινοκινητήρων που καλύπτουν κυριολεκτικά κάθε πιθανή ανάγκη.

Advertisement
Advertisement

Οι τελευταίας γενιάς κινητήρες Full Hybrid E-TECH με ισχύ έως 200 ίππους και δύο βενζινοκινητήρες, ένας Mild Hybrid Advanced 48V με ισχύ 130HP και ένας με Mild Hybrid 12V με ισχύ 140 HP ή 160 HP υπόσχονται τα καλύτερα.

Το ολοκαίνουργιο Austral εφοδιάζεται με το σύστημα κίνησης Full Hybrid E-TECH στον κινητήρα, το οποίο έχει τελειοποιηθεί με στόχο να εξοπλίσει ένα premium μοντέλο, προσφέροντας καλύτερες επιδόσεις και μεγαλύτερη οδηγική απόλαυση, αλλά και επιτυγχάνοντας μείωση των εκπομπών CO2 και της κατανάλωσης.

Advertisement
Advertisement

Το σύνολο αποτελείται από έναν turbo 3κύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,2 λίτρου που συνδυάζεται με έναν ηλεκτροκινητήρα, μία μπαταρία ιόντων λιθίου 400V ισχύος 1.7kWh και ένα έξυπνο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων multi-mode. Η συνδυαστική ισχύς του συστήματος φτάνει τα 146 kW, ή τους 200hp.

Το αυτοκίνητο ξεκινά πάντα με πλήρως ηλεκτρική λειτουργία, προσφέροντας μια μοναδική εμπειρία ηλεκτρικής οδήγησης, συνδυάζοντας την αθόρυβη κίνηση με την άμεση απόκριση. Εξοπλισμένο με τον πιο σύγχρονο υβριδικό κινητήρα E-TECH, το Renault Austral επιτυγχάνει μοναδικά επίπεδα κατανάλωσης και εκπομπών CO2 (ξεκινώντας από τα 4,6 L/100 km και τα 105 g CO2/km., τιμές για τις οποίες εκκρεμεί η πιστοποίηση), αποτελώντας έτσι ένα από τα πιο οικονομικά υβριδικά SUV.

Advertisement

Ο Mild Hybrid Advanced κινητήρας του Renault Austral, παρουσιάζεται για πρώτη φορά σε μοντέλο της Renault και αποτελεί μία πραγματική εναλλακτική στους κινητήρες Diesel. Συνδυάζει το σύγχρονο 3κύλινδρο turbo βενζινοκινητήρα 1,2 λίτρου με μία μπαταρία ιόντων λιθίου 48V.

Ο κινητήρας των 130 HP που συνδυάζεται με χειροκίνητο κιβώτιο, εξασφαλίζει οδηγική απόλαυση, διατηρώντας παράλληλα την κατανάλωση και τις εκπομπές CO2 στα χαμηλότερα επίπεδα της κατηγορίας: από 5.3L./100 km και 123 g CO2/km (εκκρεμεί πιστοποίηση). Οι ρυθμίσεις μπορούν να αλλάξουν ώστε να μεγιστοποιηθεί η παραγωγή ενέργειας, διατηρώντας, παράλληλα, την κατανάλωση κατά 20% χαμηλότερη σε σχέση με αυτή ενός αντίστοιχου μοντέλου με μη υβριδικό κινητήρα εσωτερικής καύσεως.

Advertisement

Ο Mild Hybrid κινητήρας χρησιμοποιεί τον 4κύλινδρο turbo κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού 1,3 λίτρου που ήδη κινεί αρκετά μοντέλα της Renault. Ο κινητήρας αυτός υποστηρίζεται από έναν ηλεκτροκινητήρα-μίζα και μια μπαταρία ιόντων λιθίου 12 V. Αποδίδει 140 ή 160HP σε συνδυασμό με αυτόματο κιβώτιο X-TRONIC, ή 140 HP με χειροκίνητο κιβώτιο. Ο Mild Hybrid κινητήρας 12V των 160HP του Austral αποδίδει μέγιστη ροπή 270Nm, διαθέσιμη από τις 1.800-3.500σ.α.λ. ενώ επιτυγχάνει μέση κατανάλωση από 6,2L./100km, με εκπομπές CO2 που ξεκινούν από τα 136g/km.

Advertisement

Επιπλέον της τελευταίας γενιάς κινητήρων E-TECH, του νέου βενζινοκινητήρα, του βελτιστοποιημένου κιβωτίου ταχυτήτων και της αυξημένης χωρητικότητας μπαταρίας (από 240 έως και 400V), το νέο μοντέλο ενσωματώνει δύο ακόμα καινοτομίες. Το σύστημα κλιματισμού διαθέτει έναν πρωτοποριακό μηχανισμό ψύξης που του δίνει τη δυνατότητα να λειτουργεί απρόσκοπτα, ανεξαρτήτως των καιρικών συνθηκών. Επιπρόσθετα, έχει αυξηθεί από 14 σε 15 και ο αριθμός των πιθανών πηγών ενέργειας.

Ανακαλύψτε εδώ το νέο Renault Austral!

Ο κάθε ένας από τους τρείς εξηλεκτρισμένους κινητήρες του Renault Austral, περιλαμβάνει σύστημα ανάκτησης ενεργείας κατά το φρενάρισμα. Στην έκδοση E-TECH Hybrid, ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ένα από τα τέσσερα διαφορετικά προγράμματα, μέσω ενός επιλογέα που βρίσκεται πίσω από το τιμόνι.

Στις εκδόσεις E-TECH Hybrid και Mild Hybrid Advanced του νέου Austral, ο ολοκαίνουργιος ψηφιακός πίνακας οργάνων, διαθέτει γραφικά που αφορούν αποκλειστικά στην αποτύπωση της υβριδικής ροής ενέργειας.
Η λειτουργία παροχής συμβουλών οικολογικής οδήγησης βοηθά το χρήστη να υιοθετήσει ένα πιο οικονομικό στυλ οδήγησης, χρησιμοποιώντας είτε τον πίνακα οργάνων, είτε το Head Up Display των 9,3”, υποδεικνύοντας τη καταλληλότερη στιγμή για να αφήσει το πεντάλ του γκαζιού, καθώς το αυτοκίνητο πλησιάζει σε ένα συγκεκριμένο είδος δρόμου (απότομη στροφή, κυκλικός κόμβος, ελάττωση ορίου ταχύτητας, περιοχή διοδίων ή διασταύρωση με πινακίδα «STOP» ή «ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ ΠΡΟΤΕΡΑΙΟΤΗΤΑΣ»).

Στην έκδοση E-TECH Hybrid, η συγκεκριμένη λειτουργία ενισχύεται και από την επιλογή ‘προληπτικής΄ υβριδικής οδήγησης, που βοηθά στη βελτιστοποίηση του σχεδιασμού της διαδρομής, στη φάση που το αυτοκίνητο οδηγείται μόνο με ηλεκτροκίνηση.

Το νέο Renault Austral υπόσχεται έντονη οδηγική δράση ενώ ταυτόχρονα σέβεται απόλυτα το περιβάλλον και καταναλώνει ελάχιστο καύσιμο. Οι Γάλλοι διέπρεψαν ακόμη μια φορά με τις επιλογές τους σε όλα ανεξαιρέτως τα επίπεδα.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ:
Δοκιμή: Renault Austral 1.3 Mild Hybrid 160
Οδηγούμε το Renault Austral στην Ισπανία
Renault Group – CEA:  Εξελίσσουν τεχνολογία V2G