Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Σαρδηνίας: Έξοδος Paddon, στην κορυφή ο Tanak

Ελλάδα 22:44
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

WRC Ράλι Σαρδηνίας: Έξοδος Paddon, στην κορυφή ο Tanak

ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Σαρδηνίας: Έξοδος Paddon, στην κορυφή ο Tanak

ΑΓΩΝΕΣ

Με την παρθενική του νίκη στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι φλερτάρει για μία ακόμα φορά ο Ott Tanak! Εκμεταλλευόμενος το λάθος του πρωτοπόρου Hayden Paddon, ο οδηγός της M-Sport ανέλαβε τα ηνία του Ράλι Σαρδηνίας που αποτελεί και τον έβδομο γύρο της σεζόν.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1, ps@newsauto.gr)

Μπαίνοντας στην τελευταία ημέρα δράσης, ο Εσθονός έχει προβάδισμα 24.3 δευτερολέπτων και ελπίζει αυτή τη φορά να μη τα χάσει όλα στο φινάλε! Ας πάρουμε όμως τα πράγματα από την αρχή. Ο πρωτοπόρος της Παρασκευής, Paddon, κράτησε πίσω του τον ανταγωνισμό στο πρωινό loop του Σαββάτου. Ωστόσο ένα λάθος στην πρώτη απογευματινή ειδική ήταν αρκετό.

«Ήταν λάθος ερασιτέχνη. Έστριψα νωρίτερα απ’ ότι έπρεπε και χτύπησα σε ανάχωμα στην εσωτερική. Τους απογοήτευσα όλους», είπε ο Νέο-Ζηλανδός που έφτασε στον τερματισμό της ειδικής με το Hyundai i20 Coupe WRC φλεγόμενο.

Advertisement
Advertisement

Με τον Paddon εκτός αγώνα, ο Tanak που είχε σημειώσει ένα καλύτερο χρόνο το πρωί, πήρε άλλες δύο ειδικές και τέθηκε σε θέση ισχύος, με τον Jari-Matti Latvala να είναι ο μοναδικός που τον απειλεί.

«Μέχρι τώρα οδηγούσα με ασφάλεια. Μπορώ όμως να πιέσω περισσότερο. Δεν βλέπω για ποιον λόγο μπορεί ο Latvala να είναι ταχύτερός μου στο τελευταίο σκέλος», είπε με αυτοπεποίθηση ο Εσθονός.

Latvala-italy17-a640

Advertisement

Όσο για τον Latvala, έχασε χρόνο στη σκόνη του Mads Ostberg αλλά πέραν αυτού δεν αντιμετώπισε προβλήματα. Έχει μάλιστα αρκετή διαφορά από τον Thierry Neuville (στα 39 δευτερόλεπτα), εκμεταλλευόμενος το γεγονός πως ο Βέλγος έχασε πολύ χρόνο λόγω προβλήματος στα φρένα.

Ακολουθούν άλλα δύο Toyota Yaris WRC, με τον Esapekka Lappi να εντυπωσιάζει στη μόλις δεύτερη εμφάνισή του με World Rally Car. Προβλήματα στα φρένα τον έφεραν προσωρινά πίσω από τον teammate του Juho Hanninen αλλά όταν ο Φινλανδός έκανε τετ α κε, ανέκτησε τη θέση του. Χαμηλή πτήση πραγματοποιεί ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Ogier που έχασε δύο λεπτά όταν αναγκάστηκε να αλλάξει κλαταρισμένο ελαστικό.

Advertisement

Το τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει τέσσερις ειδικές διαδρομές (δύο επαναλαμβανόμενες), συνολικά 42.04 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Αναλυτικά η κατάταξη:
1. Ott Tänak / Martin Järveoja (Ford Fiesta WRC) + 2:56:37.3
2. Jari-Matti Latvala / Miikka Anttila (Toyota Yaris WRC) +24.3
3. Thierry Neuville / Nicolas Gilsoul (Hyundai 120 Coupe WRC) +1:02.2
4. Esapekka Lappi / Janne Ferm (Toyota Yaris WRC) +2:10.8
5. Juho Hänninen / Kaj Lindstrom (Toyota Yaris WRC) +2:42.1
6. Sébastien Ogier / Julien Ingrassia (Ford Fiesta WRC) +3:26.1
7. Mads Østberg / Ola Fløene (Ford Fiesta WRC) +3:56.0
8. Andreas Mikkelsen / Anders Jaeger (Citroen C3 WRC) +7:47.6
9. Jan Kopecky / Pavel Dresler (Skoda Fabia R5) +9:52.9
10. Éric Camilli / Benjamin Veillas (Ford Fiesta R5 Evo2) +9:53.8

Advertisement