Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Σαρδηνίας: Χαμός στο πρώτο σκέλος!

Ελλάδα 10:14
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

WRC Ράλι Σαρδηνίας: Χαμός στο πρώτο σκέλος!

ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Σαρδηνίας: Χαμός στο πρώτο σκέλος!

ΑΓΩΝΕΣ

Συγκλονιστικό σε εξέλιξη ήταν το πρώτο σκέλος του Ράλι Σαρδηνίας, που αποτελεί τον έβδομο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Λιγότερα από 10 δευτερόλεπτα χωρίζουν τους τέσσερις πρώτους, με επτά οδηγούς να έχουν ρεαλιστικές ελπίδες για νίκη!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1, ps@newsuauto.gr)

Μετά τις πρώτες εννέα ειδικές διαδρομές λοιπόν, η Hyundai Motorsport είναι στο 1-2, με τον Hayden Paddon να δείχνει το δρόμο! Ωστόσο στην υπέρ-ειδική της Πέμπτης ήταν ο Thierry Neuville εκείνος που ξεκίνησε με πρώτο χρόνο. Όμως την Παρασκευή σε κάθε ειδική διαδρομή είχαμε και ανατροπή, με συνολικά τα ονόματα που έχουν βρεθεί στην πρωτοπορία να είναι τέσσερα!

Στο πρώτο πέρασμα από την «Τερανόβα» ήταν ο Kris Meeke εκείνος που τοποθέτησε τη Citroen στην κορυφή, για να παραδώσει τη θέση του στον Juho Hanninen που με το Toyota Yaris WRC ήταν ταχύτερος στο πρώτο πέρασμα από την ΕΔ Μόντε Όλια. Στην «Τούλα 1» ήταν η σειρά του Dani Sordo να κάνει την καλύτερη επίδοση με το Hyundai i20 Coupe WRC αλλά σε επίπεδο γενικής ήταν ο Meeke αυτός που ανέκτησε τα ηνία.

Advertisement
Advertisement

Όμως αμφότεροι δεν χάρηκαν για πολύ. Ο Ισπανός αντιμετώπισε προβλήματα με το τούρμπο του κινητήρα του και έχασε 11 λεπτά ενώ ο Βόρειο-Ιρλανδός είχε έξοδο στη μήκους 14 χιλιομέτρων Τέργκου-Οσίλο. Μπήκε στην ειδική με προβάδισμα μόλις 8 δεκάτων του δευτερολέπτου αλλά στα μισά του δρόμου έχασε τον έλεγχο του C3 WRC και μαζί, έχασε τα πάντα.

meeke-italy17-a640

«Ήμουν με 4η σχέση στο κιβώτιο, η ειδική ήταν σκληρή και καθώς το πίσω δεξιά μέρος του αυτοκινήτου βρήκε σε ένα ανάχωμα, αναποδογυρίσαμε», είπε ο Meeke που δεν θα επιστρέψει στη μάχη καθώς η έξοδος αυτή τραυμάτισε το roll bar του Citroen του.

Advertisement

Ακολούθησαν τρεις πρωτιές έκπληξη, από τον Esapekka Lappi, που καθώς διορθώθηκε το πρόβλημα που είχε το πρωί με το κιβώτιο του Yaris WRC (δεν είχε 2η σχέση), άρχισε να «πυροβολεί». Την ίδια ώρα, στην κορυφή της γενικής πέρασε ο Paddon και δεν πτοήθηκε παρά τη διπλή επιτυχία του Σόρντο το απόγευμα.

lappi-italy17-a640

Advertisement

Έτσι μπαίνει στο δεύτερο σκέλος που περιλαμβάνει δύο loop τριών επαναλαμβανόμενων ειδικών διαδρομών (συνολικού μήκους 143 χιλιομέτρων), με προβάδισμα 8.2 δευτερολέπτων. Πίσω του γίνεται χαμός καθώς ακολουθούν στα 1.3sec ο Ott Tanak με το Ford Fiesta WRC της M-Sport και στα 1.6sec ο Jari Matti Latvala με το Yaris WRC.

Άλλα πέντε δευτερόλεπτα πιο πίσω είναι ο Mads Ostberg με Ford Fiesta WRC ενώ ο Hanninen έπεσε έκτος μετά από μία έξοδο που προκάλεσε ζημιά στο ψυγείο του. Όσο για τον παγκόσμιο πρωταθλητή και πρωτοπόρο της βαθμολογίας, Sebastien Ogier, είναι έβδομος. Παρότι είναι 41 δευτερόλεπτα πίσω από τον Paddon, είναι δεδομένο πως θα αντεπιτεθεί.

breen-italy17-a640

Advertisement

Στη λίστα των απωλειών βρίσκονται τα ονόματα του Craig Breen (διαρροή λαδιού στο κιβώτιο του Citroen C3 WRC) και του Elfyn Evans (έξοδος).

Αναλυτικά η κατάταξη μετά το τέλος του πρώτου σκέλους:
1. Hayden Paddon / Sebastian Marshall (Hyundai 120 Coupe WRC) 1:31:02.6
2. Thierry Neuville / Nicolas Gilsoul (Hyundai 120 Coupe WRC) +8.2
3. Ott Tänak / Martin Järveoja (Ford Fiesta WRC) +9.5
4. Jari-Matti Latvala / Miikka Anttila (Toyota Yaris WRC) +9.8
5. Mads Østberg / Ola Fløene (Ford Fiesta WRC) +14.7
6. Juho Hänninen / Kaj Lindstrom (Toyota Yaris WRC) +38.0
7. Sébastien Ogier / Julien Ingrassia (Ford Fiesta WRC) +41.0
8. Esapekka Lappi / Janne Ferm (Toyota Yaris WRC) +1:05.3
9. Andreas Mikkelsen / Anders Jaeger (Citroen C3 WRC) +1:57.9
10. Éric Camilli / Benjamin Veillas (Ford Fiesta R5 Evo2) +4:08.0