Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Πορτογαλίας: Συναρπαστικό ξεκίνημα!

Ελλάδα 10:54
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

WRC Ράλι Πορτογαλίας: Συναρπαστικό ξεκίνημα!

ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Πορτογαλίας: Συναρπαστικό ξεκίνημα!

ΑΓΩΝΕΣ

Μόλις πέντε δευτερόλεπτα χωρίζουν τους πρώτους τρεις οδηγούς της γενικής κατάταξης μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους του Ράλι Πορτογαλίας, έκτου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1, ps@newsauto.gr)

Στην κορυφή βρίσκεται ο Ott Tanak με το Ford Fiesta της M-Sport, έχοντας προβάδισμα 4.6 δευτερολέπτων από τον Dani Sordo με το i20 Coupe WRC της Hyundai Motorsport! Και ο παγκόσμιος πρωταθλητής Sebastien Ogier (M-Sport) ακολουθεί από κοντά!

Ήταν ένα συναρπαστικό ξεκίνημα σε αυτό το απαιτητικό ράλι, καθώς από την κορυφή έχουν ήδη περάσει οι Thierry Neuville, Mads Ostberg, Hayden Paddon, Jari-Matti Latvala, Kris Meeke και στο φινάλε ο Tanak. Μάλιστα η διαφορά των πρώτων οκτώ ήταν στα μόλις εννέα δευτερόλεπτα πριν την έναρξη της τελευταίας, χωμάτινης ειδικής διαδρομής, Ponte de Lima.

Advertisement
Advertisement

Όμως αυτοί και οι βράχοι της, αποδείχθηκαν καταστροφικοί για τρεις διεκδικητές της νίκης! Ο Meeke έσπασε την ανάρτηση του Citroen C3 WRC και εγκατέλειψε από το σκέλος, ο Jari Matti Latvala έκανε τούμπες με το Toyota Yaris WRC και έχασε σχεδόν πέντε λεπτά ενώ ο Paddon έχασε 11 λεπτά λόγω προβλήματος στα ηλεκτρικά του Hyundai του. Επίσης ο Neuville έχασε περίπου 20 δευτερόλεπτα έχοντας κολλήσει πίσω από τον «τραυματισμένο» Yaris του Latvala που προσπαθούσε να φτάσει στο τέλος της ειδικής ενώ πρόβλημα στην ανάρτηση καθυστέρησε και τον Breen.

breen-portugal17-a640

Φτάνοντας στο φινάλε της εφιαλτικής αυτής ειδικής για πολλά πληρώματα, η… ανασυγκρότηση βρήκε τον Tanak πρώτο, με τον Sordo να σκαρφαλώνει από την έβδομη θέση στη δεύτερη. Η διαφορά τους ήταν στα 3.6 δευτερόλεπτα και ο Εσθονός βρήκε ακόμα ένα στα δύο περάσματα από την υπέρ-ειδική στη Μπράγκα.

Advertisement

Όσο για τον Ogier, ως πρωτοπόρος της κατάταξης έπρεπε να «καθαρίζει» τις χωμάτινες ειδικές από το μαλακό Πορτογαλικό χώμα. Ήταν όμως ταχύς στα ασφάλτινα κομμάτια – είναι βλέπετε ράλι μεικτών συνθηκών.

Το πρώτο Citroen είναι πλέον αυτό του Breen, ο Evans είχε ένα κλαταρισμένο ελαστικό που του στέρησε χρόνο ενώ ο Neuville ήλπιζε οι κριτές να του δώσουν κάποιο από το χρόνο που έχασε βραδυπορώντας πίσω από τον Latvala.

Advertisement

neuville-portugal17-b640

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την ΕΔ9:
1. O Tänak / M Jarveöja EST Ford Fiesta 1h37m18.5
2. D Sordo / M Marti ESP Hyundai i20 +4.6
3. S Ogier / J Ingrassia FRA Ford Fiesta +5.0
4. C Breen / S Martin IRE Citroën C3 +12.9
5. E Evans / D Barritt GBR Ford Fiesta +18.3
6. T Neuville / N Gilsoul BEL Hyundai i20 +22.7

Το δεύτερο σκέλος είναι το μεγαλύτερο σε μήκος, με δύο loop που περιλαμβάνουν τρεις επαναλαμβανόμενες ειδικές διαδρομές, συνολικής χρονομετρημένης απόστασης 154.56 χιλιομέτρων. Ανάμεσα τους και η απαιτητική «Amarante», με 35.55 πολύ σκληρά για πληρώματα και οχήματα χιλιόμετρα.

Advertisement