WRC, Ράλι Μόντε Κάρλο: Δυναμικό ξεκίνημα Tanak
ΑΓΩΝΕΣWRC, Ράλι Μόντε Κάρλο: Δυναμικό ξεκίνημα Tanak
ΑΓΩΝΕΣΤο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι του 2019 ξεκίνησε, με τις δύο πρώτες ειδικές διαδρομές να ανοίγουν την αυλαία το βράδυ της Πέμπτης. Στο φινάλε τους, ήταν ο Ott Tanak αυτός που βρισκόταν στην κορυφή των χρόνων.
Ο οδηγός της Toyota ήταν ταχύτερος στην πρώτη ειδική διαδρομή και διατήρησε τα ηνία στη γενική κατάταξη μετά τη δεύτερη, κλείνοντας την ημέρα 9.1 δευτερόλεπτα μπροστά από τον παγκόσμιο πρωταθλητή Sebastien Ogier.
WHAT CAR
«Όλα σε αυτό το ράλι είναι μικρές εκπλήξεις, είναι δύσκολο να προβλέψεις τι θα βρεις μπροστά. Ξέραμε πως η αρχή θα ήταν δύσκολη και κάναμε ασφαλή επιλογή ελαστικών και για τις δύο ειδικές», είπε ο Εσθονός.
Ο Ogier που επέστρεψε φέτος στη Citroen, ήταν και στις δύο ειδικές στο Top3 και είναι 5.2 δευτερόλεπτα μπροστά από τον Thierry Neuville. Ο οδηγός της Hyundai Motorsport πήρε ρίσκο, επέλεξε συνδυασμό ελαστικών με/χωρίς καρφιά και παρότι αυτό του στέρησε χρόνο στην ΕΔ1, τον βοήθησε σημαντικά στην ΕΔ2 στην οποία ήταν 11 δευτερόλεπτα ταχύτερος από τον ανταγωνισμό.
Τέταρτος είναι ο Esapekka Lappi, που τρέχει επίσης με νέο «όπλο» αφού μεταπήδησε στην ομάδα της Citroen, αφήνοντας οριακά πίσω του τον πρώην teammate του Jari-Matti Latvala.
Το πρώτο Fiesta είναι αυτό του έκτου Elfyn Evans, με έβδομο τον Kris Meeke. O Βόρειο-Ιρλανδός που κάνει μία νέα αρχή με την Toyota, ήταν ταχύτερος όλων στο shakedown και θα έκλεινε την ημέρα πίσω από τον Tanak αν δεν είχε κλαταρισμένο ελαστικό εμπρός αριστερά, μόλις 9 χιλιόμετρα πριν το τέλος της ΕΔ. Ατυχία που του στέρησε 45 περίπου δευτερόλεπτα.
Ο Sebastien Loeb που τρέχει για πρώτη φορά με αυτοκίνητο εκτός PSA Group, με το i20 WRC της Hyundai, έκανε τον τέταρτο χρόνο στην πρώτη ειδική αλλά έχασε έδαφος στην επόμενη.
Ο μεγάλος χαμένος ήταν Teemu Suninen, πρόλαβε να τρέξει μόλις 3 χιλιόμετρα προτού το Fiesta WRC της M-Sport γλιστρήσει εκτός δρόμου.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά την ΕΔ2:
1 | Ott Tanak, M.Jarveoja | Toyota Gazoo Racing WRT | 26m33.0s |
2 | Sebastien Ogier, J.Ingrassia | Citroen Total WRT | 9.1s |
3 | Thierry Neuville, N.Gilsoul | Hyundai Shell Mobis WRT | 14.3s |
4 | Esapekka Lappi, J.Ferm | Citroen Total WRT | 45.2s |
5 | Jari-Matti Latvala, M.Anttila | Toyota Gazoo Racing WRT | 46.4s |
6 | Elfyn Evans, S.Martin | M-Sport Ford WRT | 48.2s |
7 | Kris Meeke, S.Marshall | Toyota Gazoo Racing WRT | 53.8s |
8 | Sebastien Loeb, D.Elena | Hyundai Shell Mobis WRT | 55.2s |
9 | Andreas Mikkelsen, A.Jager | Hyundai Shell Mobis WRT | 59.6s |
10 | Pontus Tidemand, O.Floene | M-Sport Ford WRT | 1m41.1s |
Το σκέλος της Παρασκευής είναι το μεγαλύτερο στο Ράλι Μόντε Κάρλο, με δύο πανομοιότυπα loop τριών ειδικών διαδρομών, που απλώνονται σε 125.12 αγωνιστικά χιλιόμετρα.