Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΑΓΩΝΕΣ

WRC Ράλι Μεξικού: Άτυχος ο Loeb, ανέκαμψε ο Ogier

  • Panos Seitanidis

Συναρπαστικό σε εξέλιξη ήταν και το δεύτερο σκέλος του Ράλι Μεξικού, που αποτελεί τον τρίτο γύρο του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Στο μεγαλύτερο μέρος του πρωταγωνίστησε ο Sebastien Loeb όμως ένα κλαταρισμένο ελαστικό άλλαξε τις ισορροπίες. Ας τα δούμε όλα αναλυτικά…

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Ο 44χρονος που επιστρέφει στο WRC, είχε σχεδόν πέντε χρόνια να τρέξει σε χωμάτινο ράλι. Σα να μη πέρασε μία μέρα, το πρωί του Σαββάτου πήρε τα ηνία και έδειχνε έτοιμος για τη μεγάλη έκπληξη, προτού η ατυχία του χτυπήσει την πόρτα. Ο Γάλλος χτύπησε μία πέτρα με αποτέλεσμα να έχει κλαταρισμένο ελαστικό. Αναγκάστηκε να σταματήσει το Citroen C3 WRC στην άκρη του δρόμου και έχασε σχεδόν 2μιση λεπτά.

Αυτό έφερε τον Sebastien Ogier σε θέση ισχύος. Παρότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής ξεκίνησε την ημέρα όντας μισό και πλέον λεπτό μακριά από την κορυφή, εκμεταλλεύτηκε την ατυχία του Loeb και με τέσσερις συνεχόμενες κερδισμένες ειδικές διαδρομές, πέρασε στην κορυφή!

«Ήταν τέλεια ημέρα! Πίεσα όσο μπορούσα κι αυτό απέδωσε καρπούς», είπε ο Γάλλος οδηγός της M-Sport.

Πίσω του είναι ο Kris Meeke με το δεύτερο Citroen, παρά το λάθος που του κόστισε σε χρόνο. Τις θέσεις βάθρου συμπληρώνει ο Dani Sordo που μπορεί να έχασε αρχικά τα ηνία και στη συνέχεια χρόνο πατώντας την ίδια πέτρα που «κατέστρεψε» τον Loeb, όμως για αυτόν οι συνέπειες ήταν μικρότερες. Συνέχισε, έχασε λιγότερο από μισό λεπτό και έκλεισε την ημέρα 10.9 δευτερόλεπτα πίσω από τον Meeke.

Το πρώτο Hyundai στην κατάταξη είναι αυτό του Andreas Mikkelsen αλλά ο Νορβηγός ταλαιπωριέται πολύ κάνοντας μάταια αλλαγές στο set up του i20 Coupe WRC το οποίο αδυνατεί να φέρει στα μέτρα του. Παραμένει όμως τέταρτος και με σχεδόν ένα λεπτό προβάδισμα από τον Loeb.

hyundai-mex18-rbpool-mechs-a640

Πολύ πιο πίσω είναι ο Thierry Neuville που εξακολουθούσε να «σκάβει» τις ειδικές βγαίνοντας πρώτος στο δρόμο ενώ έχασε και χρόνο όταν περνώντας από ένα ποτάμι, μπήκε νερό στον κινητήρα του με αποτέλεσμα αυτός να σβήσει. Ακολούθησε ένα κλατάρισμα και αρκετά λάθη. Οι δυσκολίες για την Toyota συνεχίστηκαν, με τον Ott Tanak να εγκαταλείπει με πρόβλημα στο Turbo του Yaris WRC.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά το δεύτερο σκέλος:
1. Sébastien Ogier / Julien Ingrassia (Ford Fiesta WRC) 3:25:03.1
2. Kris Meeke / Paul Nagle (Citroen DS3 WRC) +35.9
3. Dani Sordo / Carlos del Barrio (Hyundai i20 Coupe WRC) +46.8
4. Andreas Mikkelsen / Anders Jaeger (Hyundai i20 Coupe WRC) +1:28.4
5. Sébastien Loeb / Daniel Elena (Citroen C3 WRC) +2:19.7
6. Thierry Neuville / Nicolas Gilsoul (Hyundai i20 Coupe WRC +4:44.6
7. Pontus Tidemand / Jonas Andersson (Skoda Fabia R5) +9:24.2
8. Gus Greensmith / Craig Parry (Ford Fiesta R5) +15:06.8
9. Jari-Matti Latvala / Miikka Anttila (Toyota Yaris WRC) +15.59.6
10. Pedro Heller / Pablo Olmos (Ford Fiesta R5) +21:43.0

Το τρίτο και τελευταίο σκέλος περιλαμβάνει μόνο τρεις ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 46.46 αγωνιστικών χιλιομέτρων, με τη Las Minas να αποτελεί την PowerStage που θα ανταμείψει με επιπλέον βαθμούς τους πέντε πρώτους.

Δημοφιλή στο Protothema.gr