WRC Ράλι Γερμανίας: Τα ηνία ο Latvala, ατύχημα για Ogier (vid)
ΑΓΩΝΕΣWRC Ράλι Γερμανίας: Τα ηνία ο Latvala, ατύχημα για Ogier (vid)
ΑΓΩΝΕΣΜετά από μία ημέρα συναρπαστικού εμφυλίου, ο Jari-Matti Latvala είδε στο φινάλε του πρώτου σκέλους τις ελπίδες του για νίκη στο Ράλι Γερμανίας να ανεβαίνουν κατακόρυφα!
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Αιτία το λάθος του teammate του, Sebastien Ogier, στο δεύτερο πέρασμα από την ειδική διαδρομή «Moselland» με το οποίο θα ολοκληρωνόταν η ημέρα! «Έκανα λάθος, καθυστέρησα να φρενάρω. Ήταν μία τυφλή καμπή όπου το πρωί είχα φρενάρει πρόωρα. Στο δεύτερο πέρασμα, ήθελα να είμαι πιο ακριβής αλλά καθυστέρησα. Δεν ήταν μεγάλο λάθος αλλά με έστειλε εκτός αγώνα», είπε ο Γάλλος παγκόσμιος πρωταθλητής που μέχρι εκείνο το σημείο είχε προβάδισμα 5 δευτερολέπτων έναντι του Latvala.
Ο πρωτοπόρος της βαθμολογίας θα επανεκκινήσει χάρη στο σύστημα Rally-2 αλλά με χρονική ποινή 10 λεπτών, ξέρει πως είναι πολύ δύσκολο να μπει στους βαθμούς. Μπορεί όμως να στοχεύσει στους τρεις πόντους που χαρίζει η Powerstage. Όλα αυτά, ενώ τους δύο οδηγούς της Volkswagen Motorsport χωρίζουν 44 βαθμοί! Βέβαια… για να μειωθεί δραστικά η μεταξύ τους διαφορά, θα πρέπει ο Latvala να πάρει τους 25 πόντους της νίκης.
Ο πλησιέστερος αντίπαλος του είναι στα 37 δευτερόλεπτα και είναι ο Kris Meeke με το εργοστασιακό DS3 WRC. Ο Βόρειο-Ιρλανδός ξεκίνησε στραβά στη Γερμανία, με ένα λάθος στην πρώτη ειδική να του στερεί χρόνο. Κατάφερε όμως να βρεθεί μπροστά από τους άμεσους ανταγωνιστές του.
Πέντε δευτερόλεπτα πίσω του είναι ο Dani Sordo, σπεσιαλίστας στην άσφαλτο, που κυνηγάει το πρώτο θετικό του αποτέλεσμα με τη Hyundai ενώ άλλα τρία πιο πίσω είναι το τρίτο Polo R WRC, με τον Andreas Mikkelsen. Σε απόσταση βολής βρίσκεται και το δίδυμο που απαρτίζουν ο Thierry Neuville με το Hyundai i20WRC (παρά το τρομακτικό του ατύχημα στο shakedown – δείτε το ΕΔΩ) και ο Mikko Hirvonen με το προετοιμασμένο από την M-Sport, Ford Fiesta RS WRC.
Ο Robert Kubica βγήκε εκτός δρόμου στην 3η ειδική και χρειάστηκε τη βοήθεια των θεατών για να επιστρέψει στο δρόμο. Έχασε όμως τέσσερα λεπτά, με αποτέλεσμα να βρίσκεται στην 22η θέση.
Αναλυτικά η κατάταξη μετά την ΕΔ6:
1. | Jari-Matti Latvala | VW | 59m36.8s |
2. | Kris Meeke | Citroen | +37.0s |
3. | Dani Sordo | Hyundai | +42.6s |
4. | Andreas Mikkelsen | VW | +45.6s |
5. | Thierry Neuville | Hyundai | +53.1s |
6. | Mikko Hirvonen | M-Sport Ford | +55.0s |
7. | Elfyn Evans | M-Sport Ford | +1m00.2s |
8. | Mads Ostberg | Citroen | +1m01.9s |
9. | Bryan Bouffier | Hyundai | +1m35.6s |
10. | Martin Prokop | Czech Ford | +2m07.1s |
Πρωτοπορία: ΕΔ 1-5 Ogier, ΕΔ6 Latvala
Κερδισμένες ΕΔ: Latvala 3, Ogier 3
To δεύτερο σκέλος του Ράλι Γερμανίας περιλαμβάνει 8 ειδικές διαδρομές (4 επαναλαμβανόμενες).
Δείτε στο video που ακολουθεί τις καλύτερες στιγμές του πρώτου σκέλους…