Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

WRC Μεξικό: Μάχες και απρόοπτα τη 2η ημέρα

Ελλάδα 4:24
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

WRC Μεξικό: Μάχες και απρόοπτα τη 2η ημέρα

ΑΓΩΝΕΣ

WRC Μεξικό: Μάχες και απρόοπτα τη 2η ημέρα

ΑΓΩΝΕΣ

Ο Sebastien Ogier έκλεισε τη δεύτερη ημέρα στην κορυφή της κατάταξης του Ράλι Μεξικό, έχοντας προβάδισμα 26 δευτερολέπτων από τον δεύτερο Mads Ostberg.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Οι δυο τους μονομάχησαν στις δέκα ειδικές διαδρομές της ημέρας, με τον Γάλλο να παίρνει επτά ενώ ο Νορβηγός τρεις. Ωστόσο, ήταν ο εργοστασιακός οδηγός της Citroen εκείνος που ξεκίνησε πιο δυναμικά, αρπάζοντας την πρωτοπορία στα πρωινά περάσματα. Αρωγός σε αυτό ήταν το γεγονός πως τα δύο Polo R WRC, του Jari-Matti Latvala και του Ogier, αναγκάζονταν να «καθαρίζουν» τις σκληρές χωμάτινες ειδικές βγαίνοντας πρώτα στο δρόμο.

Στην πέμπτη οι μηχανικοί της Citroen έκαναν ένα λάθος που κόστισε στον Ostberg, καθώς ξέχασαν να αφαιρέσουν το καπάκι του αεραγωγού του κινητήρα μετά το πέρας της απλής διαδρομής. Για να μην υπερθερμανθεί ο κινητήρας του DS3 WRC, ο 26χρονος αναγκάστηκε να ακολουθήσει συντηρητική προσέγγιση και έτσι η διαφορά του μειώθηκε. Ευτυχώς για εκείνον, η συγκεκριμένη ειδική ήταν μικρή σε μήκος – μόλις 2.6 χιλιόμετρα.

Advertisement
Advertisement

Στην επόμενη διαδρομή ο Ogier πλησίασε ακόμα περισσότερο και καθώς ήρθε σε απόσταση βολής,  «πυροβόλησε» στο δεύτερο πέρασμα από τη μήκους 44 χιλιομέτρων «Chocolate» και πήρε τα ηνία στη γενική κατάταξη, μαζί και προβάδισμα 16.7sec, το οποίο διαχειρίστηκε στις απογευματινές ειδικές.

Πίσω τους βρίσκεται ο Latvala που… καιροφυλακτεί, χωρίς να απειλείται μιας και ο επόμενος αντίπαλος είναι σχεδόν δύο λεπτά μακριά! Βλέπετε έπεσε… περονόσπορος! Ο Andeas Mikkelsen ξεκίνησε δυναμικά, ήταν δεύτερος μετά τη δεύτερη ειδική αλλά βγήκε εκτός δρόμου προκαλώντας ζημιές στο Polo R WRC, εγκαταλείποντας από το πρώτο σκέλος.

Μέχρι την έβδομη ειδική διαδρομή τρίτος ήταν ο Mikko Hirvonen αλλά αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα με το Fiesta WRC της M-Sport, ο Kris Meeke που τον ακολουθούσε έσπασε την ανάρτηση του εργοστασιακού Citroen DS3 WRC ενώ ο Robert Kubica είχε ένα ακόμα ατύχημα. Ενώ είχε ανέβει τέταρτος, ο Πολωνός έκανε λάθος στην υπέρ-ειδική, χτύπησε στο τσιμεντένιο χώρισμα και το Fiesta του αναποδογύρισε.

Ποτέ δεν πρέπει να αφήνεις μία καλή ευκαιρία για πόζα να πηγαίνει χαμένη…

Τα παραπάνω έφεραν στην 4η θέση τον Elfyn Evans της M-Sport, μπροστά από τον Thierry Neuville με το εργοστασιακό Hyundai i20, με την κορεάτικη ομάδα να αντιμετωπίζει  αρκετά τεχνικά προβλήματα, στην πρώτη της εμφάνιση στο χώμα.

Advertisement

Στο βίντεο που σας παραθέτουμε, μπορείτε να δείτε εικόνες από το Μεξικό και δράση από τις ειδικές διαδρομές.  Αρχικά από την εναρκτήρια νυχτερινή υπέρ-ειδική της Πέμπτης και στη συνέχεια από τις σκληρές δοκιμασίες της Παρασκευής στα βουνά.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την ΕΔ11:

1. Sebastien Ogier VW 1h46m25.3s
2. Mads Ostberg Citroen +26.1s
3. Jari-Matti Latvala VW +42.5s
4. Elfyn Evans M-Sport Ford +2m28.7s
5. Thierry Neuville Hyundai +2m30.2s
6. Martin Prokop Czech Ford +3m31.1s
7. Benito Guerra M-Sport Ford +5m06.0s
8. Chris Atkinson Hyundai +6m32.8s
9. Yuri Protasov Protasov Ford +7m39.1s*
10. Lorenzo Bertelli FWRT Ford +12m00.7s**
* αυτοκίνητο κατηγορίας R5
** αυτοκίνητο τοπικών προδιαγραφών
Advertisement

Κερδισμένες ειδικές: Ogier 7, Ostberg 3, Latvala 1
Πρωτοπορία: ΕΔ1-2 Ogier, ΕΔ3-6 Ostberg, ΕΔ7-11 Ogier

Η τρίτη ημέρα του Ράλι Μεξικό, περιλαμβάνει επτά ειδικές διαδρομές, συνολικού μήκους 170 χιλιομέτρων.

Advertisement