Menu
Live Κίνηση | Τιμές αυτοκινήτων newsautoCHOICE | Τιμές Καυσίμων

ΑΓΩΝΕΣ

WRC: Έμεινε με την όρεξη ο Block

  • Πάνος Σεϊτανίδης (instagram.com/SeitanF1)

Μετά από δύο χρόνια, ο Ken Block επέστρεψε στο παγκόσμιο πρωτάθλημα ράλι, συμμετέχοντας στον αγώνα του Μεξικού.

Ωστόσο η πρώτη εμφάνιση του δαιμόνιου Αμερικανού στο WRC από το Ράλι Ισπανίας του 2018 κάθε άλλο παρά θετική εξέλιξη είχε. Παρότι αποτέλεσε πόλο έλξης για το κοινό, είχε προβλήματα με τον κινητήρα του Ford Escort RS Cosworth.

Ως αποτέλεσμα, αναγκάστηκε να οδηγεί σε “safe mode” στις υπέρ-ειδικές στους δρόμους του Γκουαναχουάτο ενώ στην πρώτη “κανονική” ειδική, την El Chocolate 1, η υπερθέρμανση του κινητήρα ακινητοποίησε οριστικά τον 52χρονο.

«Ήταν πολύ απογοητευτικό. Κάναμε εντατικές δοκιμές πριν έρθουμε στο Μεξικό, ώστε να προετοιμαστούμε και για το μεγάλο υψόμετρο. Αλλά έτσι είναι τα ράλι, υπάρχουν φορές που σε ρίχνουν στο χώμα. Είχαμε προβλήματα όλη την εβδομάδα, χάσαμε δύο κινητήρες! Ο πρώτος “εισέπνευσε” σκόνη στις δοκιμές και χρειάστηκε να τον αλλάξουμε. Και μετά είχαμε ξανά προβλήματα. Οδήγησα μέχρι τη στιγμή που ο κινητήρας μου απλά έπαψε να λειτουργεί. Θα μπορούσα να γλιτώσω μερικά χρήματα αν είχα σταματήσει με το που εμφανίστηκαν τα προβλήματα αλλά ήρθα εδώ και να τρέξω και ήθελα να τρέξω», είπε ο Block.

Πάντως ο Αμερικανός ήταν ικανοποιημένος από το ρυθμό που είχε στο πρώτο χωμάτινο τεστ του Ράλι Μεξικού, προτού προδοθεί από τον κινητήρα του: «Η δέκατη-έβδομη θέση στην κατάταξη στα πρώτα splits, κόντρα σε αυτά τα World Rally Cars και τα R5, δεν ήταν καθόλου άσχημα για το δικό μας, παλιό αγωνιστικό».

Ο Block έχει προγραμματίσει άλλη μία εμφάνιση στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι, τον προσεχή Σεπτέμβριο, στη Ζηλανδία. Όμως εκεί θα τρέξε με ένα Ford Fiesta R5.

Διαβάστε επίσης:
WRC: Πήρε κεφάλι ο Ogier, ξέφυγε η Toyota
MotoGP: Αναβολή και για το MotoGP της Αργεντινής. Δείτε το νέο καλεντάρι
Rallycross: Ακυρώθηκε ο αγώνας της Αγίας Πετρούπολης

Δημοφιλή στο Protothema.gr