Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Σαρδηνίας: Δράμα για Paddon, ξέφυγε ο Ogier

Ελλάδα 5:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι Σαρδηνίας: Δράμα για Paddon, ξέφυγε ο Ogier

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Σαρδηνίας: Δράμα για Paddon, ξέφυγε ο Ogier

ΑΓΩΝΕΣ

Συναρπαστικό σε εξέλιξη ήταν το δεύτερο σκέλος του ανατρεπτικού Ράλι Σαρδηνίας, με ποικιλία νικητών στις ειδικές διαδρομές και αλλαγή στην κορυφή της κατάταξης κατά τη διάρκεια του απογευματινού loop.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis)

Εκεί βρίσκεται πλέον ο Sebastien Ogier που όχι μόνο κατάφερε να «προσπεράσει» το μαχητικό Hayden Paddon αλλά είναι πλέον και αγκαλιά με μία ακόμα νίκη. Ο οδηγός της Volkswagen Motorsport απολαμβάνει προβάδισμα 133sec, με μόνο τέσσερις ειδικές να απομένουν για το τέλος του έκτου γύρου της σεζόν.

Από την πλευρά του, ο οδηγός της Hyundai εντυπωσίασε και σήμερα, αντέδρασε στην επίθεση του Ogier και κατάφερε να τον κρατήσει πίσω του μέχρι την 17η ειδική. Εκεί ένα τετ α κε τον έριξε δεύτερο, 12sec πίσω από τον Γάλλο. Όμως η ατυχία του Paddon συνεχίστηκε, με ένα χτύπημα σε βράχο να προκαλεί ζημιά στο σύστημα μετάδοσης.

Advertisement
Advertisement

Φτάνοντας στον τερματισμό της ΕΔ19, ο 28χρονος λύγισε από την πίεση, δακρύζοντας που έχασε την ευκαιρία να διεκδικήσει μέχρι τέλους την παρθενική του νίκη στο WRC. Τουλάχιστον κράτησε τη δεύτερη θέση, καθώς για μία ακόμα ημέρα, τα θύματα των σκληρών ειδικών διαδρομών ήταν πολλά.

Paddon-sardinia15-act-h640

Τρίτος είναι ο Mads Ostberg με το εργοστασιακό Citroen DS3 WRC παρότι είχε δύο κλαταρισμένα ελαστικά. Ο Νορβηγός πολύ δύσκολα θα πιάσει τον Paddon και περισσότερο έχει το νου του σε ένα άλλο i20 WRC, αυτό του Thierry Neuville. Ο Βέλγος είχε προβλήματα με την ενεργητική υποβοήθηση το πρωί, πήρε ποινή γιατί έφτασε με καθυστέρηση στην εκκίνηση της ΕΔ14 και είχε και μία μικρή έξοδο σε αυτή.

Advertisement

Ακολουθεί ο Elfyn Evans που κάνει αθόρυβο αγώνα με το Ford Fiesta της M-Sport ενώ έκτος έπεσε ο Jari-Matti Latvala. O Φινλανδός ξεκίνησε δυναμικά την ημέρα επιχειρώντας να μπει στο παιχνίδι της νίκης και κέρδισε την πρώτη ειδική. Όμως στην επόμενη είχε κακή… προσγείωση σε ένα άλμα και το κλαταρισμένο ελαστικό του στέρησε 2μιση λεπτά. Το απόγευμα δεν ήταν καλύτερο, έβαλε σημάδι ένα βράχο κι αυτό προκάλεσε ζημιά στην ανάρτηση του Polo R WRC.

Έκλεισε την ημέρα έκτος, την ώρα που ο τρίτος οδηγός της VW, Andreas Mikkelsen, βγήκε εκτός μάχης λόγω διαλυμένης ανάρτησης.

Advertisement

Evans-Sardinia15-act-d640

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την ΕΔ19:

Οδηγός Ομάδα Αυτοκίνητο Διαφορά
1 Sebastien Ogier Volkswagen Motorsport Volkswagen 3h54m43.9s
2 Hayden Paddon Hyundai Motorsport N Hyundai 2m13.6s
3 Mads Ostberg Citroen Total Abu Dhabi WRT Citroen 3m25.6s
4 Thierry Neuville Hyundai Motorsport Hyundai 3m57.0s
5 Elfyn Evans M-Sport World Rally Team Ford 5m15.5s
6 Jari-Matti Latvala Volkswagen Motorsport Volkswagen 8m08.6s
7 Yuriy Protasov Ford 13m32.4s
8 Paolo Andreucci FPF Sport Srl Peugeot 13m39.4s
9 Jan Kopecky Skoda Motorsport Skoda 15m30.8s
10 Yazeed Al-Rajhi Yazeed Racing Ford 16m55.1s

Rally Italia Sardegna 2015

Advertisement

Κερδισμένες ΕΔ:
Latvala 6, Ogier 5, Paddon 3, Ostberg 2, Tanak 1, Neuville 1, Prokop 1

Πρωτοπορία:
Prokop ΕΔ1, Paddon ΕΔ1-16, Ogier ΕΔ17-19

Το τελευταίο σκέλος του Ράλι Σαρδηνίας περιλαμβάνει 4 ειδικές διαδρομές (2 επαναλαμβανόμενες), που απλώνονται σε μόλις 45,80 αγωνιστικά χιλιόμετρα.