Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Σαρδηνίας: Μπροστά Paddon και Hyundai

Ελλάδα 6:21
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι Σαρδηνίας: Μπροστά Paddon και Hyundai

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Σαρδηνίας: Μπροστά Paddon και Hyundai

ΑΓΩΝΕΣ

Η σκληρή φύση των ειδικών διαδρομών στη Σαρδηνία, έχουν επηρεάσει σημαντικά την πορεία του έκτου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος ράλι.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/PanosSeitanidis)

Η σκληρότητά τους, όχι μόνο έχει φέρει ατυχίες, μηχανικά προβλήματα και κλαταρίσματα που έχουν στερήσει πολύ χρόνο σε κάποια πληρώματα αλλά έφερε και αλλαγή ισορροπιών – ειδικά στο πρωινό loop της πρώτης ημέρας πλήρους δράσης. Όσοι έβγαιναν πρώτοι στο δρόμο, ουσιαστικά… έσκαβαν, «στρώνοντας χαλί» σε όσους είχαν σειρά εμφάνισης πιο πίσω.

Ένας από αυτούς ήταν ο Hayden Paddon της Hyundai Motorsport. O 28χρονος που τρέχει πρώτη φορά με το νέο i20 WRC πήρε τα ηνία από το ξεκίνημα της ημέρας και με τρεις συνεχόμενες πρωτιές ξεκίνησε την… ανταρσία του απέναντι στα μεγάλα ονόματα. Ωστόσο, το απόγευμα με τις ειδικές πλέον «καθαρισμένες», τα Polo R WRC άρχισαν την αντεπίθεση.

Εύλογο το χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού της Hyundai

Εύλογο το χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού της Hyundai

Advertisement
Advertisement

Οι Sebastien Ogier και Jari-Matti Latvala πήραν 2 και 3 ειδικές αντίστοιχα και βρίσκονται 8 και 25 δευτερόλεπτα πίσω από τον Paddon. Ο Φινλανδός θα μπορούσε ενδεχομένως να έχει κλέψει και την πρωτοπορία αν δεν έκανε λάθος στην ένατη ειδική, όταν βγήκε εκτός δρόμου και χτύπησε ένα ανάχωμα με αποτέλεσμα να διαλυθεί το ελαστικό του.

Στο όριο του λεπτού από την κορυφή βρίσκεται ο Ott Tanak που κέρδισε μία ειδική διαδρομή με το νέο Ford Fiesta της M-Sport και ελπίζει σε ατυχία ενός εκ των πρωτοπόρων για σκαρφαλώσει στο βάθρο. Ο Εσθονός ωφελήθηκε από την ατυχία του Dani Sordo που ενώ είχε… κατασκηνώσει στην τέταρτη θέση, έκανε ένα λάθος στην τελευταία ειδική της ημέρας, έχασε ένα τροχό του Hyundai του και ένα λεπτό.

Φλερτάρει με το βάθρο ο Tanak

Φλερτάρει με το βάθρο ο Tanak

Έτσι πέμπτος ανέβηκε ο Mads Ostberg με το εργοστασιακό Citroen DS3 WRC, που παρά τα προβλήματα της ημέρας, κατάφερε στην τελευταία δοκιμασία της να περάσει μπροστά από το i20 WRC του Thierry Neuville. O Βέλγος αντιμετώπισε με τη σειρά του προβλήματα τόσο με το χειρόφρενο, όσο και με τον κινητήρα.

Advertisement

Αναλυτικά η κατάταξη μετά την ΕΔ10:

Θέση Οδηγός Ομάδα Αυτοκίνητο Διαφορά
1 Hayden Paddon Hyundai Motorsport Hyundai 1h35m08.5s
2 Sebastien Ogier Volkswagen Motorsport Volkswagen 8.8s
3 Jari-Matti Latvala Volkswagen Motorsport Volkswagen 25.8s
4 Ott Tanak M-Sport World Rally Team Ford 57.1s
5 Mads Ostberg Citroen Total Abu Dhabi WRT Citroen 1m50.4s
6 Thierry Neuville Hyundai Motorsport Hyundai 1m51.7s
7 Daniel Sordo Hyundai Motorsport Hyundai 1m59.5s
8 Martin Prokop Jipocar Czech National Team Ford 2m10.3s
9 Lorenzo Bertelli FWRT s.r.l. Ford 4m07.7s
10 Paolo Andreucci FPF Sport Srl Peugeot 4m07.8s

Κερδισμένες ΕΔ:
Paddon 3, Latvala 3, Ogier 2, Tanak 1, Prokop 1

Advertisement

Πρωτοπορία:
Prokop ΕΔ1, Paddon ΕΔ1-10

Σήμερα το πρόγραμμα περιλαμβάνει 9 ειδικές διαδρομές, που απλώνονται σε 212,83 αγωνιστικά χιλιόμετρα.