Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ντακάρ 2019, ΕΔ7: Έχασε χρόνο ο Loeb, προηγείται ο Al-Attiyah

Ελλάδα 20:05
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι Ντακάρ 2019, ΕΔ7: Έχασε χρόνο ο Loeb, προηγείται ο Al-Attiyah

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ντακάρ 2019, ΕΔ7: Έχασε χρόνο ο Loeb, προηγείται ο Al-Attiyah

ΑΓΩΝΕΣ

Η αντεπίθεση του Sebastien Loeb σταμάτησε απότομα και οδυνηρά στην έβδομη ειδική διαδρομή του φετινού Ράλι Ντακάρ, που περιελάμβανε ένα loop 323 χρονομετρημένων χιλιομέτρων γύρω από το Σαν Χουάν, στο Περού.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (instagram.com/SeitanF1)

Ένα πρόβλημα στα ηλεκτρικά του Peugeot 3008DKR της PH Sports του πάτησε φρένο μόλις τρία χιλιόμετρα μετά την εκκίνηση της ειδικής, η οποία καθυστέρησε περίπου 30 λεπτά να αρχίσει λόγω ομίχλης. Εκεί ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι έχασε πάνω από 40 λεπτά αλλά όντας μακράν ταχύτερος όλων στο υπόλοιπο της ειδικής, μείωσε τις απώλειες στα 28.

«Το αυτοκίνητο απλά σταμάτησε μετά από τρία χιλιόμετρα. Όμως πέραν αυτού του προβλήματος, δεν κάναμε λάθη και ήμασταν πολύ γρήγοροι. Ήταν χτύπημα στο ηθικό μας, θα δούμε τι μπορούμε να κάνουμε και για τι μπορούμε να παλέψουμε τις επόμενες μέρες», είπε ο Αλσατος.

Advertisement
Advertisement

Κι αυτό διότι έπεσε τέταρτος στη γενική, σχεδόν μία ώρα μακριά από την κορυφή. Εκεί παραμένει ο Nasser Al-Attiyah (Toyota Gazoo Racing SA) που σταθερά εδώ και μερικές ειδικές, δεν κυνηγάει τους χρόνους αλλά έχει επικεντρωθεί στο να αποφύγει τα λάθη.

dakar19-ss6-al-attiya-a640

Με συνολικά 785 χιλιόμετρα χρονομετρημένων διαδρομών να απομένουν για το πέσιμο της καρό σημαίας, το προβάδισμα των 29 λεπτών που έχει είναι σημαντικό. Πρέπει όμως να έχει το νου του στον Stephane Peterhansel (X-Raid Mini JCW Team) που του «έκοψε» 15 σε αυτή την ΕΔ, ανακτώντας παράλληλα τη δεύτερη θέση της γενικής.

Advertisement

Ο 13 φορές νικητής σε αυτή τη θρυλική δοκιμασία, σημείωσε τον καλύτερο χρόνο για δεύτερη φορά φέτος κι αυτό, παρά μία άσχημη προσγείωση μετά από την οποία παραδέχθηκε πως έβλεπε… αστεράκια!

dakar19-ss7-peterhansel-b640

Advertisement

«Η πλοήγηση ήταν δύσκολη αλλά νομίζω πως τα πήγαμε καλά. Πλησιάσαμε λίγο τον Nasser αλλά θα είναι δύσκολο να του πάρουμε τα ηνία. Και για να πω την αλήθεια, δεν αξίζουμε να είμαστε μπροστά του γιατί έχει οδηγήσει πολύ καλά και εκείνος δεν έχει κάνει λάθη έως τώρα», παραδέχθηκε ο Peterhansel.

Πίσω του στην ειδική αλλά και στη γενική ήταν ο Nani Roma (X-Raid Team) ενώ ο Cyril Despres (X-Raid Mini JCW Team) έκλεινε και στις δύο περιπτώσεις την πεντάδα.

Όσο για τον Carlos Sainz, συνεχίζει την ανάκαμψή του, σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο και κατάφερε να επιστρέψει στο Top10.

Advertisement

dakar19-ss7-nikolaev-a640

Στα φορτηγά ο Ολλανδός Gerard de Rooy της Petronas Team De Rooy Iveco έκανε το δύο στα δύο, αυτή τη φορά κερδίζοντας 34 λεπτά από τον πρωτοπόρο της γενικής κατάταξης Eduard Nikolaev, όμως ο ηγέτης της KAMAZ παραμένει 75 λεπτά μακριά.

Στα SxS, ο Ισπανός Gerard Farres (Monster Energy Can-Am) και ο Sergey Karyakin είχαν σημαντικές απώλειες, με τον περυσινό νικητή  (Monster Energy Can-Am) να παίρνει τα ηνία, έχοντας τον Chaleco Lοpez (South Racing Can-Am) μόλις τέσσερα λεπτά πίσω του στη γενική κατάταξη έχοντας επικρατήσει στην ΕΔ με διαφορά 22 λεπτών!

dakar19-ss7-benavides-a640

Στις μοτοσυκλέτες, η συγκλονιστική μάχη καλά κρατεί. Μετά την ατυχία της προηγούμενης ημέρας, ο νικητής του 2017, Sam Sunderland (Red Bull KTM), πήρε τη δεύτερή του νίκη. Ο Βρετανός ήταν 6μιση λεπτά ταχύτερος του Ricky Brabec (Monster Energy Honda) που όμως ανέκτησε τα ηνία στη γενική κατάταξη. Πλέον ο Αμερικανός έχει προβάδισμα 7’07’’ από τον Adrien Van Beveren (Yamalube Yamaha Official Rally Team), 8’28’’ από τον Αυστραλό Toby Price (Red Bull KTM) KAI 9’58’’ από τον Sunderland.

Τέλος στα quad, ο Αργεντινός Nicolas Cavigliasso (Drag’On Rally Team) κέρδισε ξανά και πλέον είναι 75 λεπτά μπροστά από τον συμπατριώτη του Jeremías González Ferioli (Ferioli Ferioli Racing Team) στη γενική κατάταξη.

dakar19-ss6-de-villiers-a640

Η όγδοη από τις δέκα ειδικές διαδρομές του Ράλι Ντακάρ 2019, περιλαμβάνει 215 χιλιόμετρα απλής διαδρομής και έπειτα 360 αγωνιστικά χιλιόμετρα, καθοδόν για το Πίσκο.