Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Ο Οζιέ πήρε κεφάλι, ανεβαίνει ο Αθανασούλας (28ος)!

Ελλάδα 1:31
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Ο Οζιέ πήρε κεφάλι, ανεβαίνει ο Αθανασούλας (28ος)!

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Ο Οζιέ πήρε κεφάλι, ανεβαίνει ο Αθανασούλας (28ος)!

ΑΓΩΝΕΣ

Η σημερινή 2η μέρα του αγώνα είχε άγρια ομορφιά με τους Meeke-Ogier να εναλλάσσονται στην κορυφή. Οι συνθήκες που επικρατούσαν στις πρωινές ειδικές ήταν δύσκολες, καθώς στην ίδια διαδρομή μπορούσε κανείς να συναντήσει από στεγνή άσφαλτο, μέχρι πάγο και χιόνι.

Advertisement
Advertisement

TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Είναι χαρακτηριστικό πως μετά την 7η ειδική διαδρομή του αγώνα και 5η της ημέρας η διαφορά ανάμεσά τους ήταν στα 8 εκατοστά του δευτερολέπτου. Στην τελευταία ειδική διαδρομή της ημέρας την 8η του αγώνα Les Costes – Chaillol ο Ogier με το Polo R ήταν 9.5 sec ταχύτερος από τον Meeke με το DS3. Η συγκεκριμένη ειδική διαδρομή μήκους 17.67km διεξάγεται σε υψόμετρο από 1000 μέτρα και πάνω και καταλήγει στο χιονοδρομικό κέντρο του Chaillol στα 1500 μέτρα. Σήμερα επαναλήφθηκε δυο φορές και όπως μαντεύετε ίσως αμφότερες τις κέρδισε ο Ogier με διαφορά.

Χαρακτηριστική ήταν η δήλωση του Meeke μετά το τέλος της 8ης ειδικής: «Πρέπει να ξέρει κάτι περισσότερο γι’ αυτή την ειδική ο Ogier. Νομίζω ότι ζει περίπου 3 km απ’ αυτό το σημείο οπότε είμαι χαρούμενος να του την παραχωρήσω. Έχει ακόμη πολύ δρόμο ο αγώνας».

Advertisement
Advertisement

Πίσω από τους δυο μονομάχους βρίσκεται ο Jari-Matti Latvala με το δεύτερο VW Polo R με διαφορά 1 λεπτό. Όλα δείχνουν πως οι Ogier και Meeke θα δώσουν μάχη για την επικράτηση αύριο 3η μέρα του αγώνα. Σήμερα κέρδισε 2 ειδικές ο Meeke και 4 ο Ogier.

Monte16-athanassoulas-friday-a640
Ο Αθανασούλας κάνει λόγω για ότι πιο δύσκολο έχει αντιμετωπίσει ποτέ στη ζωή του γενικά!

Όσον αφορά στα ελληνικά πληρώματα ο Λάμπρος Αθανασούλας κινείται προσεκτικά, γράφει αξιοπρεπής χρόνους στις ειδικές διαδρομές και βρίσκεται αυτή τη στιγμή στην 28η θέση της γενικής κατάταξης και 9η στο WRC2. Ο Έλληνας οδηγός με συνοδηγό το Νίκο Ζακχαίο έλεγε: «Ο αγώνας είναι απρόβλεπτος και έχει συνεχώς εναλλασσόμενες συνθήκες. Είναι ότι πιο δύσκολο έχω κάνει στη ζωή μου και δεν αναφέρομαι μόνο στους αγώνες. Είναι ότι πιο δύσκολο από άποψη κινδύνου συνθηκών δεν υπάρχει που να μην έχει ο αγώνας. Συνεχείς εναλλαγές στο οδόστρωμα και στον καιρό, το μεσημέρι η θερμοκρασία έφτασε τους 5 βαθμούς και δεν είχε πάγο όπως το πρωί και το απόγευμα. Μας προβληματίζει το μήκος των απλών διαδρομών που ξεπερνάνε τα 1000km. Σκεφτείτε ότι αύριο έχουμε 433km απλών διαδρομών. Στόχος μας παραμένει ο τερματισμός».

Advertisement

Monte16-athanassoulas-friday-b640
Σημερινό πέρασμα των Αθανασούλα Ζακχαίου με το Skoda R5.

Ο Έλληνας πρωταθλητής χαίρει της έμπρακτης στήριξης και παρουσίας των εκπροσώπων του Lascaris Foundation που αποτελεί το βασικό χορηγό της Ελληνικής συμμετοχής. Μάλιστα δήλωναν συγκινημένοι για την παρουσία της ελληνικής σημαίας στην εκκίνηση.

Advertisement

Άδοξο τέλος είχε η προσπάθεια του Ιορδάνη Σερδερίδη, ο Έλληνας οδηγός είχε έξοδο σήμερα, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει: «Χάσαμε τον έλεγχο του αυτοκινήτου σε μια γρήγορη αριστερή στροφή. Κάναμε τετ-α-κε και χτυπήσαμε σε δέντρο με το πλαϊνό μέρος.  Δυστυχώς το Citroen έπαθε μεγάλη ζημιά, με αποτέλεσμα να οδηγηθούμε σε πρόωρη εγκατάλειψη».

Το πρόγραμμα του οδηγού από την Καβάλα περιλαμβάνει φέτος κυρίως αγώνες του Βελγικού πρωταθλήματος, ενώ παράλληλα θα αγωνιστεί σε 3 αγώνες του WRC: «Στο Μόντε Κάρλο μάθαμε αρκετά ενόψει της συνέχειας. Ο κύριος στόχος μας τη φετινή χρονιά είναι το Βελγικό πρωτάθλημα και σίγουρα η εμπειρία που αποκτήσαμε στις δύσκολες συνθήκες του Πριγκηπάτου θα μας βοηθήσει στο μέλλον», τόνισε ο Σερδερίδης.

monte16-serderidis-d640
Το DS3 του Σερδερίδη σήμερα πριν την έξοδο.

Advertisement

O αγώνας συνεχίζεται αύριο με 5 ειδικές διαδρομές και ολοκληρώνεται την Κυριακή.