Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Μειώθηκε το προβάδισμα του Ogier

Ελλάδα 22:20
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Μειώθηκε το προβάδισμα του Ogier

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Μειώθηκε το προβάδισμα του Ogier

ΑΓΩΝΕΣ

Μπορεί στο φινάλε της δεύτερης ημέρας δράσης του 83ου Ράλι Μόντε Κάρλο τα 105sec προβαδίσματος του Sebastien Ogier αλλά αποδείχθηκε πως τίποτα δεν έχει τελειώσει.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Είκοσι-τέσσερις ώρες μετά, το προβάδισμα του Γάλλου έχει μειωθεί στα 42sec και όλα παραμένουν ανοιχτά, παρότι η τελευταία ημέρα του αγώνα περιλαμβάνει μόνο τρεις ειδικές διαδρομές. Άλλωστε τόσες έλαβαν χώρα και το Σάββατο αφού η εναρκτήρια της ημέρας ακυρώθηκε για λόγους ασφαλείας, εξαιτίας αθρόας προσέλευσης θεατών.

Στη δεύτερη πρωινή ΕΔ, ο Ogier ήταν πολύ προσεκτικός για να μην πέσει θύμα του πάγου αλλά έχασε 40sec έναντι του teammate του, Jari-Matti Latvala, που έχει αναλάβει για πολλοστή φορά το ρόλο του διώκτη του παγκόσμιου πρωταθλητή.

O Latvala με ένα… διάσημο συνεπιβάτη, το θρύλο των αγώνων Jacky Ickx

Advertisement
Advertisement

Πάντως αυτός που έλαμψε στη συγκεκριμένη ΕΔ που ήταν και η μεγαλύτερη σε μήκος στον εναρκτήριο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος, ήταν ο Robert Kubica. Ο Πολωνός που έχασε 10 λεπτά λόγω προβλημάτων στα ηλεκτρικά του Fiesta του την Παρασκευή και άλλα 4 λόγω δικών του λαθών το Σάββατο, έβαλε πολύ μαλακά ελαστικά και ο ρυθμός ήταν καταιγιστικός. Μάλιστα, αν και χωρίς αντίκρισμα, αυτή ήταν η τέταρτη πρωτιά του σε εννέα ειδικές!

Το απόγευμα έλαμψαν τα Citroen DS3 WRC, με τους Sebastien Loeb και Kris Meeke να σημειώνουν τους καλύτερους χρόνους στις εναπομείναντες δύο ειδικές διαδρομές. Αμφότεροι εγκατέλειψαν στην τελευταία ΕΔ του προηγούμενου σκέλους με ζημιάς στην ανάρτηση και επέστρεψαν στη μάχη χάρη στο σύστημα Rally2. Παρά τη χρονική ποινή, οι χρόνοι τους στο τρίτο σκέλος τους επανέφεραν στην πρώτη δεκάδα.

Όσο για την κορυφή, ο Latvala έκοψε άλλα 20 sec από τη διαφορά του από τον Ogier, με την τελευταία ημέρα του ράλι να εξελίσσεται σε εμφύλιο για γερά νεύρα! Ο Andreas Mikkelsen εξακολουθεί να τους πλαισιώνει, με τα Polo R WRC να κάνουν το 1-2-3.

Σε ρόλο… “best of the rest” o Mads Ostberg

Advertisement

Πίσω τους βρίσκεται πλέον ο Mads Ostberg με το τρίτο εργοστασιακό Citroen που παρότι αντιμετώπισε προβλήματα με τον κινητήρα του DS3, επιβλήθηκε των Hyundai i20 WRC αλλά και του Elfyn Evans που «βρήκε» σε τοίχο πληγώνοντας την ανάρτηση του Fiesta της M-Sport.

Αναλυτικά η κατάταξη μετά και την ΕΔ12:

Θέση Οδηγός Ομάδα Διαφορά
1 Sebastien Ogier Volkswagen Motorsport 3h00m39.9s
2 Jari-Matti Latvala Volkswagen Motorsport 42.8s
3 Andreas Mikkelsen Volkswagen Motorsport II 1m49.8s
4 Mads Ostberg Citroen Total Abu Dhabi WRT 2m42.8s
5 Daniel Sordo Hyundai Motorsport 3m16.1s
6 Thierry Neuville Hyundai Motorsport 3m20.8s
7 Elfyn Evans M-Sport World Rally Team 4m51.7s
8 Martin Prokop Jipocar Czech National Team 8m17.5s
9 Sebastien Loeb Citroen Total Abu Dhabi WRT 9m02.2s
10 Kris Meeke Citroen Total Abu Dhabi WRT 10m06.0s
Advertisement

Κερδισμένες ΕΔ: Loeb 4, Kubica 4, Ogier 2, Meeke1
Πρωτοπορία: Loeb ΕΔ1-6, Ogier 7-12

Η τέταρτη και τελευταία ημέρα δράσης του Ράλι Μόντε Κάρλο, περιλαμβάνει 3 ειδικές διαδρομές συνολικού μήκους 51,98 αγωνιστικών χιλιομέτρων.

Advertisement