Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ακρόπολις: Το θρίλερ για τον Αθανασούλα

Ελλάδα 20:07
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Ράλι Ακρόπολις: Το θρίλερ για τον Αθανασούλα

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ακρόπολις: Το θρίλερ για τον Αθανασούλα

ΑΓΩΝΕΣ

Σε πραγματικό θρίλερ με αίσιο τέλος εξελίχθηκε το φετινό Ράλι Ακρόπολις για τον κορυφαίο σύγχρονο Έλληνα οδηγό Λάμπρο Αθανασούλα. Ο 40χρονος συμπατριώτης μας είναι ο μόνος Έλληνας που κινήθηκε ανταγωνιστικά με τους κορυφαίους επαγγελματίες του ERC καταφέρνοντας να έχει εξαιρετικά πλασαρίσματα και στις 12 ειδικές διαδρομές του αγώνα.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Βγαίνοντας από την 11η και προτελευταία ειδική διαδρομή οι Αθανασούλας  – Παναγιωτούνης βρίσκονταν στη 2η θέση του αγώνα και είχαν μια διαφορά 35.6 sec από τους Τάραμπους – Τρουνκάτ που ακολουθούσαν. Για να φτάσουμε ως εκεί ο Αθανασούλας που αρχικά ήταν 3ος και έπεσε 4ος την πρώτη μέρα κατάφερε να σημειώσει καλούς χρόνους σε όλες τις ειδικές και να αποφύγει το μεγάλο λάθος όπως οι δυο ταχύτεροι οδηγοί του αγώνα, Καγιετάνοβιτς και Λούκιανουκ.

Την Κυριακή πέρασε δεύτερος και παρά το θρίλερ της τελευταίας ειδικής, κατάφερε να παραμείνει δεύτερος, με διαφορά ενός δεκάτου του δευτερολέπτου από τον τρίτο!  Παρότι εκ των υστέρων αυτή ανέβηκε στα 32.1sec, αξίζει να σταθούμε στις πρώτες του δηλώσεις και την ανακούφιση που ένιωσε επικρατώντας… οριακά στη διεκδίκηση της δεύτερης θέσης!

Advertisement
Advertisement

acropolis16-athanassoulas-act-d640

Λάμπρο, τερματίσατε με πολύ μικρή διαφορά και μέχρι την τελευταία ειδική ήσασταν πολύ ήρεμοι. Πες μας τι συνέβη εκεί…

Λάμπρος Αθανασούλας:
Ξεκινήσαμε την τελευταία ειδική με περίπου 35 δευτερόλεπτα διαφορά μεταξύ εμάς και του Jaromir (Tarabus), και περιμέναμε να μπούμε στο τελευταίο κοντρόλ. Εκεί ένα αυτοκίνητο της κατηγορίας Ν μας πέρασε και μπήκε την ίδια ώρα με το Skoda Fabia του Raul Jeets. Αμέσως καταλάβαμε ότι κάτι τρέχει με αυτό το αυτοκίνητο, το οποίο είχε ήδη αργήσει 2 ή περισσότερα λεπτά. Έτσι, όταν φτάσαμε στην αφετηρία ζητήσαμε τρίλεπτο, διότι γνωρίζαμε ότι η ειδική είχε μήκος 35 χιλιόμετρα και σκοπεύαμε να πιέσουμε, με αποτέλεσμα να είναι πιθανό να τον πιάσουμε με μόλις 2 λεπτά διαφορά ή να πέσουμε στη σκόνη του. Για αυτό ζητήσαμε τρίλεπτο. Οι οργανωτές μάς το έδωσαν, αλλά έπειτα από δέκα χιλιόμετρα, όταν και περάσαμε στο στενό κομμάτι της ειδικής, βρεθήκαμε μέσα στη σκόνη του. Μπορούσα να τον δω δύο στροφές μπροστά μου, αλλά ήταν αδύνατο να πλησιάσω, αφού δεν μπορούσα να δω από τη σκόνη. Όπως θα δείτε και από την κάμερα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου, η ορατότητα ήταν μηδενική. Αυτό που είπαμε εκείνη τη στιγμή είναι να μη ρισκάρουμε, και να περιοριστούμε στην 3η θέση. Απλά, θα σας παρακαλούσα να μη μεταφράσετε αυτά που λέγαμε μέσα στο αυτοκίνητο. Όμως, ύστερα από περίπου 8 χιλιόμετρα μέσα στη σκόνη του και ακολουθώντας το δικό του αργό ρυθμό, τον είδαμε σταματημένο στην άκρη του δρόμου. Πιθανότατα είχε σταματήσει διότι είχε κάποιο πρόβλημα με το αυτοκίνητο, και όχι για να περάσουμε. Τότε, αρχίσαμε να πιέζουμε παραπάνω. Δεν πίστευα ότι θα είναι αρκετό, αλλά αποφάσισα να το προσπαθήσω και να δούμε αν μπορούμε να τα καταφέρουμε. Τελικά φτάσαμε στον τερματισμό, πήραμε το χρόνο μας και απλά δεν κατάφερα να συγκρατήσω τα δάκρυά μου, αισθανόμενος θυμό και πίεση. Πίστευα ότι δεν τα είχα καταφέρει. Τότε, χτύπησε το τηλέφωνο και ήταν από την ομάδα μου, η οποία μου είπε ότι έχουμε κερδίσει για 0,1 sec! Το συναίσθημα ήταν καταπληκτικό, και γενικότερα όλα αυτά που νιώσαμε. Εντέλει είμαστε εδώ και είμαστε πολύ χαρούμενοι για αυτό.

Advertisement

lambros-pavlos640
Ο Λάμπρος Αθανασούλας στην αγκαλιά του αδερφού του Παύλου από τον οποίο έμαθε ότι διατηρεί τη 2η θέση για 0.1sec!

Πέρυσι 3ος φέτος 2ος μήπως πρέπει να επιστρέψεις το 2017, διότι έχεις πολύ καλό ρυθμό;

Advertisement

Λάμπρος Αθανασούλας:
Όπως είδατε, είναι ένας πολύ δύσκολος αγώνας. Όλα τα πληρώματα είχαν προβλήματα, όπως και εμείς. Δεν κάναμε καλή επιλογή ελαστικών, κάναμε κάποια λάθη, έκανα κάποια λάθη! Όμως, αυτό είναι οι αγώνες ράλι. Χθες, όταν δεν αισθανόμασταν καλά με το αυτοκίνητο, κόψαμε ρυθμό. Αυτή ήταν μία σοφή απόφαση, αφού αν κάναμε κάποιο λάθος δε θα ήμασταν εδώ σήμερα. Έτσι, κόψαμε, και αποζημιωθήκαμε για αυτό. Είμαστε εδώ και είμαστε δεύτεροι. Αυτό είναι σπουδαίο.

Θα σε δούμε ξανά φέτος στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλι;

Λάμπρος Αθανασούλας:
Αυτή είναι η ερώτηση που ακούω από το 2007, όταν και συμμετείχα στο Ακρόπολις για πρώτη φορά. Μπορώ και κάνω μόνο έναν αγώνα τη χρονιά. Μάλιστα με αυτές τις συνθήκες, όπου υπάρχει μεγάλη πίεση από όλους, για ένα καλό αποτέλεσμα, και χωρίς εξάσκηση και γνώση του αυτοκινήτου. Όμως, δεν ξέρω. Τα χρόνια περνάνε και δεν έχουμε πρόγραμμα πλήρους εμπλοκής. Μακάρι να είχα, ακόμα και τώρα που είμαι 40 ετών, αλλά ακόμα και αυτό που κάνω τώρα είναι πολύ ωραίο.

Advertisement

Ηλία, μίλησέ μας για την τελευταία ειδική…

Ηλίας Παναγιωτούνης:
Όταν περάσαμε το Mitsubishi άρχισε να πηγαίνει πολύ γρήγορα και να φωνάζει! Εγώ φοβήθηκα ότι θα βγούμε από το δρόμο. Όταν φτάσαμε στον τερματισμό, ο Λάμπρος άρχισε να κλαίει, διότι ήθελε να τερματίσει 2ος. Εγώ από την πλευρά μου δεν είχα πρόβλημα, αφού ήξερα ότι η 3η θέση είναι ένα πολύ καλό αποτέλεσμα, διότι το Ακρόπολις είναι ένας μεγάλος και δύσκολος αγώνας. Όμως, όταν ο Παύλος, ο μάνατζερ της ομάδας, πήρε τηλέφωνο και μας είπε ότι είμαστε δεύτεροι, όλα επανήλθαν στο φυσιολογικό. Και σταμάτησε να κλαίει!

acropolis16-athanassoulas-act-b640

Ο Λάμπρος Αθανασούλας ευτύχησε να έχει έναν άξιο αντίπαλο τον Γιάρομιρ Τάραμπους ο οποίος δε δίστασε να δηλώσει: Μετά την τελευταία ειδική ήμασταν πολύ χαρούμενοι. Πρόκειται για ένα από τα πιο διάσημα ράλι, διασκεδάσαμε ολόκληρο το σαββατοκύριακο. Η πρώτη μέρα για εμάς ήταν καλύτερη, είχαμε καλή ταχύτητα, ήμασταν πολύ ικανοποιημένοι. Το σημερινό πρωινό δεν ήταν τόσο καλό, δεν έχουμε εμπιστοσύνη στις σημειώσεις μας. Είναι δίκαιο αυτό που συνέβη σήμερα, γιατί ο Λάμπρος ήταν πραγματικά γρήγορος. Είμαστε ικανοποιημένοι.