Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ακρόπολις, 1η μέρα: Προηγείται ο Αθανασούλας!

Ελλάδα 18:43
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι Ακρόπολις, 1η μέρα: Προηγείται ο Αθανασούλας!

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ακρόπολις, 1η μέρα: Προηγείται ο Αθανασούλας!

ΑΓΩΝΕΣ

Μοιάζει απίστευτο αλλά είναι πέρα για πέρα αληθινό, οι Αθανασούλας – Ζακχαίος με το Skoda Fabia R5 προηγούνται στο SEAJETS Ράλι Ακρόπολις, 9ο αγώνα του Ευρωπαϊκού πρωταθλήματος Ράλι! TOY TAKH ΠΟΥΡΝΑΡΑΚΗ

Advertisement
Advertisement

Μπορεί η πρώτη ημέρα του SEAJETS Ράλι Ακρόπολις για το 2015 να περιλάμβανε μόλις δύο ειδικές διαδρομές αλλά είχε πολλές συγκινήσεις. Καθοριστικό ρόλο στην εξέλιξη μέχρι στιγμής έχουν παίξει οι καιρικές συνθήκες και ειδικά η βροχή. Το αποτέλεσμα των βροχοπτώσεων των τελευταίων ημερών αλλά και της σημερινής ήταν οι αγωνιζόμενοι να αντιμετωπίσουν τις απαιτητικές ειδικές διαδρομές της Κορινθίας υπό αντίξοες συνθήκες. Η έντονη βροχόπτωση πριν από την έναρξη της Ε.Δ.1 SEAJETS Kινέτα-Λουτράκι ώθησε τους επικεφαλής ασφαλείας του αγώνα στο «κόντυμα» της διαδρομής κατά περίπου 19 χλμ., και ειδικότερα στην πραγματοποίηση των 24,33 αντί των αρχικά σχεδιασμένων 43,41 χλμ. της. Ακόμα κι έτσι, ωστόσο, η λάσπη που υπήρχε στο δρόμο οδήγησε σε αρκετές εξόδους και εγκαταλείψεις, προκαλώντας πανδαιμόνιο! Λίγες ώρες αργότερα, υπό το φως των προβολέων, οι συνθήκες βελτιώθηκαν σημαντικά και οι οδηγοί προσέφεραν θέαμα στους εκατοντάδες θεατές που αψήφησαν τη βροχή και βρέθηκαν κατά μήκος της ειδικής διαδρομής που επαναλήφθηκε.

Η μεγάλη και μάλιστα ευχάριστη έκπληξη της ημέρας ήταν η επίδοση των Αθανασούλα-Ζακχαίου με το Skoda Fabia R5. Ο Έλληνας οδηγός έμεινε σε απόσταση βολής από τους πρωταγωνιστές στο πρώτο πέρασμα της ειδικής, αλλά στο δεύτερο, μέσα στη νύχτα, έκανε τον ταχύτερο χρόνο, που του εξασφάλισε την 1η θέση στην κατάταξη στο τέλος του πρώτου σκέλους. Ο Πολωνός Kajetan Kajetanowicz με το Ford Fiesta R5 ήταν ο ταχύτερος το πρωί στην κατατακτήρια ειδική, ενώ κέρδισε και την 1η Ε.Δ. της ημέρας. Τη νύχτα, όμως, δεν είχε απάντηση στο χρόνο του Αθανασούλα, ενώ δεν τον βοήθησε η αλλαγή στο στήσιμο της ανάρτησης του Fiesta, με αποτέλεσμα να πέσει 9,6 δλ. πίσω από τον Έλληνα οδηγό, που το 2009 είχε «χαρίσει» στην Ελλάδα τη νίκη στην κατηγορία PWRC στο Ράλι Ακρόπολις, στο πλαίσιο του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος. Πίσω από τα δύο πληρώματα ολοκλήρωσε το σκέλος ο περυσινός νικητής του αγώνα, Craig Breen, με το Peugeot 208, με τη διαφορά του από την κορυφή να βρίσκεται στα 14,7 δευτερόλεπτα.

Οι ιδιαίτερες καιρικές συνθήκες έκαναν δύσκολο και το έργο του Alexey Lukyanuk με το Ford Fiesta R5, που στο πρώτο πέρασμα έχασε χρόνο όταν βρέθηκε πίσω από τον Ιορδάνη Σερδερίδη, ενώ το βράδυ απλώς προσπάθησε να βελτιώσει το χρόνο του. Ο Jaromir Tarabus με το Skoda Fabia S2000 συμπληρώνει την πεντάδα, έχοντας τη δική του μάχη με τον Εσθονό Raul Jeets με Ford Fiesta R5, αφού τους χωρίζουν μόλις 4,3 δευτερόλεπτα. Άτυχος στάθηκε ο τρεις φορές Πρωταθλητής Ελλάδος Λάμπρος Κύρκος, που με τον Γιώργο Πολυζώη είχαν αρχικά μία έξοδο στις ελεύθερες δοκιμές, προλαβαίνοντας όμως να επισκευάσουν τη ζημιά και να εκκινήσουν εντέλει στον αγώνα. Σαν να μην έφτανε αυτό, στην εναρκτήρια ε.δ. του σκέλους είχαν και πάλι μία έξοδο, μένοντας εκτός δρόμου για περισσότερο από 20 λεπτά και χάνοντας κάθε ελπίδα για διάκριση. Παρ’ όλα αυτά, συνεχίζουν την προσπάθειά τους, ελπίζοντας σε κάτι καλύτερο αύριο.

Advertisement
Advertisement

Αύριο τα πληρώματα θα αγωνιστούν σε συνολικά επτά ειδικές διαδρομές, πριν επιστρέψουν στο Λουτράκι για τον τερματισμό. Με τους τέσσερις πρώτους να χωρίζει διαφορά μόλις 30 δευτερολέπτων, η μάχη για την κατάκτηση της νίκης αναμένεται συγκλονιστική, καθώς ανάμεσά τους είναι και ένα ελληνικό πλήρωμα! Οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών μετά την 2η και τελευταία ειδική της ημέρας ήταν:

Ο Αθανασούλας προηγείται στον αγώνα μετά την 1η μέρα

Ο Αθανασούλας προηγείται στον αγώνα μετά την 1η μέρα

1    BREEN Craig – MARTIN Scott    PEUGEOT 208 T16 R5
«Στη 2η ειδική είχαμε πρόβλημα με την υπερθέρμανση του κινητήρα. Η ε.δ. ήταν καλύτερη από την πρώτη. Ελπίζουμε οι μηχανικοί μας να επισκευάσουν το αυτοκίνητο για αύριο».

2    KAJETANOWICZ Kajetan – BARAN Jaroslaw    FORD Fiesta R5
«Στη 2η ειδική είχαμε καλύτερη πρόσφυση, και ήταν πολύ ωραία η οδήγηση στο σκοτάδι. Οι ειδικές είναι πολύ δύσκολες, επειδή είναι διαφορετικές οι επιφάνειες κατά μήκος τους. Το Ακρόπολις είναι ένα φανταστικό Ράλλυ».

Advertisement

3    LUKYANUK Alexey – ARNAUTOV Alexey    FORD Fiesta R5
«Ήταν απίστευτα! Κάναμε μερικά μικρά λάθη, αλλά μέχρι τώρα το Ράλλυ είναι πολύ ευχάριστο για εμάς!»

6    TARABUS Jaromir – TRUNKAT Daniel    SKODA Fabia S2000
«Ήταν μια πολύ δύσκολη ημέρα, ιδιαίτερα η 1η ειδική. Η 2η Ε.Δ. ήταν καλύτερη. Ίσως να ήμασταν πιο προσεκτικοί. Είμαστε ικανοποιημένοι που είμαστε εδώ, και θα μπορούμε να συνεχίσουμε αύριο, που επίσης μας περιμένει μια δύσκολη ημέρα».

Advertisement

7    MARTIN Charles – SALVA Thierry    PEUGEOT 208 T16 R5
Εγκατέλειψε για προσωπικούς λόγους πριν από τη 2η Ε.Δ.

10    Αθανασούλας Λάμπρος Ζακχαίος Νίκος  SKODA Fabia R5
«Είμαστε πολύ ευχαριστημένοι. Πιέσαμε στη 2η ειδική, κινηθήκαμε γρήγορα, και ήρθε το αποτέλεσμα που θέλαμε. Συνεχίζουμε, καθώς αύριο είναι μια δύσκολη ημέρα για όλους».

14    Κύρκος Λάμπρος, Πολυζώης Γιώργος    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«H δεύτερη σημερινή ειδική ήταν μεν δύσκολη, αλλά ήταν καλύτερη από την πρώτη. Υπήρχε πολλή λάσπη σε κάποια σημεία. Επιτέλους, κάναμε μία καλή ειδική, την τελευταία. Αύριο ελπίζουμε να μην έχουμε προβλήματα».

Advertisement

25    Χαλιβελάκης Νίκος, Μαλακτάρη Ελένη    MITSUBISHI Lancer Evo IX
«Ήταν μία ωραία ημέρα, με περιπέτεια. Η βραδινή ειδική ήταν πολύ ωραία και σίγουρα σε πολύ καλύτερη κατάσταση από ό,τι η απογευματινή. Ένιωσα εμπιστοσύνη και κινηθήκαμε πιο γρήγορα, για αυτό και κάναμε ένα μικρό λάθος και χάσαμε περίπου 30 δευτερόλεπτα».

26   Ζούνης Ιωάννης, Ινζόγλου Νίκος    SUBARU Impreza WRX STI
«Η 2η ειδική δεν είχε καμία σχέση με την πρώτη. Μόνο ελάχιστα σημεία είχαν λάσπη. Για εμάς όλα κύλησαν ομαλά, και ελπίζουμε να συνεχίσουμε έτσι αύριο».