
Κάθε χειμώνα η… πόρτα του WRC ανοίγει και κλείνει για να αποχαιρετήσει ή να υποδεχθεί νέες ομάδες. Το 2017 επιστρέφουν με πλήρη εργοστασιακή εμπλοκή η Toyota και η Citroen, όμως η Volkswagen – κυρίαρχη την τελευταία τετραετία – ξάφνιασε τους πάντες ανακοινώνοντας την αποχώρησή της (διαβάστε σχετικά ΕΔΩ).
ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ
Το «αντίο» των Γερμανών σημαίνει ότι ο τετράκις Παγκόσμιος Πρωταθλητής Sebastien Ogier (όπως και οι team mates του Andreas Mikkelsen και Jari-Matti Latvala) μένει χωρίς αγωνιστικό μπάκετ. Ο 33χρονος Γάλλος είναι αυτή τη στιγμή το πιο… καυτό όνομα στην αγορά και δύσκολα θα παραμείνει άνεργος το 2017.
Η φημολογία θέλει τουλάχιστον δύο από τις τρεις εργοστασιακές ομάδες (Toyota και Citroen) να εκδήλωσαν σχετικό ενδιαφέρον, όπως επίσης η ημι-εργοστασιακή M-Sport που εξελίσσει το αγωνιστικό Ford Fiesta. Με δηλώσεις του στο Autosport, ο επικεφαλής της, Malcolm Wilson παραδέχτηκε ότι βρίσκεται σε συνομιλίες με τον Ogier: «Δεν είναι μυστικό ότι αποτελεί τη νο1 επιλογή μου για οδηγός τη νέα σεζόν. Είμαι πεπεισμένος ότι έχουμε το αυτοκίνητο που μπορεί να του χαρίσει τον πέμπτο παγκόσμιο τίτλο».

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto