O Marcos Patronelli μιλάει αποκλειστικά στο NewsAuto.gr
MIRRORO Marcos Patronelli μιλάει αποκλειστικά στο NewsAuto.gr
MIRRORΈχει κατακτήσει δύο φορές το Ράλι Ντακάρ, έχει τραυματιστεί άλλες τόσες κατά τη διάρκεια αυτής της υπέρτατης δοκιμασίας. Όμως είναι και πάλι εδώ, διεκδικώντας τη νίκη #3 μπροστά στου συμπατριώτες του!
Ο λόγος για τον Marcos Patronelli, τον 35χρονο από το Μπουένος Άιρες που έγινε κάνει τη γουρούνα… προέκταση του εαυτού και δυναμικό συνοδοιπόρο σε μεγάλες αγωνιστικές περιπέτειες ανά τον πλανήτη.
WHAT CAR
Λίγο πριν πατήσει γκάζι στο Ράλι Ντακάρ 2016, ο Patronelli μίλησε στο NewsAuto.gr για τον φετινό αγώνα, τους λόγους απουσίας του από τον περυσινό, τις καλές και τις δύσκολες στιγμές που έχει ζήσει πάνω στη σέλα αλλά και όσα ετοιμάζει για το μέλλον.
ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ ΣΤΟΝ ΠΑΝΟ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (facebook.com/SeitanF1)
Το 2014 είχες ένα τρομακτικό ατύχημα από το οποίο ευτυχώς γλίτωσες χωρίς σοβαρό τραυματισμό. Πόσο δύσκολη ήταν εκείνη η στιγμή;
Ήταν αρκετά άσχημο ατύχημα αλλά μετά, το μόνο που μπορείς να κάνεις, είναι να σταθείς στα πόδια σου και να ετοιμαστείς για την επόμενη μάχη. Τους τελευταίους δύο μήνες πριν την εκκίνηση του ράλι, βελτίωσα σημαντικά τη φυσική μου κατάσταση. Έκανα αερόβια γυμναστική, πολύ ποδήλατο και πέρασα ατελείωτες ώρες πάνω στη γουρούνα μου, προσπαθώντας να προετοιμαστώ όσο γινόταν καλύτερα.
Πέρυσι ήσουν απών από το Ράλι Ντακάρ. Έπαιξε ρόλο σε αυτό το ατύχημα της προηγούμενης χρονιάς;
Όχι, δεν θα το έλεγα. Απλά επί ενάμιση χρόνο επικεντρώθηκα στις οικογενειακές επιχειρήσεις μας. Τώρα η προσοχή μου έχει στραφεί ξανά στο Ράλι Ντακάρ και είμαι πολύ χαρούμενος που επέστρεψα.
Τι χρειάζεται κανείς για να είναι επιτυχημένος στην κατηγορία των Quad; Και πόσο αυτά διαφέρουν στην οδήγηση σε σχέση με τις μοτοσυκλέτες;
Είναι πολύ εξειδικευμένος ο τρόπος οδήγησης μίας γουρούνας. Στην πραγματικότητα είναι κάτι ανάμεσα σε αυτοκίνητο και μοτοσυκλέτα. Πρέπει να ξέρεις πώς να χρησιμοποιείς το βάρος του σώματός σου ώστε να διευκολύνεις τις μανούβρες. Κι επειδή είναι πολύ πιο βαριά από μία μοτοσυκλέτα, απαιτείται πολλή δύναμη για να μπορείς να τη μετακινείς. Όμως μπορείς να κάνεις πλαγιολισθήσεις όπως με ένα αυτοκίνητο.
Πριν την εκκίνηση, ασχολείσαι με τον ανταγωνισμό και συγκεκριμένους αντιπάλους;
Όχι, δεν σκέφτομαι με αυτό τον τρόπο. Επικεντρώνομαι στον εαυτό μου. Το μόνο που με νοιάζει είναι να οδηγώ, να το κάνω σα να είναι η πρώτη φορά και να φτάσω στον τερματισμό. Ο μεγαλύτερος αντίπαλος, είναι πάντα το ίδιο το Ράλι Ντακάρ.
Έχοντας ήδη κερδίσει δύο φορές στα Quad, σκέφτεσαι μήπως να αγωνιστείς σε κάποια άλλη κατηγορία μελλοντικά;
Ίσως. Όμως το διασκεδάζω πολύ με τη γουρούνα και μου αρέσει πως σε κάποιους τομείς θυμίζει αυτοκίνητο και σε κάποιους άλλους μοτοσυκλέτα. Συνδυάζει θετικά στοιχεία κι από τους δύο «κόσμους».
Το Ράλι Ντακάρ διαδραματίζεται πια ως επί το πλείστον σε εδάφη Αργεντινής. Βοηθάει η καταγωγή σου; Η υποστήριξη από τους συμπατριώτες σου, η δίψα να εκπροσωπήσεις την πατρίδα σου αλλά ενδεχομένως και η καλύτερη γνώση αυτών των εδαφών και διαδρομών;
Ναι, είναι πάντα υπέροχο συναίσθημα να αγωνίζεσαι στη χώρα σου, μπροστά στο κοινό σου. Το απολαμβάνω και εκτιμώ ιδιαίτερα την υποστήριξη που έχω.
Στην ίδια κατηγορία αγωνίζεται και ο αδερφός σου, Alejandro. Είναι οι αγώνες μέρος των οικογενειακών γονιδίων;
Μάλλον ναι! Και μας αρέσει πολύ να αγωνιζόμαστε και οι δύο στο Ράλι Ντακάρ. Έχουμε και τη δική μας… οικογενειακή μάχη. Την απολαμβάνουμε!
Διαβάστε γιατί ματαιώθηκε η ΕΔ1 εδώ.
Διαβάστε αναλυτικά τι έγινε στην ΕΔ2 πατώντας εδώ και δείτε τα σχετικά highlights εδώ.
Ο Sebastien Loeb σημείωσε τον καλύτερο χρόνο και στην 3η ΕΔ. Όλα τα στοιχεία για αυτή, εδώ.
Διαβάστε εδώ το ρεπορτάζ από την ΕΔ4 και δείτε εδώ το σχετικό video.
Διαβάστε εδώ όλα όσα έγιναν στην ΕΔ5.
O συνοδηγός του Loeb, Daniel Elena, μίλησε αποκλειστικά στο NewsAuto.gr. Δείτε εδώ τη συνέντευξή του.
Το NewsAuto.gr ανέκρινε και τον νικητή του 2009, Giniel de Villiers, σε συνέντευξη που μπορείτε να διαβάσετε πατώντας εδώ.
Διαβάστε την αποκλειστική συνέντευξη του Joan «Bang Bang» Barreda στο NewsAuto.gr εδώ!