Με το C-Elysée στο WTCC η Citroen
ΑΓΩΝΕΣΜε το C-Elysée στο WTCC η Citroen
ΑΓΩΝΕΣΣας το είπαμε από χθες όταν σας παρουσιάσαμε το video-teaser, ήρθε η ώρα και για την επίσημη επιβεβαίωση από πλευράς Citroen: το μοντέλο που θα χρησιμοποιήσει στην “επίθεσή” της στο WTCC θα είναι το C-Elysée! ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
Η αποκάλυψη ήρθε ένα μήνα μετά την ανακοίνωση της γαλλικής εταιρείας ότι θα πάρει μέρος στο Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Αυτοκινήτων Τουρισμού του 2014 και θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο που έχει σχεδιαστεί σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς που ετοιμάζονται από την FIA για τη νέα αγωνιστική χρονιά.
WHAT CAR
«Η επιλογή του C-Elysée για το WTCC, αντανακλά ξεκάθαρα την προσήλωση μας στο να χρησιμοποιούμε τους αγώνες και σαν ένα μέσο ενίσχυσης των εμπορικών μας προσπαθειών. Με αγώνες στο Μαρόκο, την Κίνα και τη Ρωσία, το πρόγραμμα του WTCC το καθιστά ένα πραγματικά διεθνές αγωνιστικό γεγονός, στοιχείο που επηρέασε την απόφαση μας να επιλέξουμε το C-Elysée», δήλωσε ο επικεφαλής της Citroën, Φρεντρίκ Μπανζέ.
Κοινώς επιβεβαίωσε αυτά που γράφαμε χθες, πως οι Γάλλοι θα επιλέξουν το συγκεκριμένο μοντέλο για να το “βοηθήσουν” να πουλήσει.
Από την πλευρά του, ο τεχνικός διευθυντής της Citroën Racing, Ξαβιέ Μαστελάν-Πινό τόνισε: «Από τεχνικής πλευράς, η επιλογή ενός αυτοκινήτου τριών όγκων αποτελεί την ιδανική λύση όσον αφορά την αεροδυναμική απόδοση. Συνεπώς το C-Elysée είναι ότι καλύτερο. Πέρα από αυτό, ήταν αρκετά εύκολο να τοποθετήσουμε τα διάφορα εξαρτήματα. Μέχρι στιγμής, αφού αυτό είναι το πρώτο αυτοκίνητο πίστας για εμάς, συνεχώς αναρωτιόμαστε σχετικά με τις επιλογές μας, όμως αυτό είναι κάτι που κάνει ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα αυτή την πρόκληση».
Το C-Elysée WTCC είναι σαφώς πολύ πιο… εντυπωσιακό από την έκδοση παραγωγής. Σχεδόν… ακουμπάει στο έδαφος, φοράει τροχούς 18 ιντσών, έχει φαρδύτερα φτερά και αεροδυναμικά βοηθήματα. Κάτω από το κάλυμμα του κινητήρα στο βρίσκεται το ίδιο υπέρ-τροφοδοτούμενο σύνολο που χρησιμοποιείται και στο DS3. Με προφανείς βέβαια αναβαθμίσεις. Στο αυτοκίνητο του WTCC, χάρη στην πιο ελεύθερη εισαγωγή, η ισχύς αγγίζει τους 380 ίππους. Τέλος η κίνηση μεταφέρεται αποκλειστικά στους εμπρόσθιους τροχούς, μέσω ενός χειροκίνητου, σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων.
Με την πρώτη εμφάνιση του στην πίστα πριν από λίγες ημέρες, το C-Elysée WTCC, ξεκίνησε το πρόγραμμα εξέλιξης του. Το κοινό θα έχει την ευκαιρία να το δει για πρώτη φορά από κοντά στο προσεχές σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης (12-22 Σεπτεμβρίου). Ηγετικό ρόλο στο νέο αυτό project θα έχει ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής ράλι, Σεμπαστιέν Λεμπ.
ΤΕΧΝΙΚΑ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ – C-Elysée WTCC
ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ | |
Τύπος | Citroën Racing – 1.6-λίτρων, υπερτροφοδοτούμενος με άμεσο ψεκασμό |
Διάμετρος x Διαδρομή | 82×75.5mm |
Χωρητικότητα | 1,598cc |
Μέγιστη ισχύς | 380bhp at 6,000rpm |
Μέγιστη ροπή | 400Nm at 4,500rpm |
Ειδική απόδοση | 237.8bhp/litre |
Τροφοδοσία | 2 εκκεντροφόροι επικεφαλής
Advertisement
4 βαλβίδες/κύλινδρο Άμεσος ψεκασμός (Magneti Marelli) |
ΜΕΤΑΔΟΣΗ | |
Κίνηση | Μπροστά |
Κιβώτιο | Χειροκίνητο σειριακό 6 σχέσεων (Sadev) |
Διαφορικό | Περιορισμένης ολίσθησης (μηχανικό) |
ΦΡΕΝΑ | |
Εμπρός | Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 380mm με δαγκάνες 4 εμβόλων |
Πίσω | Αεριζόμενοι δίσκοι διαμέτρου 300mm με δαγκάνες 2 εμβόλων |
Τύπος | Γόνατα McPherson (εμπρός και πίσω) |
ΤΡΟΧΟΙ | |
Διάσταση | Τροχοί 10×18-ιντσών – Ελαστικά Yokohama (Ø 660 x 275) |
ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ – ΒΑΡΗ | |
Μήκος / Πλάτος | 4,577mm/1,950mm |
Μεταξόνιο | 2,700mm |
Μετατρόχιο | 1,750mm (εμπρός και πίσω) |
Δοχείο καυσίμου | 50 λίτρα |
Βάρος | 1,100kg με τον οδηγό (σύμφωνα με τους κανονισμούς) |