Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year 2022 | Τιμές Καυσίμων

ΑΓΩΝΕΣ

Με στόχο την επιστροφή του Ράλι Ακρόπολις

  • newsautoteam

Την πρόθεσή του να αλλάξει τα πράγματα και στον μηχανοκίνητο αθλητισμό της χώρας μας έδειξε νωρίς-νωρίς ο Υφυπουργός Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λευτέρης Αυγενάκης.

Λίγες ημέρες μετά την ανάληψη των καθηκόντων του, έγινε στο γραφείο του ευρύτατη σύσκεψη για τον επαναπροσδιορισμό στο αγωνιστικό καλεντάρι των αγώνων, του εμβληματικού για τη χώρα μας Ράλι Ακρόπολις.

Σε αυτή συμμετείχαν ο νέος γενικός γραμματέας Αθλητισμού, Γιώργος Μαυρωτάς, ο Υφυπουργός Έρευνας και Τεχνολογίας, Χρήστος Δήμας, ο νέος Περιφερειάρχης Στερεάς Ελλάδας, Φάνης Σπανός, εκπρόσωπος του νέου Περιφερειάρχη Πελοποννήσου, Παναγιώτη Νίκα, ο νέος Δήμαρχος Κορίνθου, Βασίλης Νανόπουλος, ο αντιδήμαρχος Λουτρακίου, Τάσος Σακελλαρίου και το προεδρείο της Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδας.

Ο πρόεδρος της ΟΜΑΕ Δημήτρης Μιχελακάκης ενημέρωσε τους προαναφερθέντες για τις αγωνιστικές και οικονομικές προϋποθέσεις επιστροφής του Εθνικού μας Αγώνα και προσδιορίστηκαν εκείνες οι πρώτες ενέργειες που απαιτούνται, ώστε η άνοιξη του 2019 να είναι η πρώτη και η τελευταία φορά που δεν διεξήχθη.

Σύμφωνα με την ομοσπονδία «…επισημάνθηκαν, επιπλέον, τα ισχυρά οικονομικά και τουριστικά οφέλη που προκύπτουν, αλλά και η σημαντική ευκαιρία για να συνδεθεί, αυτός ο σπουδαίος διεθνής αγώνας, με τα απαραίτητα κοινωνικά μηνύματα για την “οδική ασφάλεια και συμπεριφορά” στη χώρα. Διαπιστώθηκε, τέλος, από τον κ. Αυγενάκη, ότι οι συνθήκες είναι ώριμες, με το τόσο ζεστό ενδιαφέρον που επιδεικνύουν οι δύο Περιφέρειες και οι μεγάλοι Δήμοι εντός αυτών, ώστε να υπάρξει πλέον ένας στρατηγικός σχεδιασμός, που θα εξασφαλίσει όχι μόνο την, εκ νέου, σταδιακή ανάπτυξη του θεσμού, αλλά και τη διαρκή εξέλιξή του».

Πρέπει πάντως να σημειωθεί πως εκεί που έφτασε το Ράλι Ακρόπολις, απαιτούνται τιτάνιες προσπάθειες για επανατοποθέτησή του στον παγκόσμιο χάρτη – που μπορεί εφόσον είναι μονομερείς, ακόμα κι αυτές να αποδειχθούν ανεπαρκής.

Το εύκολο βήμα είναι η επιστροφή στο καλεντάρι του ERC, του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλι. Θα είναι προς τη σωστή κατεύθυνση; Ναι. Θα είναι αρκετό; Σίγουρα όχι αφού κακά τα ψέματα, το ενδιαφέρον για το θεσμό είναι περιορισμένο. Τόσο από πλευράς τηλεθέασης, όσο κι από πλευράς χορηγών. Άλλωστε ακόμα και το τόσο ένθερμο ελληνικό κοινό, «προσπερνούσε» το Ράλι Ακρόπολις στα χρόνια του ERC και δεν έπαιρνε τα βουνά, καθώς το επίπεδο αγωνιζομένων/αυτοκινήτων ήταν και είναι, κατηγορίες κάτω από του WRC.

Ευχή μας είναι το ERC να χρησιμοποιηθεί ως σκαλοπάτι σε μία μεγαλύτερη, καλά μελετημένη και με υψηλούς στόχους προσπάθεια, αντάξια των προθέσεων που φέρεται να έχει πλέον το Υπουργείο Πολιτισμού και Αθλητισμού.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto