Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Live από Rolex at Daytona 24: Θρίλερ στο φινάλε!

Ελλάδα 9:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Live από Rolex at Daytona 24: Θρίλερ στο φινάλε!

ΑΓΩΝΕΣ

Live από Rolex at Daytona 24: Θρίλερ στο φινάλε!

ΑΓΩΝΕΣ

Δεν υπάρχουν πλέον αγώνες αντοχής, αλλά κανονικοί 24ωροι σε διάρκεια αγώνες με συνεχείς μάχες, προσπεράσματα που κρίνονται κυριολεκτικά πάνω στο νήμα.

Advertisement
Advertisement

Αποστολή στη Daytona: Τάκης Πουρναράκης

Άφωνοι παρακολουθήσαμε σχεδόν εξ’ ολοκλήρου τον 24ωρο διάσημο αγώνα της Daytona. Έναν αγώνα που είχε 9(!) αλλαγές στην κορυφή και τελικούς νικητές την ομάδα ESM με τον Pipo Derani να παίρνει την καρό σημαία με διαφορά μόλις 26 sec από τον δεύτερο που δεν ήταν άλλη από την Corvette των Taylor/Angelelli/Barrichello.

Θέλετε ακόμη περισσότερο δράμα; Οι δυο Corvette που τερμάτισαν στις δυο πρώτες θέσεις της κατηγορίας GTLemans είχαν μια επική μονομαχία με τους Gavin – Garcia να πηγαίνουν δίπλα δίπλα το τελευταίο ημίωρο. Τελικά τα δυο αυτοκίνητα τα χώρισε στο φινάλε το photo finish καθώς τερμάτισαν με διαφορά 34 χιλιοστών του δευτερολέπτου.  Δόξα τω Θεό από την Corvette δεν δόθηκαν εντολές στους οδηγούς που αφέθηκαν να μονομαχήσουν προς τέρψιν των θεατών.

Οι δυο Corvette των Garcia και Gavin μονομαχούσαν ρόδα – ρόδα μέχρι το τελευταίο μέτρο.

Advertisement
Advertisement

Συνολικά παρακολουθήσαμε έναν συγκλονιστικό αγώνα τόσο μέσα στην πίστα όσο και σε επίπεδο οργάνωσης υποδομών. Το κυριότερο όμως είναι ότι πλέον έχει αλλάξει εντελώς η φύση των 24ωρων αγώνων αντοχής. Κάποτε οι οδηγοί οριοθετούσαν το ρυθμό τους ελπίζοντας να τερματίσουν. Προσπαθούσαν να κινηθούν στρωτά και να μην πιέσουν το αυτοκίνητο και σπάσει. Οι διαφορές τότε μετρούνταν σε γύρους. Σήμερα πάνε τέρμα, μονομαχούν σε κάθε γύρο και πιέζουν στο όριο για τους 736 γύρους που συμπλήρωσαν μέσα σε 24 ώρες. Ο νικητής είχε μια μέση ωριαία ταχύτητα στα 179km/h. Όλα αυτά φυσικά θα ήταν αδύνατον να συμβούν χωρίς την εντυπωσιακή πρόοδο της τεχνολογίας των υλικών, των ηλεκτρονικών αλλά και των ελαστικών.

Οι νικητές της κατηγορίας πρωτοτύπων πανηγυρίζουν στο βάθρο κρατώντας και τα Rolex Daytona που κέρδισαν.

Οι νικητές της κατηγορίας πρωτοτύπων πανηγυρίζουν στο βάθρο κρατώντας και τα Rolex Daytona που κέρδισαν.

Τα ελαστικά της Continental που φορούσαν τα αυτοκίνητα των νικητών απέδειξαν εκπληκτική αντοχή και συμπεριφορά σε μια πίστα με πολύ μεγάλες απαιτήσεις και ανομοιόμορφες φορτίσεις λόγω του οβάλ. Μας προξένησε αρκετή εντύπωση η σκληρότητα της γόμας του σλικ ελαστικού αλλά ταυτόχρονα και η ανθεκτικότητά της μετά από ώρες σκληρής χρήσης που έβγαινε από τα αυτοκίνητα χωρίς να φέρει εμφανή σημάδια θερμικών παραμορφώσεων.

1 2d5
Προσωπικά οι 24 Ώρες της Daytona μας εντυπωσίασαν περισσότερο από τις 24 Ώρες του Μαν και αυτό έχει να κάνει με τις εγκαταστάσεις και την οργάνωση των Αμερικανών. Θεωρούμε το επίπεδο οργάνωσης συγκλονιστικό, ό,τι καλύτερο έχουμε δει στο motorsport αξίζουν συγχαρητήρια στην IMSA γι’ αυτό. Επίσης το νέο ανακαινισμένο στάδιο όπου θα γίνονται και αγώνες Nascar (σ.σ: στις 21/2 είναι τα 500 μίλια της Daytona) είναι απίστευτο. Κόστισε 400 εκ. δολάρια πληρώθηκε από ιδιώτες και θεωρούμε πως βλέποντάς το ζηλεύουν ακόμη και ομάδες όπως η Μπαρτσελόνα, η Ρεάλ και η Μπάγερν.

Η κερκίδα της Toyota στην Daytona.

Η κερκίδα της Toyota στην Daytona.

Advertisement