Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Formula 2: Παράταση στην αγωνία σε ότι αφορά στον τίτλο (vids)

Ελλάδα 0:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Formula 2: Παράταση στην αγωνία σε ότι αφορά στον τίτλο (vids)

ΑΓΩΝΕΣ

Formula 2: Παράταση στην αγωνία σε ότι αφορά στον τίτλο (vids)

ΑΓΩΝΕΣ

Συναρπαστικός αποδείχθηκε ο feature αγώνας της Formula 2 στο Μπαχρέιν, αυξάνοντας το ενδιαφέρον στη μάχη των Mick Schumacher και Callum Ilott για τον φετινό τίτλο!

Advertisement
Advertisement

Ο Βρετανός τερμάτισε δεύτερος, ο Γερμανός τέταρτος και η μεταξύ τους διαφορά μειώθηκε στους δώδεκα πόντους, με αποτέλεσμα το πρωτάθλημα να μη μπορεί να κριθεί στον αγώνα sprint της Κυριακής. Θα κριθεί μία εβδομάδα αργότερα, πάλι στο Σακχίρ.

Ας δούμε όμως αναλυτικά τι συνέβη στην έρημο. Η πίστα του Μπαχρέιν υποδέχθηκε ομάδες και οδηγούς με συννεφιά, θερμοκρασία αέρα στους 27 βαθμούς Κελσίου ενώ αυτή του οδοστρώματος ήταν στους 30.

Ο Callum Ilott είχε πανηγυρίσει την pole position (για πέμπτη φορά φέτος), με τους βαθμούς που τη συνοδεύουν να τον ανεβάζουν στους 173 πόντους έναντι 191 του Mick Schumacher που εκκινούσε μόλις δέκατος. Όσο για τον τρίτο της βαθμολογία, Yuki Tsunoda, βρισκόταν στην ουρά του grid.

Advertisement
Advertisement

Όταν έσβησαν τα κόκκινα φώτα ο Ilott έχασε μία θέση από τον Felipe Drugovich, την ώρα που ο Schumacher έκανε μία ακόμα εντυπωσιακή εκκίνηση, σκαρφαλώνοντας από τη δέκατη, στην πέμπτη θέση. Και προτού συμπληρωθεί ο πρώτος γύρος, πέρασε και τον Guanyu Zhou, ανεβαίνοντας τέταρτος. Και δεν σταμάτησε εκεί!

Advertisement

Ο γιος του επτά φορές παγκόσμιου πρωταθλητή της Formula 1 , επιτέθηκε στον Marcus Armstrong στο τέλος της ευθείας στο ξεκίνημα του δεύτερου γύρου και τον πέρασε. Ωστόσο ο Νεοζηλανδός που αποτελεί επίσης μέλος της ακαδημίας της Ferrari, αντεπιτέθηκε και ανέκτησε τη θέση του πεισματικά, καθώς ο Γερμανός δεν ήταν διατεθειμένος να πάρει περιττά ρίσκα.

Στο γύρο 8 ο Armstrong πέρασε στη στροφή 4 τον Ilott, που σύντομα είδε και τον Schumacher στους καθρέφτες του. Κι όχι για πολύ αφού στο ξεκίνημα του γύρου 9 ο Γερμανός τον πέρασε άνετα. Έχοντας όμως διαφορετική στρατηγική σε ότι αφορούσε στα ελαστικά αφού οι δυο αντίπαλοί του είχαν τη σκληρή γόμα στο πρώτο stint, ενώ αυτός τη μέση.

Advertisement

Ένα λάθος του Armstrong στη στροφή 11, επέτρεψε στον Schumacher να κερδίσει άλλη μία θέση, ανεβαίνοντας δεύτερος. Πράγμα που δεν κατάφερε άμεσα ο Ilott, χάνοντας έδαφος.

Η ώρα του υποχρεωτικού pit stop για τον Βρετανό ήρθε στο γύρο 13. Έβαλε κι αυτός τη σκληρή γόμα και επέστρεψε στην πίστα δέκατος έβδομος, πίσω από τον Zhou, καθώς υπήρξε καθυστέρηση στην αλλαγή του εμπρός αριστερού ελαστικού του.

Στον γύρο 16 τον ακολούθησε ο Drugovich, αφήνοντας την πρωτοπορία στον Schumacher που παρότι έχανε 3μιση δευτερόλεπτα στο γύρο από τον δέκατο-τρίτο πλέον Ilott, καθυστερούσε τη δική του αλλαγή, στοχεύοντας στο να μειώσει όσο το δυνατόν περισσότερο το stint που έπρεπε να κάνει με τη μέση γόμα.

Το pit stop του 21χρονου ήρθε στο γύρο 20 και παρότι ήταν γρήγορο, τον έφερε ξανά στην πίστα έκτο. Πίσω από τον Drugovich που είχε μόλις περάσει τον Ilott αλλά και τους Jehan Daruvala, Armstrong, Robert Schwartzman. Με πιο φρέσκα αλλά και… ευαίσθητα ελαστικά, με 12 γύρους μέχρι το τέλος.

Δύο περάσματα μετά, είχε απαλλαχθεί από τους Schwartzman και Armstrong και ήταν τέταρτος. Φτάσαμε στο γύρο 30 για να εξαπολύσει επίθεση και στον Daruvala αλλά με τον Ινδό γνωστό για την επιθετική του οδήγηση, ο Mick ήταν εξαιρετικά προσεκτικός σε κάθε του προσπάθεια. Και τελικά αρκέστηκε στην τέταρτη θέση.

Ο Drugovich πήρε τη νίκη που ήταν η πρώτη του σε feature αγώνα, ο Ilott τερμάτισε δεύτερος και με τον μεγάλο του αντίπαλο στη μάχη του τίτλου τέταρτο, μείωσε τη μεταξύ τους διαφορά στους 12 πόντους. Έχει πλέον 191 έναντι 203 του Mick

Όσο για τον Tsunoda, έκανε έναν εξαιρετικό αγώνα και από την τελευταία θέση στην εκκίνηση, τερμάτισε έκτος, με αποτέλεσμα να έχει πλέον 155 πόντους στο ενεργητικό του και να διατηρήσει τις όποιες ελπίδες του για τη μεγάλη ανατροπή.

Αναλυτικά η κατάταξη:

Διαβάστε επίσης:

F1 Vlog για το… μπακλαβά Grand Prix (vid)

King Lewis: Η αποκλειστική συνέντευξη του Hamilton στο NewsAuto

O No1 μηχανικός του Hamilton μιλάει αποκλειστικά στο NewsAuto