Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Επιστροφή στις ειδικές για Μάνο και Κώστα Στεφανή

Ελλάδα 1:53
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Επιστροφή στις ειδικές για Μάνο και Κώστα Στεφανή

ΑΓΩΝΕΣ

Επιστροφή στις ειδικές για Μάνο και Κώστα Στεφανή

ΑΓΩΝΕΣ

Στην δεύτερη θέση της Ομάδας Ν και στην τέταρτη θέση της γενικής κατάταξης του 1ου Ράλι Σπριντ Start Line τερμάτισαν οι Μάνος και Κώστας Στεφανής.

Advertisement
Advertisement

Επιστρέφοντας στην αγωνιστική δράση, το πλήρωμα που επαναδραστηριοποιήθηκε αγωνιστικά μετά από μία και πλέον επταετία, είδε την διαδικασία προσαρμογής να γίνεται πιο εύκολα από ότι αρχικά περίμενε. Η οδηγική προσέγγιση του… γιου, η προσαρμογή με ένα νέο αυτοκίνητο, αλλά και η εκ δεξιών καθοδήγηση του… μπαμπά με τις κατάλληλες σημειώσεις, έφεραν αποτέλεσμα.

Ωστόσο, ο ρυθμιστής πίεσης καυσίμου του Mitsubishi Lancer Evo9, δεν αποδείχθηκε ιδιαίτερα «συνεργάσιμος» κατά την διάρκεια του αγώνα, με αποτέλεσμα το πλήρωμα να μην αποδώσει όσα θα επιθυμούσε. Επιπλέον, ένα τετ-α-κε στην πρώτη Ε.Δ., αφαίρεσε κι αυτό σημαντικό μερίδιο περεταίρω επιτυχίας.

«Προφανώς οι αγώνες δεν αξιολογούνται με τα ‘’αν’’, και αυτό το ξέρουμε πολύ καλά. Με δεδομένη την πολυετή αγωνιστική απραξία μου, θεωρώ την επίδοσή μας καλύτερη από το αναμενόμενο. Στο πρώτο πέρασμα, σε ένα τετ-α-κε, ήταν αναγκαίο να βάλω όπισθεν, δεν απενεργοποίησα το ILS, με αποτέλεσμα ένα κομμένο πίσω ημιαξόνιο, με ότι αυτό συνεπάγεται σε επίπεδο επίδοσης. Στην επανάληψη, ήταν ο κινητήρας που ρετάριζε και δεν μας επέτρεψε να απολαύσουμε παραπάνω από όσο θα θέλαμε αυτή την συμμετοχή μας», δήλωσε ο Μάνος Στεφανής.

Advertisement
Advertisement

Από την πλευρά του ο Κώστας Στεφανής προσέγγισε τεχνικά τον αγώνα: «Ήταν μία πολύ καλή και τεχνική Ειδική Διαδρομή, η οποία απαιτούσε εμπειρία για σωστές σημειώσεις, αναγκαίες για ένα σβέλτο ρυθμό. Δυστυχώς το πρόβλημα του κινητήρα μας στέρησε επιπλέον ευχαρίστηση».

Στον αγώνα, νικητές αναδείχθηκαν οι Φιλιππίδης- Σαΐνης με Mitsubishi Lancer Evo IX που ήταν και πρώτοι στην Ν4.  Δεύτεροι γενικής ήταν  οι Μπαντούνας- Παναγιωτούνης με Mitsubishi Evo VI που ήταν και πρώτοι στην Α8  και τρίτοι  οι Ζήσης- Τσιάπας με Mitsubishi Evo VI που ήταν και δεύτεροι στην Α8.