DTM Red Bull Ring: Σάρωσαν οι BMW M4 (updated)
DTMDTM Red Bull Ring: Σάρωσαν οι BMW M4 (updated)
DTMΣε έναν αγώνα όπου η βαυαρική μάρκα έκανε το 1-2-3-4, ο Marco Wittmann πανηγύρισε τη νίκη που τον φέρνει κοντά στον τίτλο του πρωταθλητή.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Μπορεί μαθηματικά όλα να είναι ανοιχτά και να έχουμε μπροστά μας άλλους τέσσερις αγώνες σε Νίρμπουργκρινγκ, Λάουζιτς, Ζάντβοορτ και Χόκενχαϊμ αλλά ο Γερμανός απέκτησε νικώντας στον 6ο γύρο του Γερμανικού Πρωταθλήματος Αυτοκινήτου Τουρισμού, βαθμολογικό προβάδισμα της τάξης των 39 πόντων!
Η τρίτη φετινή του 24χρονου ήρθε αναπάντεχα αφού μέχρι τον 20ο γύρο τίποτα δεν προμήνυε την ευτυχή για εκείνον κατάληξη. Ο κάτοχος της pole position, Robert Wickens, διατηρούσε επί 20 γύρους τα ηνία, παίζοντας συνεχώς άμυνα στις επιθέσεις των BMW και κυρίως του Augusto Farfus. Μάλιστα, είχε δημιουργηθεί ένα εντυπωσιακό τρενάκι όπου μόλις 4 δευτερόλεπτα χώριζαν τους οκτώ πρώτους.
Όμως στα pit stop άλλαξαν όλα. Ο Jamie Green μπήκε πιο αργά από τους υπόλοιπους και επέστρεψε στην πίστα πρώτος, όμως κρίθηκε πως μπήκε για αλλαγή ελαστικών πιο αργά απ’ ότι έπρεπε καθώς οι οδηγοί που εκκινούν με τη μαλακή γόμα, πρέπει να την αλλάζουν πριν το μέσο του αγώνα. Έτσι, ο οδηγός της Audi έλαβε ποινή διέλευσης από τα pit που τον έριξε στις πιο πίσω θέσεις.
Κι αν εδώ οι κανονισμοί είναι σαφείς, στη Mercedes ακόμα αναρωτιούνται τι συνέβη στην περίπτωση του Wickens. Ο Καναδός κρατήθηκε οριακά μπροστά από τον Timo Glock στο pit stop αλλά οι αγωνοδίκες έκριναν πως δεν ήταν ασφαλής ο τρόπος/χρόνος που οι μηχανικοί του έδωσαν το οκ να βγει από το box της ομάδας, δίνοντάς του ποινή διέλευσης από τα pit.
Την ίδια ώρα, μερικά μέτρα πιο πίσω, ο Pascal Wehrlein, όχι απλά έκανε το ίδιο, προκαλούσε και σύγκρουση, χωρίς όμως να τιμωρηθεί! Ενώ λοιπόν κυκλοφορούσε η φήμη πως οι αγωνοδίκες μπορεί να τιμώρησαν… λάθος οδηγό, ο Wickens προφανώς εκνευρισμένος, συνέχισε 6 γύρους τέρμα γκάζι, με επιθετική οδήγηση και προσπεράσεις, χωρίς να δείχνει καμία πρόθεση να εκτίσει την ποινή του. Τότε έλαβε μαύρη σημεία, που τον έθετε εκτός αγώνα. Ποινή με την οποία συμμορφώθηκε, στον 34ο γύρο.
Με γνώμονα το… ομαδικό καλό, οι Glock και Farfus δεν αμύνθηκαν ιδιαίτερα όταν βρέθηκε πίσω τους ο Wittmann που έτσι έφτασε σε μία ενδεχομένως καθοριστική νίκη στη μάχη του τίτλου. Για τη BMW ήταν μία επανάληψη του περυσινού σκηνικού στην Αυστρία, όπου και πάλι οι οδηγοί της είχαν κάνει κατάληψη στο βάθρο.
Το καρέ των M4 συμπλήρωσε ο πρώην πρωταθλητής Martin Tomczyk, μπροστά από δύο οδηγούς της Audi που έκαναν εντυπωσιακές ανακάμψεις σήμερα. Ο Timo Scheider εκκίνησε 15ος και τερμάτισε 5ος ενώ ο Adrien Tambay από την 20η θέση του grid, βρέθηκε στην 6η.
Πρώτος ανάμεσα στους οδηγούς που εκκίνησαν με τη σκληρή γόμα και έβδομος γενικής, ήταν ο Mattias Ekstrom. Ο έμπειρος Σουηδός δεν κατάφερε να επαναλάβει προηγούμενα αποτελέσματα και παρότι παραμένει δεύτερος, έχασε πολύ έδαφος έναντι του Wittmann. Πρώτη Mercedes, ήταν αυτή του ένατου στην Αυστρία, Christian Vietoris.
Η τελική κατάταξη μετά από 47 γύρους:
1. | Marco Wittmann | RMG BMW | 1h08m23.185s |
2. | Augusto Farfus | RBM BMW | +3.298s |
3. | Timo Glock | MTEK BMW | +5.391s |
4. | Martin Tomczyk | Schnitzer BMW | +6.237s |
5. | Timo Scheider | Phoenix Audi | +6.666s |
6. | Adrien Tambay | Abt Audi | +12.213s |
7. | Mattias Ekstrom | Abt Audi | +14.046s |
8. | Jamie Green | Rosberg Audi | +14.456s |
9. | Christian Vietoris | HWA Mercedes | +15.224s |
10. | Bruno Spengler | Schnitzer BMW | +15.782s |
11. | Miguel Molina | Abt Audi | +16.192s |
12. | Joey Hand | RBM BMW | +16.214s |
13. | Mike Rockenfeller | Phoenix Audi | +17.717s |
14. | Maxime Martin | RMG BMW | +30.235s |
15. | Daniel Juncadella | Mucke Mercedes | +34.836s |
16. | Edoardo Mortara | Abt Audi | +35.420s |
17. | Gary Paffett | HWA Mercedes | +40.852s |
18. | Paul di Resta | HWA Mercedes | +44.107s |
19. | Nico Muller | Rosberg Audi | +45.827s |
20. | Vitaly Petrov | Mucke Mercedes | +45.971s |
Δείτε ξανά τον αγώνα του Red Bull Ring, πατώντας εδώ!
Επόμενος γύρος του DTM, στην πίστα του Νίρμπουργκρινγκ, στις 17 Αυγούστου. Όπως πάντα, LIVE και αποκλειστικά στο NewsAuto.gr!