DTM Λάουσιτζ: Νίκη Wehrlein, πρωταθλητής ο Wittmann
DTMDTM Λάουσιτζ: Νίκη Wehrlein, πρωταθλητής ο Wittmann
DTMΣε έναν αγώνα που έγινε υπό μεικτές καιρικές συνθήκες, ο Pascal Wehrlein πανηγύρισε την παρθενική του νίκη που όμως επισκιάστηκε από το πάρτι τίτλου του Marco Wittmann.
ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)
WHAT CAR
Ο οδηγός της BMW Team RMG πήγε στο Λάουσιτζ με προβάδισμα 64 πόντων έναντι των πλησιέστερων αντιπάλων του και ήθελε μόλις 11 για να κατακτήσει τον τίτλο. Τελικά, το έργο του αποδείχθηκε πολύ πιο εύκολο αφού τερματίζοντας μπροστά και από τους τρεις οδηγούς της Audi που είχαν έστω μαθηματικά ελπίδες για την ανατροπή, στρογγυλοκάθισε στο θρόνο του πρωταθλητή!
Ο 24χρονος που εκκίνησε έβδομος, έκανε τον αγώνα του, δεν φοβήθηκε να εμπλακεί σε μάχες και τερματίζοντας έκτος, ήταν αυτός που γιόρτασε περισσότερο από τον καθένα στο πέσιμο της καρό σημαίας.
Αυτή είδε πρώτος ο 19χρονος Wehrlein, που ήλεγξε τον αγώνα από την αρχή ως το τέλος, παρότι δεν έκανε τέλεια εκκίνηση στην ακόμα βρεγμένη πίστα, κατάφερε να στρίψει πρώτος και από εκεί και πέρα, δεν αντιμετώπισε προβλήματα.
Στα pit stop για αλλαγή σε σλικ ελαστικά, ο Christian Vietoris βρέθηκε ακόμα και 4.7 δευτερόλεπτα πίσω του όμως στη συνέχεια δεν μπόρεσε να τον απειλήσει. Έκαναν όμως το εμφατικό 1-2 για τη Mercedes που έδειξε για μία ακόμα φορά πως σε βρεγμένο οδόστρωμα είναι πολύ ανταγωνιστική.
Ο Vietoris που είχε εκκινήσει μόλις ενδέκατος, κατάφερε να αντισταθεί στην πίεση που δέχθηκε στους τελευταίους γύρους από τον Timo Scheider, που ήταν ο καλύτερος οδηγός της Audi σήμερα. Η μάρκα από το Ίγκολσταντ παρέμεινε χωρίς νίκη φέτος.
Την πολύ καλή ημέρα για τη Mercedes επιβεβαίωσαν οι Daniel Juncadella και Robert Wickens που ακολούθησαν, με τον πρώτο να τα βάζει με τους αγωνοδίκες που του επέβαλλαν ποινή διέλευσης από τα pit γιατί έκριναν πως δεν έκοψε αρκετά ρυθμό υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας.
Η M4 του Wittmann ήταν και η πρώτη BMW στην κατάταξη. Οι Βαυαροί είχαν και τους Augusto Farfus, Martin Tomczyk να ακολουθούν, μπροστά από τα RS5 των Miguel Molina και Mike Rockenfeller και έτσι διατήρησαν και την πρώτη θέση στη βαθμολογία των κατασκευαστών.
Όσο για τον Rockenfeller, παρέδωσε τα σκήπτρα μετά από έναν αγώνα όπου τόσο αυτός, όσο και οι teammates του, αποδείχθηκαν κατώτεροι των περιστάσεων. Ο Edoardo Mortara ήταν δύο γύρους πίσω ενώ ο Mattias Ekstrom εγκατέλειψε στον 27ο από τους 52 γύρους μετά από λάθος των μηχανικών του που δεν ασφάλισαν σωστά τον εμπρός αριστερό τροχό του στο pit stop.
Οι προαναφερθέντες οδηγοί της Audi βλέπουν πλέον την πλάτη του Vietoris στη βαθμολογία, καθώς ο Γερμανός σκαρφάλωσε δεύτερος. Εντυπωσιακό άλμα και για τον νικητή Wehrlein, που από τη 17η θέση στην κατάταξη, είναι πλέον στην 7η.
Αναλυτικά η κατάταξη στο Λάουσιτζ:
1. | Pascal Wehrlein | HWA Mercedes | 1h15m47.314s |
2. | Christian Vietoris | HWA Mercedes | +15.418s |
3. | Timo Scheider | Phoenix Audi | +15.681s |
4. | Daniel Juncadella | Mucke Mercedes | +18.024s |
5. | Robert Wickens | HWA Mercedes | +32.677s |
6. | Marco Wittmann | RMG BMW | +48.435s |
7. | Augusto Farfus | RBM BMW | +1m02.380s |
8. | Martin Tomczyk | Schnitzer BMW | +1m07.705s |
9. | Miguel Molina | Abt Audi | +1m08.719s |
10. | Mike Rockenfeller | Phoenix Audi | +1m13.480s |
11. | Joey Hand | RBM BMW | +1m14.734s |
12. | Vitaly Petrov | Mucke Mercedes | +1m19.199s |
13. | Gary Paffett | HWA Mercedes | – 1 γύρο |
14. | Maxime Martin | RMG BMW | – 1 γύρο |
15. | Bruno Spengler | Schnitzer BMW | – 2 γύρους |
16. | Edoardo Mortara | Abt Audi | – 2 γύρους |
Δείτε τη μετάδοση του αγώνα του Λάουσιτζ από το NewsAuto, πατώντας ΕΔΩ.
Επόμενος αγώνας, στο Ζάντβορτ της Ολλανδίας, στις 28 Σεπτεμβρίου.