Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Αποκάλυψη για την αγωνιστική Continental GT3

Ελλάδα 3:47
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκάλυψη για την αγωνιστική Continental GT3

ΑΓΩΝΕΣ

Αποκάλυψη για την αγωνιστική Continental GT3

ΑΓΩΝΕΣ

Κάθε βρετανική αυτοκινητοβιομηχανία που σέβεται τον εαυτό της, δεν θα μπορούσε να επιλέξει άλλο μέρος για να αποκαλύψει ένα αγωνιστικό της δημιούργημα από το Φεστιβάλ Ταχύτητας του Goodwood! Έτσι και η Bentley… ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement
Advertisement

Ντεμπούτο λοιπόν για την αγωνιστική Continental GT3 των 608 PS, που παίρνει ώθηση από τον γνωστό αλλά ειδικά τροποποιημένο V8 twin-turbo κινητήρα χωρητικότητας 4.0 lt, που διατηρεί πολλά μέρα από τον κινητήρα του μοντέλου παραγωγής.

“Η Continental GT3 αποκαλύπτει τις απίστευτες δυνατότητες που κρύβονται κάτω από το δέρμα κάθε Continental GT. Αφαιρέσαμε περισσότερα από 1000 σε βάρος, αναβαθμίσαμε την απόδοση του κινητήρα που πλέον είναι αγωνιστικού επιπέδου και δημιουργήσαμε ένα αντίστοιχο αεροδυναμικό πακέτο. Ανυπομονούμε να βρεθεί στην πίστα για να αποκαλυφθούν οι δυνατότητές της”, δήλωσε ο Ρολφ Φρεχ, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Bentley.

Με τη… δίαιτα που αναφέρεται πιο πάνω, η Continental GT3 ζυγίζει 1300 κιλά. Η ισχύς περνά στους πίσω τροχούς μέσω σειριακού κιβωτίου 6 σχέσεων Xtrac, με αυτάκια πίσω από το τιμόνι. Οι αλλαγές σχέσεων γίνονται μέσω πνευματικού συστήματος, έχει γίνει εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων ενώ η GT3 διαθέτει και διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης. Η ανάρτηση περιλαμβάνει διπλά ψαλίδια εμπρός και πίσω, συνεργαζόμενα με αγωνιστικού τύπου αποσβεστήρες ενώ το σύστημα διεύθυνσης διαθέτει υδραυλική υποβοήθηση.
[nggallery id=2829]
Το αεροδυναμικό πακέτο είναι όπως εύλογα φαντάζεστε… αγωνιστικών προδιαγραφών, με στόχο τη παραγωγή της μέγιστης δυνατής κάθετης δύναμης. Φυσικά δεσπόζει η τεράστια ανθρακονημάτινη πίσω αεροτομή, υλικό που χρησιμοποιείται και στο splitter, με τη Bentley να έχει ανασχεδιάσει ακόμα καπό, φτερά, προφυλακτήρες και άλλα μέρη, με στόχο τόσο την καλύτερη αεροδυναμική απόδοση, όσο και τη ψύξη του κινητήρα.

Advertisement
Advertisement

Για το σχεδιασμό, μία ομάδα ειδικών από πλευράς Bentley, ένωσε τις δυνάμεις της με τον επίσημο συνεργάτη της μάρκας σε αυτό το αγωνιστικό project, την M-Sport και από κοινού έχουν καταλήξει στη τελική εικόνα της Continental GT3.

Φυσικά στο εσωτερικό, ξεχάστε τη γνωστή απαράμιλλη πολυτέλεια, το δέρμα και το ξύλο. Όλα είναι σπαρτιάτικα και αγωνιστικά, αν και εξακολουθούν να είναι χειροποίητα! Το τιμόνι, οι λεβιέδες, τα καθίσματα, όλα έχουν γίνει στις εγκαταστάσεις του Κρου, στη Μεγάλη Βρετανία.

Μας συστήθηκε λοιπόν, τώρα θα ξεκινήσει και ένα εξαντλητικό πρόγραμμα δοκιμών και εξέλιξης ώστε να τελειοποιηθούν οι… πολεμικές αρετές της κι να μπορέσει να ξεκινήσει την αγωνιστική της εμπλοκή στο πρωτάθλημα FIA Blancpain το 2014.

Advertisement

Γι’ αυτό το λόγο, ακόμα δεν υπάρχουν και επίσημα στοιχεία σε ότι αφορά σε δυνατότητες και επιδόσεις.