Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ντακάρ ΕΔ11: Πλημμυρίσαμε!

Ελλάδα 3:29
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι Ντακάρ ΕΔ11: Πλημμυρίσαμε!

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ντακάρ ΕΔ11: Πλημμυρίσαμε!

ΑΓΩΝΕΣ

Για μία ακόμα φορά οι καιρικές συνθήκες επηρέασαν την εξέλιξη του φετινού ράλι Ντακάρ. Αυτή τη φορά ήταν δύο ποτάμια που πλημμύρισαν, στο χιλιόμετρο 69 και το χιλιόμετρο 85 της μήκους 219 χιλιομέτρων διαδρομής με τελικό προορισμό τη Φλαμπάλα. Αυτό ανάγκασε τους διοργανωτές να λάβουν υπόψη τους ως τελικά αποτελέσματα, τους χρόνους που είχαν καταγραφεί στο πρώτο σημείο ελέγχου, που ήταν περίπου στο ένα τρίτο της προκαθορισμένης αγωνιστικής διαδρομής.

Advertisement
Advertisement

Ως αποτέλεσμα, η καλύτερη επίδοση που ανήκε στον Ρόμπι Γκόρντον με Hummer, ήταν μόλις στα 50 λεπτά και 51 δευτερόλεπτα. Αυτή ήταν η πρώτη νίκη σε ειδική του φετινού αγώνα για τον Αμερικανό που μετά το κακό ξεκίνημα, προσπαθεί να καλύψει το χαμένο έδαφος.

Στη συνέχεια η κατάταξη έκρυβε εκπλήξεις αφού ακολούθησαν το SMG Buggy του Ρονάν Σαμπό, το Hilux της Overdrive Toyota με τον Λούσιο Αλβάρεζ και το SMG Buggy του Μπερνάρ Εραντονέα .

Ο Ζινιέλ ντε Βιγιέ με το Hilux της Imperial Toyota ήταν πέμπτος αλλά κατάφερε να «κλέψει» μόλις 39 δευτερόλεπτα από τον έκτο στη συγκεκριμένη ειδική και πρώτο της γενικής κατάταξης, Στεφάν Πετερανσέλ. Έτσι ο Γάλλος με το X-Raid Mini είδε άλλη μία μέρα να κυλά, χωρίς ο κύριος πλέον αντίπαλος του να μπορεί να ψαλιδίσει τη μεταξύ τους διαφορά τόσο ώστε να τον απειλεί.

Advertisement
Advertisement

«Είναι κρίμα, τα πηγαίναμε πολύ καλά μέχρι τη διακοπή της ειδικής. Ο Στεφάν είχε κάνει λάθος μετά το σημείο ελέγχου και είχαμε την ευκαιρία να μειώσουμε τη μεταξύ μας διαφορά κατά 10, ακόμα και 15 λεπτά», σχολίασε απογοητευμένος ο Ντε Βιγιέ.
[nggallery id=1528]
Στα φορτηγά ο Ολλανδός Ντε Ρόοι πάτησε πάλι γκάζι, σημειώνοντας με το Iveco τον καλύτερο χρόνο της ημέρας, την ώρα που ο τρίτος στη συγκεκριμένη ειδική, Ρώσος Νικολάεφ με Kamaz, εξακολουθούσε να διαχειρίζεται την υπέρ του κατάσταση.

Λίγο πολύ ότι συμβαίνει και στα Quad όπου ο Αργεντίνος Μάρκος Πατρονέλι (Yamaha Raptor 700) που έχει χαοτικό προβάδισμα, οδήγησε συντηρητικά τερματίζοντας τρίτος, πέντε λεπτά πίσω από τον Αυστραλό Πωλ Σμίθ με TRX70XX Honda.

Στις μοτοσυκλέτες η ειδική διαδρομή δεν κόπηκε τόσο νωρίς, ήταν μειωμένη κατά μόλις 40 χιλιόμετρα. Τον ταχύτερο χρόνο για δεύτερη φορά φέτος σημείωσε ο Αμερικανός Kurt Caselli με ΚΤΜ όμως ήταν ο τρίτος Σιρίλ Ντεσπρέ που χαμογελούσε στο τέλος της ημέρας αφού διεύρυνε το προβάδισμα του.

Advertisement

Πλέον ο Γάλλος είναι 13 λεπτά μπροστά από τον «βοηθό» του Πορτογάλο Ρούμπεν Φαρία και 18 μπροστά από τον Τσαλέκο Λόπεζ.
[nggallery id=1529]
Η δωδέκατη ημέρα δράσης στη Λατινική Αμερική, αφορά επιστροφή στην έρημο Ατακάμα. Πληρώματα και αναβάτες καλούνται να καλύψουν 319 αγωνιστικά χιλιόμετρα με προορισμό το Κοπιαπό, περνώντας ξανά σε εδάφη της Χιλής.

Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement