Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ντακάρ: Απάντησε ο Peterhansel

Ελλάδα 6:28
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι Ντακάρ: Απάντησε ο Peterhansel

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Ντακάρ: Απάντησε ο Peterhansel

ΑΓΩΝΕΣ

Χωρίς αλλαγή στη κορυφή κύλησε η έβδομη ημέρα της μητέρας των μαχών: του Ράλι Ντακάρ που διεξάγεται στα αφιλόξενα εδάφη της Λατινικής Αμερικής. Η πρόκληση της ημέρας, αφορούσε 218 αγωνιστικά χιλιόμετρα στις Άνδεις, σε υψόμετρο 3.500 μέτρων, με πετρώδη εδάφη και διαδρομή που περνούσε τα σύνορα Χιλής-Αργεντινής, με τελικό προορισμό τη πόλη Σάλτα.

Advertisement
Advertisement

Ο Στεφάν Πετερανσέλ (X-raid Mini) όχι μόνο κατάφερε να παραμείνει στη κορυφή της γενικής κατάταξης αλλά διεύθυνε μάλιστα το προβάδισμά του, όντας σχεδόν δύο λεπτά ταχύτερος από τον μεγάλο του αντίπαλο (και μόλις έκτο σήμερα) Νάσελ Αλ Ατίγια (Red Bull Buggy). Έτσι επιβεβαίωσε τις προβλέψεις που ήθελαν το αγωνιστικό τερέν της ημέρας, να βολεύει περισσότερο το δικό του όχημα.

Ο Γάλλος είδε μόνο τον συμπατριώτη του, Γκιρλέν Σισερί (SMG Buggy) να κινείται στο ίδιο λεπτό, σε μία ειδική διαδρομή όπου οι διαφορές ήταν σχετικά μικρές λόγω και της μορφολογίας του εδάφους αλλά και του σχετικά μικρού της μήκους.

Στη τρίτη θέση της γενικής παραμένει ο Νοτιοαφρικανός Ζινιέλ ντε Βιγιέ (Imperial Toyota) που μάλιστα κατάφερε με το Hilux του, να διευρύνει έστω και λίγο τη διαφορά του από το X-raid Mini του Ρώσου Λεονίντ Νοβίτσκι που τον καταδιώκει.

Advertisement
Advertisement

Όσο για τον Ρόμπι Γκόρντον (Hummer), από τότε που σταμάτησε να χτυπιέται πίσω από το τιμόνι (δες σχετικό βίντεο εδώ) σημειώνει σταθερή ανάκαμψη. Σημείωσε τον τρίτο καλύτερο χρόνο αλλά βρίσκεται ακόμα μακριά από τη πρώτη δεκάδα. Υπάρχει όμως πολύς δρόμος μέχρι τις 20 Ιανουαρίου και τον τερματισμό του φετινού αγώνα.
[nggallery id=1470]
Αναλυτικά η γενική κατάταξη μετά και την έβδομη ημέρα δράσης:
1.  Στεφάν Πετερασνέλ  X-raid Mini        16h23m43s
2.  Νάσερ Αλ-Ατίγια     Red Bull Buggy       + 3m14s
3.  Ζινιέλ ντε Βιγιέ    Imperial Toyota     + 44m03s
4.  Λεονίντ Νοβίτσκι      X-raid Mini         + 48m54s
5.  Γκιρλέν Σισερί    SMG Buggy         + 1h17m05s
6.  Ρονάν Σαμπό          SMG Buggy         + 1h34m51s
7.  Νάνι Ρόμα             X-raid Mini       + 1h38m27s
8.  Μπερνάρ Εραντονέα    SMG Buggy         + 2h02m17s
9.  Ορλάντο Τερανόβα     X-raid BMW        + 2h06m38s
10.  Κάρλος Σόουζα          Great Wall        + 2h07m29s

Στις μοτοσυκλέτες, το κλίμα ήταν βαρύ μετά το θάνατο του Τομά Μπουργκέν. Στη κορυφή των χρόνων είχαμε έκπληξη, με τον Αμερικανό Kurt Caselli με KTM να πρωτεύει. O Γάλλος Ολιβιέ Παέν (Yamaha) εξακολουθεί να προηγείται στη γενική, την ώρα που ο περυσινός νικητής, Σερίλ Ντεσπρέ, έχανε πολύ χρόνο. Τόσο με προβλήματα με το κιβώτιο της KTM του, όσο και με μία πτώση.

Στα Quad τον καλύτερο χρόνο της ΕΔ7 σημείωσε ο Σεμπαστιάν Πάλμα από τη Χιλή, με Renegade 800 XXC Can-Am. Μόλις 34 δευτερόλεπτα πίσω του ήταν ο πρωτοπόρος της κατάταξης, Αργεντινός Μάρκος Ματρονέλι με Raptor 700 Yamaha.

Advertisement

Τέλος στα φορτηγά, ο Ολλανδός Ντε Ρόοι με τον συμπατριώτη του Ρόντεβαλντ και τον Βέλγο Κολσούλ, πέτυχαν για μία ακόμα φορά τον καλύτερο χρόνο με το Iveco, διευρύνοντας το προβάδισμά τους που πλέον είναι στα 22 λεπτά.

Η όγδοη ημέρα αποτελεί μία ακόμα μικρή Οδύσσεια, όντας η μεγαλύτερη σε μήκος έως τώρα για τα αυτοκίνητα (470 χιλιόμετρα), τα quad και τις μοτοσυκλέτες (492 χιλιόμετρα) ενώ αντίθετα, θα είναι αρκετά μικρή για τα φορτηγά (μόλις 155 χιλιόμετρα). Η δοκιμασία ξεκινά από τη Σάλτα και καταλήγει στο Σαν Μιγκέλ ντε Τουκουμάν και είναι εξ ολοκλήρου σε εδάφη της Αργεντινής, με το μέγιστο υψόμετρο να ορίζεται στα 3.000 μέτρα.

Advertisement

Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)