Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Μονεγάσκος ο Loeb!

Ελλάδα 21:49
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Μονεγάσκος ο Loeb!

ΑΓΩΝΕΣ

Ράλι Μόντε Κάρλο: Μονεγάσκος ο Loeb!

ΑΓΩΝΕΣ

Με μία… πριγκιπική εμφάνιση ο Σεμπαστιέν Λεμπ πανηγύρισε τη νίκη στον εναρκτήριο αγώνα της σεζόν. Ο Αλσατός απέδειξε πως μπορεί να φέτος ουσιαστικά να… αποχωρεί σταδιακά αφού θα λάβει μέρος σε μόλις τέσσερα ράλι αλλά δεν υστερεί ούτε σε όρεξη ούτε σε ικανότητες. Ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής κέρδισε τις μισές ειδικές διαδρομές του Ράλι Μόντε Κάρλο, που είχε ως κύριο χαρακτηριστικό του το χιόνι και τον πάγο, στοιχεία που ειδικά στο τέταρτο και τελευταίο σκέλος του αγώνα, έπαιξαν καθοριστικό ρόλο.

Advertisement
Advertisement

Με όπλο την εμπειρία του, ο Λεμπ απέφυγε τις αμέτρητες παγίδες στις διαδρομές του τέταρτου σκέλους που θύμιζαν παγοδρόμιο και κερδίζοντας την ΕΔ 16 σφράγισε τη νίκη του, μιας και οι τελευταίες δύο ακυρώθηκαν για λόγους ασφαλείας αφού υπήρχε υπερβολικά πολύς κόσμος αλλά και κρίθηκε πως σε περίπτωση ατυχήματος, δεν θα υπήρχε η δυνατότητα ικανοποιητικής αντίδρασης. Ως αποτέλεσμα, δεν απονεμήθηκαν και βαθμοί για τη Power stage. Για τον Λεμπ ήταν η έβδομη νίκη του στο συγκεκριμένο ράλι και ήρθε με τελική διαφορά 99 δευτερολέπτων!

Άκρως επιτυχημένο το ντεμπούτο του Polo R WRC στον μαγικό κόσμο των ράλι, με τον Σεμπαστιέν Οζιέ εξ αρχής σε ηγετικό ρόλο στη Volkswagen. Ο Γάλλος κέρδισε δύο ειδικές διαδρομές και στη συνέχεια απέφυγε τα ρίσκα και διαχειρίστηκε τη κατάσταση γνωρίζοντας πως οι πραγματικοί του αντίπαλοι, ήταν όσοι τον καταδίωκαν αφού με αυτούς θα μάχεται όλη τη σεζόν.

Κι αν οι δύο πρώτες θέσεις ήταν «κλειδωμένες» από νωρίς, πιο πίσω οι ανακατατάξεις ήταν συνεχείς, με αποκορύφωμα όσα έγιναν στην Ε.Δ.14 και πρώτη του τελευταίου σκέλους, όπου τέθηκαν εκτός μάχης τα Fiesta της M-Sport του έως τότε τρίτου Ευγένι Νοβίκοφ και του έβδομου Γιούχο Χάνινεν αλλά και το Polo του Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα που βρισκόταν ακόμα στο κυνήγι μίας θέσεις στο βάθρο.

Advertisement
Advertisement

Εκεί ανέβηκε ο Ισπανός Ντάνι Σόρντο, με τη πρώτη του εμφάνιση στη… δεύτερη καριέρα του στην εργοστασιακή ομάδα της Citroen να στέφεται από επιτυχία. Πίσω του ήταν ο τιμ μέιτ του, Μίκο Χίρβονεν, ενώ αλλαγή είχαμε στην πέμπτη θέση της γενικής.

Στο ξεκίνημα της όπως αποδείχθηκε τελευταίας ειδικής του ράλι, ο Μαντς Όστμπεργκ της Qatar M-Sport χτύπησε το πίσω δεξί μέρος του Fiesta του, χάνοντας πολύ χρόνο. Έτσι παρέδωσε τη θέση του στον Μπριάν Μπουφιέ που ήταν η αποκάλυψη του αγώνα (υπενθυμίζουμε πως κέρδισε και ειδική το πρωί)!
[nggallery id=1557]
Αναλυτικά η τελική κατάταξη του Ράλι Μόντε Κάρλο:
1.  Σεμπαστιέν Λεμπ      Citroen             5h18m57.2s
2.  Σεμπαστιέν Οζιέ     VW                   + 1m39.9s
3.  Ντάνι Σόρντο          Citroen              + 3m49.0s
4.  Μίκο Χίρβονεν      Citroen              + 5m26.3s
5.  Μπριάν Μπουφιέ      PH Citroen           + 8m13.1s
6.  Μαντς Όστμπεργκ        Qatar M-Sport Ford  + 12m03.7s
7.  Μάρτιν Πρόκοπ       Czech Ford          + 23m27.3s
8.  Σεπ Βίγκαντ        Skoda Deutschland   + 29m34.5s
9.  Ολιβιέ Μπουρί       Offshore Peugeot    + 35m38.4s
10.  Μικάλ Κοσιούτσκο    Italia Mini         + 36m28.0s

Οι κυριότερες εγκαταλείψεις:
Ευγένι Νοβίκοφ      Qatar M-Sport Ford        ΕΔ14
Γιούχο Χάνινεν       Qatar M-Sport Ford        ΕΔ14
Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα   VW                       ΕΔ14
Τιερί Νεβίλ    Qatar M-Sport Ford         ΕΔ4

Advertisement

Κερδισμένες ειδικές: Λεμπ 8, Οζιέ 2, Νοβίκοφ 2, Χάνινεν 1, Όστμπεργκ 1, Σόρντο 1, Μπουφιέ 1
Πρωτοπορία: Οζιέ ΕΔ 1, Λεμπ ΕΔ 2-16

Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)

Advertisement