Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Μετά τη βροχή… ο Pedrosa!

Ελλάδα 4:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Μετά τη βροχή… ο Pedrosa!

ΑΓΩΝΕΣ

Μετά τη βροχή… ο Pedrosa!

ΑΓΩΝΕΣ

Σε πραγματικό θρίλερ εξελίχθηκε ο τελευταίος αγώνας της σεζόν για το MotoGP. Η βροχή που προηγήθηκε, ανακάτεψε πλήρως τη τράπουλα στο σιρκουί Ρικάρντο Τόρμο στη Βαλένθια, προσφέροντας μοναδικό θέαμα σε όσους παρακολούθησαν το κύκνειο άσμα του 2012. Μεγάλος θριαμβευτής ήταν ο Ντάνι Πεντρόσα, παρότι λίγο πριν ξεκινήσει ο αγώνας, πήρε το ρίσκο να βάλει σλικ ελαστικά, εκκινώντας από το pit lane! Παρ’ όλα αυτά, έκανε αντεπίθεση διαρκείας, το ρίσκο του βγήκε και έφτασε σε μία εκπληκτική νίκη ολοκληρώνοντας ιδανικά τη καλύτερη σεζόν της καριέρας του.

Advertisement
Advertisement

Βέβαια ο εργοστασιακός αναβάτης της Honda βοηθήθηκε από το γεγονός ότι ο παγκόσμιος πρωταθλητής, Χόρχε Λορένθο, δεν έφτασε μέχρι τον τερματισμό. Ο Ισπανός εργοστασιακός αναβάτης της Yamaha επέλεξε εξ αρχής τα σλικ ελαστικά και όσο η πίστα στέγνωνε, σκαρφάλωνε στη κατάταξη.

Βρέθηκε στη πρωτοπορία στο έκτο γύρο αλλά με τον Πεντρόσα να έχει ήδη βρεθεί πίσω του. Και τότε, τα ντουμπλαρίσματα έκριναν τον αγώνα! Ο Λορένθο κόλλησε πίσω από τον Τζέιμς Έλισον, εκνευρίστηκε και προσπάθησε να τον περάσει σε σημείο κάθε άλλο παρά ιδανικό. Αποτέλεσμα ήταν να έχει πτώση και να ανοίξει διάπλατα ο δρόμος για τον Πεντρόσα που πέτυχε την έβδομη φετινή του νίκη.

Σε έναν αγώνα με σπάνια μεγάλες διαφορές, δεύτερος και 37 δευτερόλεπτα πίσω ήταν ο Κατσουγιούκι Νακασούγκα με τη δεύτερη εργοστασιακή Yamaha, στο παρθενικό του βάθρο στο MotoGP.

Advertisement
Advertisement

Άλλα 23 δευτερόλεπτα πιο πίσω ήταν ο τιμ μέιτ του Πεντρόσα, Κέισι Στόνερ, που ήταν ανάμεσα στους αναβάτες που εκκίνησαν με βρόχινα ελαστικά και αναγκάστηκαν στη πορεία του αγώνα να αλλάξουν μοτοσυκλέτα. Με αυτό το βάθρο, έκλεισε και τη καριέρα του στο θεσμό αφού ως γνωστόν αποχωρεί.

Ακολούθησαν οι αναβάτες της Honda Gresini, Αλβάρο Μπαουτίστα και Μικέλε Πίρο, με τον Ιταλό να κάνει ρεκόρ καριέρας αλλά και τερματισμό ρεκόρ για μοτοσυκλέτα CRT, χάρη στην επιλογή του να εκκινήσει με σλικ ελαστικά.

Έκτος ήταν ο Αντρέα Ντοβιτσιόζο για τη Yamaha Tech 3 και η ανατρεπτική δεκάδα συμπληρώθηκε από τους Κάρελ Έμπραχαμ (Cardion AB), Ντανίλο Πετρούτσι (CAME), Τζέιμς Έλισον (Paul Bird Motorsport) και Βαλεντίνο Ρόσι (Yamaha).
[nggallery id=982]
Η τελική βαθμολογία: 1. Λορένθο 350, 2. Πεντρόσα 332, 3. Στόνερ 254, 4. Ντοβιτσιόζο 218, 5. Μπαουτίστα 178, 6. Ρόσι 163, 7. Κράτσλοου 151, 8. Μπραντλ 135, 9. Χέιντεν 122, 10. Σπις 88

Advertisement

Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)