Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΩΝΕΣ

Έκπληξη Ostberg στο Ράλι Ισπανίας

Ελλάδα 4:02
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έκπληξη Ostberg στο Ράλι Ισπανίας

ΑΓΩΝΕΣ

Έκπληξη Ostberg στο Ράλι Ισπανίας

ΑΓΩΝΕΣ

Με έναν αναπάντεχο πρωτοπόρο ολοκληρώθηκε το πρώτο σκέλος του Ράλι Ισπανίας, τελευταίου γύρου του φετινού παγκοσμίου πρωταθλήματος. Ο Νορβηγός οδηγός της Adapta Ford μπορεί να πρώτευσε σε μόνο μία από τις έξι χωμάτινες ειδικές διαδρομές της ημέρας αλλά κατάφερε να αποκτήσει προβάδισμα της τάξης των 27 δευτερολέπτων! Η ανατρεπτική κατάταξη προήλθε λόγω της βροχόπτωσης που δυσκόλεψε πολύ τις συνθήκες στις ΕΔ, με τη σειρά εμφάνισης στο δρόμο να αποδεικνύεται κρίσιμη. Ευεργετική για όσους έβγαιναν στο δρόμο νωρίς, καταστροφική για όσους έβγαιναν στο δρόμο αργά.

Advertisement
Advertisement

Για παράδειγμα ο Σεμπαστιέν Λεμπ, επέλεξε να βγαίνει στις ειδικές μόλις δέκατος-τέταρτος. Ως αποτέλεσμα, ο οδηγός της Citroen ήταν μόλις τέταρτος μετά την ολοκλήρωση των πρωινών ΕΔ. Στις απογευματινές αντεπιτέθηκε, κέρδισε δύο ειδικές και κατάφερε να περάσει τόσο τον ομόσταβλό του, Μίκο Χίρβονεν, όσο και τον Γιάρι-Μάτι Λάτβαλα που για τελευταία φορά τρέχει με το Fortd Fiesta WRC, μιας κι από του χρόνου θα οδηγεί για λογαριασμό της Volkswagen.

Ο ενθουσιώδης Οτ Τάνακ ξεκίνησε δυναμικά, βρέθηκε ακόμα και στη κορυφή της γενικής αλλά έχασε έδαφος στη πορεία της ημέρας. Σε αυτό συνετέλεσαν και τα προβλήματα του Εσθονού με τα φρένα του Fiesta του.

Αν τα ονόματα που ακολουθούν στη κατάταξη δεν σας φαίνονται οικεία, είναι διότι η πρώτη ημέρα δράση στο ράλι της Ιβηρικής χώρας, σημαδεύτηκε κι από πολλές εγκαταλείψεις. Οι σημαντικότερες αφορούσαν στον Πέτερ Σόλμπεργκ που κατέστρεψε το εργοστασιακό Fiesta WRC στον ίδιο βράχο που πλήγωσε το DS3 WRC ο Τιερί Νεβίλ.

Advertisement
Advertisement

Νοκ-άουτ βγήκαν ακόμα ο Μάρτιν Πρόκοπ αλλά και τα Mini του τοπικού ήρωα Ντάνι Σόρντο και των Κρις Άτκινσον και Μάρτιν Ολιβέιρα.

Η κατάταξη μετά την ολοκλήρωση του πρώτου σκέλους:
1.  Mads Ostberg           Adapta Ford    1h41m32.4
2.  Sebastien Loeb        Citroen                    + 27.2
3.  Jari-Matti Latvala   Ford                        + 47.0
4.  Mikko Hirvonen      Citroen                + 1m02.6
5.  Ott Tanak                  M-Sport Ford    + 1m10.8
6.  Craig Breen               Kel-Tech Ford   + 6m00.9
7.  Han Weijs                  Qatar Citroen   + 6m08.5
8.  Jarkko Nikara           Prodrive Mini   + 8m20.0
9.  PG Andersson            Proton                + 9m42.4
10.  Evgeny Novikov      Autotek Ford   + 10m59.5s

Το δεύτερο σκέλος περιλαμβάνει αλλαγή οδοστρώματος και συνολικά έξι ειδικές διαδρομές, αυτή τη φορά στη γνώριμη για το Ράλι Ισπανίας άσφαλτο.
[nggallery id=969]
Επιμέλεια: Πάνος Σεϊτανίδης (twitter.com/SeitanF1)