ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Peugeot 308 GTi: 270 ίπποι από 1.600 cc

Ελλάδα 4:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Peugeot 308 GTi: 270 ίπποι από 1.600 cc

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Peugeot 308 GTi: 270 ίπποι από 1.600 cc

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αφού κυκλοφόρησαν στο διαδίκτυο φωτογραφίες και τεχνικά χαρακτηριστικά της πιο γρήγορης και ισχυρής – προς το παρόν – έκδοσης του 308, η Peugeot προχώρησε στις επίσημες ανακοινώσεις. Το 308 GTi θα διατίθεται σε δύο εκδόσεις ισχύος, όπως δηλαδή στην περίπτωση του Leon Cupra. Με 250 και 270 PS από τον 1.6 turbo του γαλλικού ομίλου. Η πιο ισχυρή φέρει αναλογία 4,46 kg/PS.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Σε σχέση με τις απλές εκδόσεις, το 308 GTi διαφοροποιείται αισθητικά χάρη στη γρίλια της μάσκας, τα full LED φώτα, τα αεροδυναμικά σπόιλερ, τη διπλή απόληξη της εξάτμισης κ.α. Το αμάξωμα κάθετει κατά 11 mm πιο χαμηλά στο δρόμο, ενώ φαρδύτερα είναι και τα δύο μετατρόχια. Επεμβάσεις έχουν γίνει φυσιολογικά και στις αναρτήσεις για πιο σφιχτή ρύθμιση και περιορισμό του βάρους.

Advertisement
Advertisement

Η έκδοση με τους 250 ίππους φορά ελαστικά Michelin Pilot Sport 3 διαστάσεων 225/40 σε ζάντες 18 ιντσών, ενώ η πιο ισχυρή με τους 270 πατά σε Michelin Super Sport 235/35 με 19άρηδες τροχούς. Την αποστολή… ακινητοποίησης αναλαμβάνουν αεριζόμενοι δίσκοι εμπρός, διαμέτρου 380 mm, με τετραπίστονες δαγκάνες. Το 308 GTi 270 PS ξεχωρίζει και από τη διχρωμία κόκκινου-μαύρου (με επιπλέον κόστος), αλλά και από τα σπορ καθίσματα, με επενδύσεις από δέρμα και αλκαντάρα.

Ο 1.6 THP της Peugeot – προδιαγραφών Euro 6 πλέον – αποδίδει 250 και 270 PS, με τη ροπή να είναι κοινή στα 33,6 kgm (στις 1.900 rpm). H κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω 6τάχυτου μηχανικού κιβωτίου. Η επιτάχυνση 0-100 διαρκεί με τον πιο ισχυρό κινητήρα 6 sec, ενώ η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 km/h. Οι Γάλλοι ανακοινώνουν μεικτή κατανάλωση 6 lt/100 km και εκπομπές ρύπων 139 g/km.

Advertisement

Αποκλειστικά στο 308 GTi 270 PS, το διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης της Torsen κατανέμει τη ροπή στον τροχό με τη μεγαλύτερη πρόσφυση, χαρίζοντας πιο ασφαλή και σπορ συμπεριφορά στις στροφές. Το ESP επεμβαίνει πιο αργά, ενώ υπάρχει η δυνατότητα και πλήρους απενεργοποίησης.

Advertisement