Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Οδηγούμε στην Ελλάδα το Citroen C5 Aircross

Ελλάδα 16:27
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Οδηγούμε στην Ελλάδα το Citroen C5 Aircross

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Οδηγούμε στην Ελλάδα το Citroen C5 Aircross

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Μετά από ένα σύντομο ταξίδι/ απόδραση στην ορεινή Κορινθία, για την οδήγηση και παρουσίαση του νέου C5 Aircross, σας παρουσιάζουμε τις εντυπώσεις μας.

Advertisement
Advertisement

 

Το C5 Aircross αποτελεί την είσοδο της Citroen στα οικογενειακά crossover. Άργησε, ναι, αλλά τουλάχιστον έχει παρουσιάσει κάτι διαφορετικό και με ένα στόχο: Την άνεση.

Advertisement
Advertisement

Ο σχεδιασμός του, εσωτερικά και εξωτερικά, είναι ιδιαίτερος. Δεν είναι sport γιατί τα παιδιά ζαλίζονται και ο σκύλος… γαβγίζει όταν νοιώσει κίνδυνο στο ταξίδι, γιαυτό η Citroen, από το σχήμα του C5 Aircross εκφράζει μια εσωτερική άνεση και μια ευχάριστη πρακτικότητα.

Όπως όλοι παραδέχτηκαν και επικεντρώθηκαν σε αυτό, το νέο C SUV της Citroen και το πρώτο στην κατηγορία μετά από αρκετά χρόνια έχει σαν στόχο την άνεση, κάτι που η Γαλλική εταιρία γνωρίζει καλά.Το ζητούμενο ήταν η αίσθηση… μαγικού χαλιού σε όλους τους δρόμους κάτι, που το C5 Aircross, αφήνει στον οδηγό και τους επιβάτες.

Το τέχνασμα της ανάρτησης για να το πετύχει αυτό είναι η χρήση επιπλέον υδραυλικών δεξαμενών που κυκλοφορούν το λάδι μέσω σταδιακά μικρότερων οπών καθώς το αμορτισέρ φθάνει στα άκρα της διαδρομής του, είτε σε συμπίεση είτε σε επέκταση. Αυτό σημαίνει ότι το Aircross μπορεί να έχει εξαιρετικά μαλακά ελατήρια στο κέντρο της διαδρομής της ανάρτησης για να διατηρεί την άνεση σε κανονικές επιφάνειες, αλλά να φιλτράρει τις δύσκολες ανωμαλίες σε δρόμους του επαρχιακού οδικού δικτύου.

Advertisement

Ένα πέρασμα στους ταλαιπωρημένους από το χιόνι και την λάσπη δρόμους της ορεινής Κορινθίας μας το απέδειξε. Βέβαια στα κάθετες και απότομες λακκούβες θα νιώσετε την ανάρτηση να δουλεύει και ίσως καταλάβετε και μερικές ταλαντώσεις στο τιμόνι (σε κακό χωματόδρομο). Εδώ έρχονται να φιλτράρουν τις δονήσεις τα καθίσματα.

Advertisement

Λίγα καθίσματα αυτοκινήτου μπορούν να καυχηθούν πως μπορούν να συγκριθούν με τον… καναπέ του σπιτιού σας σε άνεση ή την αγαπημένη σας καρέκλα. Η σταθερότητα και το κράτημα του σώματος παραμένουν αλλά ή άνεση είναι διπλή.

“Η αίσθηση στην οδήγηση;” Θα ρωτήσει αυτός που απολαμβάνει διαφορετικά το ταξίδι. Μήπως όλη αυτή η άνεση μεταφράζεται σε μια αόριστη αίσθηση; Όχι αν οδηγείτε ομαλά και στρωτά. Αν πιέσετε για να κυνηγήσετε τον… χρόνο τότε θα ανακαλύψετε πως το C5 Aircross γέρνει αρκετά. Δεν θα σας τρομάξει ούτε θα σας κάνει να νοιώσετε ανασφάλεια, αλλά οι επιβάτες σας θα αντιδράσουν.

Το τιμόνι σας δίνει πολλές πληροφορίες και δεν χρειάζεται να πατήσετε το κουμπί “sport”. Θα προσθέσει λίγο βάρος δεν θα μειώσει τη υποβοήθηση. Το SUV C5 είναι ένα αυτοκίνητο που χαϊδεύεις δεν παλεύεις μαζί του.

Advertisement

Είναι ήσυχο. Σε ρυθμούς cruising κρατά εκτός τους θορύβους (ακόμη και από αυτούς των 19 ιντσών της δοκιμής μας) ενώ ο κινητήρας ( το αυτοκίνητο της δοκιμής μας ήταν diesel 1500 κ.εκ. BlueHDi 130 ίππων με αυτόματο κιβώτιο) ακόμη και σε απότομη επιτάχυνση δεν θα σας ενοχλήσει.

Το σύστημα πορείας υποβοήθησης αυτοκινητόδρομου (Highway Driver Assist ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης επιπέδου δύο) θα σας διευκολύνει στους αυτοκινητόδρομους για να χαλαρώσετε κρατώντας σταθερή και την απόσταση από το αυτοκίνητο μπροστά σας. Αν εκείνο επιβραδύνει και το δικός σας όχημα θα μειώσει ταχύτητα προοδευτικά και ομαλά.

Το νέο C5 Aircross δεν θα σας ξυπνήσει τα γονίδια των Sebastien (Loeb και Ogier) που κρύβετε μέσα σας, αλλά θα το αγαπήσετε γιατί θα γίνει μέλος της οικογένειάς σας ή της παρέας σας.

Είναι αθόρυβο εύκολο στην οδήγηση, με πλούσιο εξοπλισμό και τόσο άνετο και φιλικό όσο το καθιστικό σας.