Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το νέο Civic Type R με 310 ίππους!

Ελλάδα 22:32
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Το νέο Civic Type R με 310 ίππους!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το νέο Civic Type R με 310 ίππους!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

To NewsAuto.gr βρίσκεται στη Γενεύη και μετέδωσε σε απευθείας σύνδεση την παρουσίαση της νέας γενιάς του Honda Civic Type R, το οποίο εφοδιάζεται με 2λιτρο turbo, ισχύος 310 PS! Στην Ελλάδα το περιμένουμε τον Αύγουστο. Η ιαπωνική εταιρεία πραγματοποιεί επίσης στη Γενεύη την πανευρωπαϊκή πρεμιέρα του supercar NSX, ενώ ο Jenson Button παρουσίασε το μονοθέσιο F1 της McLaren Honda.

Advertisement
Advertisement

ΑΠΟΣΤΟΛΗ: ΤΑΚΗΣ ΤΡΑΚΟΥΣΕΛΛΗΣ

Η Honda δεν είχε μοιραστεί πολλές λεπτομέρειες για το turbo κινητήρα του νέου Type R, πέρα από το γεγονός ότι αποδίδει πλέον των 280 PS. Τελική η… μπίλια έκατσε στα 310 PS, με αποτέλεσμα ο νέος VTEC να είναι ένα από τα πιο δυνατά 2λιτρα σύνολα παραγωγής. Το «καυτό» Civic επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε μόλις 5,7 sec και φθάνει σε τελική ταχύτητα τα 270 km/h.

Ο υπερτροφοδοτούμενος i-VTEC είναι τεχνολογίας Euro 6, περιστρέφεται έως τις 7.000 rpm και η ροπή του (μέγιστη τιμή 40,8 kgm στις 2.500 rpm) περνά στους εμπρός τροχούς αποκλειστικά μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Η Honda εφοδιάζει πάντως το νέο Civic Type R με ειδικά σχεδιασμένη ανάρτηση εμπρός προκειμένου να περιορίζεται το φαινόμενο του torque steer (αλλαγή διεύθυνσης κατά την επιτάχυνση). Στον εξοπλισμό περιλαμβάνεται σύμφωνα με πληροφορίες και μηχανικό διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, ώστε η δύναμη να περνά αποτελεσματικά και με ασφάλεια στο δρόμο.

Advertisement
Advertisement

Η αγριάδα στην όψη του νέου Type R αποτυπώνεται στο αεροδυναμικό body kit με τη μεγάλη πίσω αεροτομή και τους τροχούς 19 ιντσών που πατούν σε – εξελιγμένα ειδικά για το αυτοκίνητο – ελαστικά διαστάσεων 235/35. Για να ακινητοποιηθεί το «θηρίο», αναλαμβάνουν δράση τα φρένα της Brembo, με τους μπροστινούς δίσκους να έχουν διάμετρο 350 mm και να συνοδεύονται από τετραπίστονες δαγκάνες. Μαύρο και κόκκινο κυριαρχούν στο εσωτερικό. Στα σπορ καθίσματα, το τιμόνι, το ταμπλό, τις επενδύσεις.

Τα εμπρός και πίσω αμορτισέρ ρυθμίζονται σε τέσσερις θέσεις, ανάλογα με τις συνθήκες, ώστε το αυτοκίνητο να είναι άνετο στα ταξίδια και σφιχτό όταν ο οδηγός ανεβάσει ρυθμό. Ντεμπούτο κάνει η λειτουργία «+R». Το κουμπί βρίσκεται δίπλα στο τιμόνι και πατώντας το, ο οδηγός διαφοροποιεί την απόκριση του κινητήρα στο πάτημα του δεξί πεντάλ και την αμεσότητα του συστήματος διεύθυνσης.