Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Ford αναβαθμίζει το EcoSport

Ελλάδα 5:36
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η Ford αναβαθμίζει το EcoSport

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Ford αναβαθμίζει το EcoSport

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Στην Ελλάδα δεν το έχουμε δει ακόμη, όμως σε αρκετές ευρωπαϊκές χώρες πωλείται από το περασμένο καλοκαίρι. Ο λόγος για το EcoSport, το μικρό προσθιοκίνητο SUV της Ford, το οποίο ανανεώνεται προκειμένου να ανταπεξέλθει στο σκληρό ανταγωνισμό της κατηγορίας. Η αμερικάνικη εταιρεία ανακοίνωσε στη Γενεύη τις βελτιώσεις που θα επιφέρει στο όχημα ελεύθερου χρόνου, παρουσιάζοντας τη σπορ έκδοση EcoSport S.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Η πιο εμφανής αλλαγή στο εξωτερικό του αυτοκινήτου είναι η αφαίρεση της ρεζέρβας από την πέμπτη πόρτα. Η Ford τοποθετεί κιτ επισκευής ελαστικών κάτω από το χώρο αποσκευών. Περιορισμένες είναι οι διαφορές στην καμπίνα των επιβατών, με επανασχεδιασμένο πίνακα οργάνων, νέο φωτισμό κ.α. Η εικόνα παραπέμπει στο προηγούμενο Fiesta και θα περιμέναμε περισσότερες βελτιώσεις, όπως νέο σύστημα πολυμέσων και νέα κεντρική κονσόλα με λιγότερους διακόπτες. Η Ford δηλώνει ότι τοποθέτησε καλύτερες επενδύσεις στο εσωτερικό για μείωση των θορύβων από τον κινητήρα και τον αέρα.

Οι σημαντικές επεμβάσεις έγιναν στο στήσιμο του EcoSport, προκειμένου να εμφανίζει καλύτερη οδική συμπεριφορά. Προς αυτή την κατεύθυνση, επανασχεδιάστηκε η πίσω ανάρτηση, η ρύθμιση των ελατηρίων/αμορτισέρ, ενώ περιορίστηκε η απόσταση από το έδαφος κατά 10 mm. Παράλληλα οι μηχανικοί της Ford ασχολήθηκαν με το ESP και την υποβοήθηση του συστήματος διεύθυνσης, έχοντας ως γνώμονα τις προτιμήσεις των οδηγών στους ευρωπαϊκούς δρόμους. Το χειμερινό πακέτο εξοπλισμού περιλαμβάνει θερμαινόμενους καθρέπτες, εμπρός καθίσματα και παρμπρίζ.

Advertisement
Advertisement

Το ευρωπαϊκών προδιαγραφών EcoSport διατίθεται με τρεις κινητήρες, δύο βενζίνης και ένα diesel. Από αυτούς οι δύο αναμένεται να απασχολήσουν την ελληνική αγορά: ο 1.0 EcoBoost, στην έκδοση με τα 125 PS και 5τάχυτο μηχανικό κιβώτιο (μέση κατανάλωση 5,3 lt/100 km, ρύποι 125 g/km) και ο 1.5 diesel, απόδοσης 95 PS (4,6 lt/100 km, 120 g. CO2 ανά km). Υπάρχει μία ακόμη επιλογή στους βενζινοκινητήρες, ο ατμοσφαιρικός 1.5 Ti-VCT με ισχύ 112 PS (6,3 lt/100 km, 149 g/km), η συγκεκριμένη όμως έκδοση μάλλον δεν θα κυκλοφορήσει στη χώρα μας.