Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Car Of The Year 2022 | Τιμές Καυσίμων

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ford LCV: Νάτοι οι πρωταθλητές

  • newsautoteam

Με μία πληθωρική και ιδιαίτερα εξελιγμένη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων, η Ford παραμένει σταθερά εδώ και χρόνια η πρώτη δύναμη σε πωλήσεις σε όλη την Ευρώπη αλλά και στην Ελλάδα. Και τα καλύτερα έρχονται.

Μπορεί το 2020 να ήταν μία δύσκολη χρονιά για την παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία, όμως αυτό δεν απέτρεψε την Ford από το να συνεχίσει να είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής στα ελαφρά επαγγελματικά σε πανευρωπαϊκό επίπεδο. Για έκτη συνεχόμενη χρονιά, η εταιρία κατάφερε να κατακτήσει την πρώτη θέση των πωλήσεων στην κατηγορία σε όλη την Ευρώπη, με μερίδιο αγοράς 14,6%, ενώ χαρακτηριστικό είναι ότι πήρε την πρωτιά σε 10 από τις 20 κύριες αγορές.

Ανάμεσα σε αυτές και η αγορά ελαφρών επαγγελματικών της Ελλάδας, όπου η Ford κατέγραψε ρεκόρ πωλήσεων μέσα στο 2020, με μερίδιο αγοράς στο 22%, το υψηλότερο της τελευταίας 20ετίας, σημειώνοντας αύξηση κατά 18% σε σχέση με το 2019. Νούμερα και διακρίσεις τα οποία επιβεβαιώνουν την διαχρονική εμπιστοσύνη των Ευρωπαίων και Ελλήνων καταναλωτών στην καταξιωμένη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών της εταιρίας, με μοντέλα όπως τα Fiesta Van, Transit, Transit Custom και Ranger, τα οποία διατίθενται σε μία μεγάλη πληθώρα εκδόσεων και ικανοτήτων σε φορτίο για τις ανάγκες κάθε επαγγελματία.

Πρωταγωνιστής σε αυτή την τεράστια επιτυχία της Ford είναι χωρίς αμφιβολία το σκληροτράχηλο Ranger. Πρώτο σε πωλήσεις στην κατηγορία του στην Ευρώπη με ποσοστό 30%, κυριάρχησε και στην χώρα μας όπου κέρδισε τον τίτλο του πιο δημοφιλούς pick-up της ελληνικής αγοράς. Η νέα γενιά του Ford Ranger είναι με διαφορά η πιο όμορφη και δυναμική που υπήρξε μέχρι σήμερα, συνδυάζοντας απαράμιλλο στιλ, με επιβατικές ανέσεις και μία ανθεκτική κατασκευή η οποία είναι ικανή να αντέξει και στις πιο δύσκολες εργασίες. Διατίθεται σε τρεις εκδόσεις αμαξώματος -Regular Cab, Rap Cab και Double Cab- και σε τέσσερα επίπεδα εξοπλισμού.

Η πιο χαρακτηριστική αλλά και αυτή που αναδεικνύει πληρέστερα την φιλοσοφία του μοντέλου είναι η Wildtrack. Πρόκειται για την κορυφαία έκδοση του νέου Ford Ranger και διατίθεται σε δύο εκδόσεις πολύ εξελιγμένων diesel, τον 2.0 EcoBlue των 170 ίππων και 400 Nm ροπής, ή τον κορυφαίο 2.0 EcoBlue με 213 ίππους και την απίστευτη ροπή των 500 Nm.

Όλες οι εκδόσεις διαθέτουν κορυφαίας απόδοσης σύστημα τετρακίνησης (επιλογές 2H, 4H, 4L), ενώ η μετάδοση γίνεται με μηχανικό κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή το υπερσύγχρονο αυτόματο των 10 σχέσεων. Η ικανότητα ρυμούλκησης φτάνει τους 3,5 τόνους και το ωφέλιμο φορτίο τα 1.140 κιλά, η μέση τιμή κατανάλωσης ξεκινά από 7,6 lt/100 km., η τελική ταχύτητα φτάνει τα 180 km/h και η επιτάχυνση από στάση έως τα 100 km/h ολοκληρώνεται σε 9,0 sec.

Αυτό που χαρακτηρίζει ακόμα περισσότερο την έκδοση Wildtrack του νέου Ford Ranger είναι το μοναδικής ποιότητας και πολυτέλειας εσωτερικό και ο υπερπλήρης εξοπλισμός του, σε τέτοιο βαθμό που σε τίποτα δεν έχει να ζηλέψει από premium επιβατικά τετρακίνητα. Διαθέτει μεταξύ άλλων 7 αερόσακους, αυτόνομη πέδηση, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση οδικών σημάτων, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ηλεκτρονικό κλιματισμό, αυτόματη λειτουργία προβολέων και υαλοκαθαριστήρων, ζάντες αλουμινίου 18 ιντσών, σκαλοπάτια, ειδικά αξεσουάρ, σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης, οθόνη αφής με κάμερα οπισθοπορείας και σύστημα πλοήγησης, δερμάτινες επενδύσεις, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο και θερμαινόμενο κάθισμα οδηγού και πάρα πολλά ακόμη.

Πέρα όμως από τα “επιβατικά” στοιχεία άνεσης και πολυτέλειας, παραμένει ένα σκληροτράχηλο εργαλείο για υψηλή απόδοση στα χέρια ενός επαγγελματία. Οι ικανότητές του εκτός ασφάλτου είναι μοναδικές, διαθέτοντας 237 mm απόστασης από το έδαφος, ειδική σχεδίαση προφυλακτήρων και προστασία για τα μηχανικά μέρη, και δυνατότητα σε προσπέλαση υδάτινων περασμάτων βάθούς 800 mm. Επίσης η γωνία προσέγγισης των 29 μοιρών, της ράμπας των 25 μοιρών και της αποχώρησης των 27 μοιρών, ενισχύουν ακόμα περισσότερο τον ασταμάτητο χαρακτήρα του και την ικανότητά του να ανταποκρίνεται ακόμα και στις πιο δύσκολες εργασίες που θα του ανατεθούν.

Μία ακόμα ενδιαφέρουσα έκδοση του νέου Ford Ranger είναι και η Chassis Cab η οποία προσφέρει την ιδανική πλατφόρμα αμαξώματος μετασκευής για εξειδικευμένους κλάδους που βασίζονται σε ανθεκτικά και αξιόπιστα οχήματα. Η στιβαρή κατασκευή του αμαξώματος σε πλαίσιο παρέχει ένα σταθερό θεμέλιο για μετασκευές έως 3.270 kg μικτού βάρους, με βάρος ρυμούλκησης έως 3.500 kg. Έχοντας τη δυνατότητα επιλογής τετρακίνησης, το Chassis Cab προσφέρει εξαιρετικές ικανότητες εκτός δρόμου για τον ιδιοκτήτη που θα “χτίσει” πάνω του την επαγγελματική του δραστηριότητα.

Στην γκάμα του Ford Ranger υπάρχει επίσης και ένα μοναδικό για τα ευρωπαϊκά δεδομένα pick-up, το εκπληκτικό Raptor. Πρόκειται για μία εντελώς νέα αντίληψη στην προσέγγιση της συγκεκριμένης κατηγορίας, στην σχεδίαση και την δημιουργία του οποίου έχει εμπλακεί και το τμήμα Ford Performance των σπορ μοντέλων της εταιρίας. Ο κινητήρας Bi-turbo 2.0l EcoBlue diesel της Ford που αποδίδει 213 ίππους και ροπή 500 Nm και το νέο αυτόματο κιβώτιο 10 σχέσεων της μάρκας, συνδυάζεται με κορυφαίας ποιότητας και απόδοσης περιφερειακά (αμορτισέρ, ελαστικά), δημιουργώντας ένα off road αυτοκίνητο που τίποτα δεν φαίνεται ικανό να το σταματήσει είτε σε αγωνιστικού τύπου οδήγηση είτε σε μία βαριά επαγγελματική δραστηριότητα. Με ένα καθηλωτικό αμάξωμα που έχει κατασκευαστεί ειδικά για να μεγιστοποιεί τις δυνατότητες και την απόδοση εκτός δρόμου και σε συνδυασμό με ένα μοναδικής ποιότητας σαλόνι και προηγμένα τεχνολογικά συστήματα ασφάλειας και άνεσης, το Ford Ranger Raptor έχει ήδη δημιουργήσει τον δικό του μύθο στην ευρωπαϊκή ήπειρο, αλλάζοντας μια για πάντα ότι γνωρίζαμε για τα pick-up.

Πέρα από το Ranger η Ford διαθέτει μία πολύ μεγάλη γκάμα ελαφρών επαγγελματικών van η οποία εξελίσσεται διαρκώς και ήδη έχει κάνει και τα πρώτα της βήματα προς την ηλεκτροκίνηση. Η Ford έχει καταστήσει σαφές ότι ολόκληρη η γκάμα των επαγγελματικών οχημάτων της θα είναι ικανή να εξασφαλίζει μηδενικές εκπομπές, με ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά μοντέλα, έως το 2024, με τα 2/3 των πωλήσεων επαγγελματικών οχημάτων Ford να αναμένεται να είναι πλήρως ηλεκτρικά ή plug-in υβριδικά έως το 2030.

Το Transit Custom ήταν και αυτό ένα από τα best-seller της εταιρίας μέσα στο 2020, κερδίζοντας επάξια την πρώτη θέση στα επαγγελματικά van του 1 τόνου σε όλη την Ευρώπη. Η γκάμα της νέας γενιάς του Ford Transit Custom θα περιλαμβάνει πλήρως ηλεκτρικά μοντέλα ενώ παράλληλα Plug-in υβριδικές, ήπια υβριδικές και συμβατικές εκδόσεις θα είναι επίσης διαθέσιμες στην πιο διευρυμένη γκάμα του Transit Custom που προσφέρθηκε ποτέ σε Ευρωπαίους πελάτες.

Το Transit Custom Plug-in hybrid (PHEV) χρησιμοποιεί έναν ηλεκτροκινητήρα και έναν βενζινοκινητήρα Ford EcoBoost 1 λίτρου. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τρεις διαθέσιμες λειτουργίες ηλεκτρικού οχήματος, συμπεριλαμβανομένης της “EV Now”, η οποία σας επιτρέπει να οδηγείτε με μηδενικές εκπομπές μόνο με ηλεκτρική ενέργεια, για μέγιστη αυτονομία 56 χλμ. Η μπαταρία PHEV μπορεί επίσης να επαναφορτιστεί χρησιμοποιώντας τα περισσότερα σημεία φόρτισης δικτύου εναλλασσόμενου ρεύματος.

Εκτός από την plug-in υβριδική έκδοση, υπάρχουν και ήπια υβριδικές εκδόσεις και μία σειρά από κινητήρες diesel Ford EcoBlue των 2,0 λίτρων με απόδοση που φθάνει έως και τους 185 ίππους και με εξαιρετικά περιορισμένους ρύπους ώστε να ανταποκρίνονται στις αυστηρές νόρμες εκπομπών ρύπων Euro 6.2. Εφοδιάζεται επίσης με μία σειρά συστημάτων άνεσης και ασφάλειας που υπάρχουν και στα επιβατικά της εταιρίας, δημιουργώντας ένα πολύ φιλικό περιβάλλον άνεσης για το σύγχρονο επαγγελματία.

Το Transit Custom διαθέτει μια σειρά από κινητήρες diesel Ford EcoBlue 2,0 λίτρων, με τέσσερα διαθέσιμα συστήματα μετάδοσης κίνησης που προσφέρουν έως 185 ίππους, που με τη χρήση AdBlue πληρούν τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών ρύπων Euro 6.2. Διατίθεται σε αρκετές εκδόσεις αμαξώματος, με δυνατότητα να μεταφέρει έως και τρεις ευρωπαλέτες, με τον χώρο φόρτωσης στο μακρύ μεταξόνιο (L2) να φθάνει τα 6,8 κυβικά μέτρα, ενώ συνδυάζεται και με πλευρική πόρτα η οποία έχει το φαρδύτερο άνοιγμα από οποιαδήποτε άλλη σε αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας.

Tελευταία προσθήκη στην μεγάλη σειρά εκδόσεων του Transit Custom τα νέα Transit Custom Active και Trail τα οποία αποτελούν μια καινούργια προσέγγιση της Ford για μεταφορές οι οποίες περιλαμβάνουν και διαδρομές εκτός ασφάλτου. Σ’ αυτές τις εκδόσεις υπάρχουν ειδικές ενισχύσεις με πλαστικά προστατευτικά περιμετρικά του αμαξώματος, νέα σχεδίαση στην μάσκα, ζάντες νέας σχεδίασης, καθώς και πιο ανθεκτικός διάκοσμος και υλικά μέσα στο σαλόνι, για αντοχή σε πιο σκληρή χρήση. Στην Trail προστίθεται και ένα μπλοκέ διαφορικό στον εμπρός άξονα για καλύτερη πρόσφυση σε δύσκολες οδικές συνθήκες.

Στην μεγάλη γκάμα των μικρών αστικών LCV της εταιρίας υπάρχουν επίσης τα Fiesta Van (μία ιδιαίτερα έξυπνη επιλογή για ελαφρές μεταφορές courier μέσα στην πόλη με χώρο φόρτωσης έως και τα 0,96 κυβικά μέτρα), το ευέλικτο νέο Transit Courier με τον μεγαλύτερο χώρο φόρτωσης στην κατηγορία του στα 2,3 κυβικά μέτρα και το Transit Connect, το οποίο προσφέρει ακόμα περισσότερες επιλογές στον επαγγελματία, με δύο εκδόσεις μεταξονίων και εξελιγμένους κινητήρες Euro 6.2. Και τα τρία αυτά μοντέλα δανείζονται πολλά από τα σύγχρονα ηλεκτρονικά συστήματα και τις ψηφιακές υπηρεσίες των επιβατικών της εταιρίας, κάνοντας έτσι την καθημερινότητα του επαγγελματία λιγότερο αγχωτική και πολύ πιο εύκολη την διεκπεραίωση των αστικών και περιαστικών διανομών.

Η Ford επενδύει πολλά και στην ηλεκτροκίνηση, έχοντας ήδη παρουσιάσει το E-Transit, μία πλήρως ηλεκτρική εκδοχή του δημοφιλούς van μοντέλου της. Το νέο E-Transit έχει στόχο να προσφέρει αυτονομία, σύμφωνα με το πρότυπο WLTP, έως 350 km – απόσταση που είναι σχεδόν η τριπλάσια από εκείνη που καλύπτει κατά μέσο όρο την ημέρα ένας οδηγός επαγγελματικού οχήματος στην Ευρώπη. Το χαμηλότερο κόστος συντήρησης μειώνει το λειτουργικό κόστος κατά περίπου 40% από τις εργασίες σέρβις, σε σύγκριση με πετρελαιοκίνητα μοντέλα.

Το E-Transit προσφέρει τα κορυφαία στην κατηγορία του διαστήματα σέρβις ανά έτος, με απεριόριστη χιλιομετρική κάλυψη. Παρέχει επίσης στους Ευρωπαίους πελάτες ποικιλία επιλογών σε αμαξώματα, μήκη, ύψη οροφής και Μικτού Βάρους Οχήματος (GVM) – και συγκεκριμένα έως και 25 διαφορετικές εκδόσεις. Το ωφέλιμο φορτίο υπολογίζεται στα 1.616 kg για την έκδοση van και έως 1.967 kg για τα μοντέλα chassis cab. Το E-Transit είναι ήδη έτοιμο και αναμένεται στην αγορά στις αρχές του 2022, με την Ford να δείχνει αποφασισμένη να διατηρήσει τον τίτλο του πρωταθλητή για πολλά χρόνια ακόμα.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto