Menu
Τιμές αυτοκινήτων | Live η κίνηση Τιμές Καυσίμων | newsAUTOChoice

Έτοιμος ο 1000άρης turbo από την Kia

  • cloudevo cloudevo

Η απάντηση της Kia στον EcoBoost της Ford και τον ECOTEC της Opel ακούει στο όνομα «1.0 T-GDI». Οι Κορεάτες θα επιδείξουν τον 3κύλινδρο turbo ισχύος 120 PS στη Γενεύη, κάτω από το καπό της νέας έκδοσης GT Line του cee’d. Το λανσάρισμα του μοντέλου στην Ευρώπη θα γίνει το τελευταίο τρίμηνο του 2015, περίοδο κατά την οποία το αναμένουμε και στη χώρα μας. Η έκδοση GT Line θα είναι διαθέσιμη με 5θυρο, τρίθυρο (pro_cee’d) και station wagon αμάξωμα (cee’d Sportswagon).

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ (twitter.com/bitsi74)

Ο 1.0 T-GDi αποδίδει 120 PS στις 6.000 rpm, ενώ η μέγιστη ροπή των 17,5 kgm εμφανίζεται στο εύρος στροφών 1.500-4.100. Ο μικρός turbo συνδυάζεται με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο και εφοδιάζεται με σύστημα start/stop. Σύμφωνα με την Kia η κατανάλωση και οι εκπομπές ρύπων θα είναι χαμηλότερες από τον ατμοσφαιρικό 1.6 GDI, χωρίς πάντως να ανακοινώνει ακόμη τις οριστικές τιμές. Μελλοντικά ο 3κύλινδρος turbo θα κάνει την εμφάνισή του και σε άλλα μοντέλα της εταιρείας (όπως το Rio).

Το cee’d GT Line δανείζεται στοιχεία από το cee’d GT, όπως τα «παγάκια» φώτα ημέρας LED, πιο σπορ προφυλακτήρες και πίσω διαχύτη με διπλή απόληξη της εξάτμισης. Στο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται 17άρες ζάντες αλουμινίου. Ανάλογου χαρακτήρα επεμβάσεις έχουν γίνει και στην καμπίνα των επιβατών, χωρίς πάντως οι ανακοινώσεις να συνοδεύονται από σχετική φωτογραφία.

Η Kia θα διαθέτει το cee’d GT Line και με εξελιγμένη έκδοση του 1.6 CRDi diesel, ο οποίος αποδίδει πλέον 133 PS (έναντι 128) και ροπή 29,1 kgm (έναντι 27 kgm μέχρι σήμερα). Και εδώ αναμένεται μείωση (έστω μικρή) σε κατανάλωση και ρύπους. Ο 1.6 diesel θα μπορεί να συνδυαστεί και με το νέο 7τάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT.

Δείτε ΟΛΕΣ τις τελευταίες ειδήσεις τη στιγμή που συμβαίνουν στο newsauto