Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επιτέλους, ιδού το Honda NSX παραγωγής!

Ελλάδα 18:38
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Επιτέλους, ιδού το Honda NSX παραγωγής!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επιτέλους, ιδού το Honda NSX παραγωγής!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Παρόλο που οι Ιάπωνες το παράκαναν στην περίπτωση του NSX, τελικά έφτασαν στο σημείο να παρουσιάσουν την έκδοση παραγωγής στην έκθεση του Ντιτρόιτ.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΝΙΚΟΥ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΥ (nima244@gmail.com)

Η περίπτωση του Honda NSX είναι από τις μεγαλύτερες και πιο μακροχρόνιες σε ό,τι αφορά την παρουσίαση ενός μοντέλου. Έτσι, μετά από σωρεία teaser φωτογραφιών και βίντεο, το NSX παραγωγής αστράφτει κάτω από τα φλας της δημοσιότητας, την οποία απολαμβάνει αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα πιο δυτικά στο χάρτη (σε σχέση με εμάς). Τώρα, εκπλήξεις δεν υπάρχουν για το Honda NSX, το οποίο σχεδιαστικά έχει μικρές διαφορές από την τελευταία φορά που εθεάθη στην Γενεύη.

Advertisement
Advertisement

Σχετικά με το σύστημα πρόωσης, την βάση αποτελεί ένας V6 κινητήρας με διπλό turbo με -συνολική υβριδική- απόδοση περίπου στα 550 άλογα, σύμφωνα με την Acura (την αμερικανική Honda). Από εκεί και έπειτα υπάρχουν τρεις ηλεκτροκινητήρες (δύο στους εμπρός τροχούς και ένας ανάμεσα στον V6 και στην μετάδοση) συνθέτοντας το νέας γενιάς σύστημα Sport Hybrid Super Handling All-Wheel Drive. Σημειώστε, πως την μετάδοση αναλαμβάνει αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με 9 σχέσεις.

Σχεδιαστικά το τελικό NSX έχει μήκος 4.470 mm με 19άρηδες τροχούς εμπρός και 20άρηδες πίσω, με εξαπίστονες και τετραπίστονες σιαγόνες, αντίστοιχα, να τους επιβραδύνουν. Ο οδηγός μπορεί να επιλέξει ανάμεσα σε τέσσερα προγράμματα παραμετροποίησης (Quiet, Sport, Sport+ και Track) μεταβάλλοντας την λειτουργία του κινητήρα, του κιβωτίου, των ηλεκτροκινητήρων κ.α. ανάλογα με το περιβάλλον που κινείται. Επίσης, υπάρχει και μια λειτουργία launch (εκκίνησης) για φουλ επιτάχυνση.

Advertisement

Μέχρι να ανακοινωθούν περισσότερα στοιχεία (όπως οι επιδόσεις) να πούμε πως η επιλογή της αμερικανικής έκθεσης δεν είναι καθόλου τυχαία, μιας και πριν από 3 χρόνια εκεί είχε ανακοινωθεί η έναρξη της εξέλιξής του. Από την άλλη, το νέο σπορ μοντέλο της Honda (ή Acura, όπως προτιμούν οι Αμερικάνοι) έχει εξελιχθεί κυρίως για την εκεί αγορά, ενώ θα κατασκευάζεται στο καινούργιο εργοστάσιο της εταιρείας, στο Οχάιο.

Advertisement