Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Τα νέα Audi S1 και S1 Sportback (updated)

Ελλάδα 11:51
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Επίσημο: Τα νέα Audi S1 και S1 Sportback (updated)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Επίσημο: Τα νέα Audi S1 και S1 Sportback (updated)

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το είδατε στις σελίδες του NewsAuto πριν το αποκαλύψει η Audi, σας προσφέραμε live την επίσημη παρουσίασή του, ας δούμε τώρα και όλες τις λεπτομέρειες σχετικά με το νέο S1!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Το καυτό μικρό της γερμανικής μάρκας εφοδιάζεται όπως αναμενόταν, με νέο δίλιτρο TFSI κινητήρα. Αυτός έχει απόδοση 231 PS και ροπή της τάξης των 37.7 kgm. Είναι το πρώτο όχημα της κατηγορίας που εφοδιάζεται με τετρακίνηση, επιτυγχάνει τα 0-100 σε 5.8sec ενώ η εργοστασιακή τιμή σχετικά με την κατανάλωση του ορίζεται στα 7 lt/100 km.

Η παρουσίαση έγινε μέσα από το διαδικτυακό κανάλι της Audi, με παρουσιαστή τον δημοσιογράφο Martin Haven. Ο Βρετανός έβγαλε το νέο S1 και το S1 Sportback στο δρόμο, ξεδιπλώνοντας τις αρετές τους. Τι άλλο έχουμε να πούμε λοιπόν για τη νέα μικρή βολίδα της μάρκας από το Ίγκολσταντ;

Advertisement
Advertisement

Προφανώς κύριο χαρακτηριστικό του S1 είναι η υψηλή απόδοση και οδηγική απόλαυση. Ο πανίσχυρος κινητήρας, σε συνδυασμό με το σύστημα Quattro και την εκτενώς αναβαθμισμένη ανάρτηση, είναι ο συνδυασμός που εγγυάται συγκινήσεις.

Άλλωστε πρόκειται για ένα μοντέλο με βαριά κληρονομία. Το Audi S1 (σε εντελώς βέβαια διαφορετική μορφή) σάρωνε στα ράλι τη δεκαετία του ’80. Τώρα, ως θαυματουργό μικρό, έρχεται να ανταποκριθεί στις υψηλές προσδοκίες.

Advertisement

«Το νέο S1 προσφέρει όλες τις αρετές ενός σπορ μοντέλου, εξαιρετικές επιδόσεις, πολύ καλό κράτημα και μόνιμη τετρακίνηση. Άλλωστε το σύστημα Quattro έχει μεγάλο κοινό, που είμαι σίγουρος πως θα γίνει ακόμα, τώρα που το χρησιμοποιούμε και σε νέα κατηγορία», σχολίασε ο Prof. Dr. Hackenberg, μέλος του διοικητικού συμβουλίου της Audi.

Advertisement

Ο 2.0 TFSI προσφέρει όπως είπαμε επιτάχυνση 0-100 της τάξης των 5.8 sec για το S1 και 5.9sec για τη Sportback εκδοχή του. Αντίστοιχα η κατανάλωση στη δεύτερη, από τα 7 lt/100km, πάει στα 7.1lt. Οι εκπομπές ρύπων είναι 162 και 166 g/km αντίστοιχα ενώ η τελική ταχύτητα και στις δύο εκδοχές είναι στα 250 km/h. Η ισχύς περνά στο δρόμο μέσω χειροκίνητου κιβωτίου 6 σχέσεων.

Οι έξτρα δυνατότητες, έφεραν και αναβάθμιση στο σύστημα πέδησης, με μεγαλύτερων διαστάσεων δίσκους (στα 310mm εμπρός) ώστε να εξασφαλίσουν την καλύτερη δυνατή επιβράδυνση. Προαιρετικά, μπορούν να είναι βαμμένοι σε κόκκινο χρώμα και να φέρουν το logo «S1». Το καυτό γερμανικό σούπερ μίνι πατάει σε ζάντες 17 ιντσών, με ελαστικά 215/40 R17. Προσφέρεται όμως και με 18άρες που συνδυάζονται με ελαστικά διαστάσεων 225/35 R18.

Αισθητικά, έχουμε να κάνουμε με ένα αρκετά επιθετικό loοk, με σπορ σχεδιασμό των προφυλακτήρων, τις απολήξεις των εξατμίσεων, το λογότυπο Quattro σε περίοπτη θέση, διχρωμία στο πίσω μέρος αλλά και πίσω αεροτομή. Υπάρχουν όμως και παραδοσιακές σχεδιαστικές επιλογές που συναντάμε και σε άλλα μοντέλα της μάρκας, με τα πρόσθια φωτιστικά σώματα να έχουν γνώριμο σχέδιο και Xenon προβολείς. Στα πίσω φωτιστικά σώματα χρησιμοποιούνται LED αλλά με νέα οριζόντια γραφικά. Το νέο S1 Quattro θα προσφέρεται και σε τέσσερα νέα χρώματα.

Advertisement

Στο εσωτερικό, δεσπόζει το μαύρο χρώμα, ενώ συναντάμε σκούρο γκι στον πίνακα οργάνων. Το λογότυπο S1 βρίσκεται στη βάση του τιμονιού, διαθέτει σπορ καθίσματα ενώ μπορείτε να επιλέξετε και συνδυασμούς χρωμάτων, όπως αυτός με το έντονο κίτρινο στη βάση της κεντρικής κονσόλας.

Στον τομέα του εξοπλισμού, η Audi προσφέρει πέραν των βασικών επιλογών, σύστημα navigation MMI, ηχοσύστημα Bose ενώ έχει δοθεί ιδιαίτερη έμφαση στον τομέα του infotainment, με τις υπηρεσίες του Audi Connect να φροντίζουν για τη σύνδεση με το διαδίκτυο κ.α.

Στη Γερμανία, οι πωλήσεις θα ξεκινήσουν την Άνοιξη, με τιμή εκκίνησης τα  29.950€ για το S1 και τα 30.800€ για το S1 Sportback.