Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για το Opel GT!

Ελλάδα 5:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Αποκάλυψη για το Opel GT!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αποκάλυψη για το Opel GT!

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Αυτό είναι το νέο πρωτότυπο της Opel, που προλογίζει το μελλοντικό της σπορ coupe. Θα κάνει πρεμιέρα τον Μάρτιο στη Γενεύη, έχοντας τοποθετημένο μπροστά και προς το κέντρο τον 3κύλινδρο 1.0 turbo, σε έκδοση όμως με 145 ίππους. Το Opel GT έχει σειριακό κιβώτιο που σε συνδυασμό με μηχανικό μπλοκέ διαφορικό στέλνει τη ροπή στους πίσω τροχούς, όπως αρμόζει δηλαδή σε ένα σπορ μοντέλο.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΚΩΣΤΑ ΜΠΙΤΣΙΚΩΚΟΥ

Οι αλλαγές των σχέσεων γίνονται μέσω των paddles, πίσω από το τιμόνι. Το διθέσιο αυτοκίνητο έχει βάρος κάτω των 1.000 kg, με αποτέλεσμα η επιτάχυνση 0-100 km/h να διαρκεί λιγότερο από 8 sec και η τελική ταχύτητα να αγγίζει τα 215 km/h. Η Opel δεν ανακοίνωσε πάντως τις διαστάσεις του GT concept. Το αυτοκίνητο παραγωγής θα είναι φυσιολογικά μεγαλύτερο (ίσως με εσωτερικό 2+2 θέσεων) και με κινητήρα μεγαλύτερου κυβισμού και πιο ισχυρό.

Αν και η εμφάνισή του είναι φουτουριστική, χωρίς εμφανή από έξω πλαϊνά παράθυρα, χειρολαβές ή εξωτερικούς καθρέπτες, έχει στοιχεία – όπως η σχεδίαση του εμπρός μέρους – που θα περάσουν στο σπορ Opel, το οποίο αναμένουμε μέσα στα επόμενα χρόνια. Οι πόρτες ανοίγουν ηλεκτρικά και μέρος τους εισέρχεται στα εμπρός φτερά, δημιουργώντας ένα μεγάλο χώρο για την είσοδο-έξοδο των επιβατών.

Advertisement
Advertisement

Αριστερά και δεξιά του κόκπιτ βρίσκονται δύο οθόνες στις οποίες προβάλλεται η εικόνα από τις κρυφές κάμερες, που είναι τοποθετημένες στα φτερά των εμπρός τροχών. Έτσι η Opel «ξεφορτώνεται» τους εξωτερικούς καθρέπτες. Η γυάλινη επιφάνεια του παρμπρίζ συνεχίζεται μέχρι την ουρά του GT, επιτρέποντας στους επιβάτες να… απολαμβάνουν τον ουρανό.

Ταυτόχρονα, η Opel κάνει μέσω λεπτομερειών του GT αναφορά σε δύο οχήματα του παρελθόντος. Τα εμπρός ελαστικά παραπέμπουν στην μοτοσικλέτα της Opel, Motoclub 500, η οποία είχε εμφανιστεί το 1928 με δύο κόκκινα ελαστικά. Η διπλή απόληξη της εξάτμισης, με το σήμα «GT» στη μέση, θυμίζει το πρώτο concept car της γερμανικής μάρκας. Το Experimental GT είχε κάνει πρεμιέρα το 1965 στο σαλόνι αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης. Στο πίσω μέρος του δίθυρου coupe ξεχώριζαν οι κεντρικά τοποθετημένες απολήξεις της εξάτμισης.

Advertisement

Advertisement