Live Κίνηση
Περισσότερα
ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτή είναι η Alfa Romeo Giulia!

Ελλάδα 1:46
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Επίσημο: Αυτή είναι η Alfa Romeo Giulia!

ΝΕΑ

Επίσημο: Αυτή είναι η Alfa Romeo Giulia!

ΝΕΑ

V6 turbo, 510 PS, 2,99 κιλά ανά ίππο και 0-100 σε 3,9” είναι τα διαπιστευτήρια της κορυφαίας Giulia η οποία παρουσιάστηκε απόψε στο Μιλάνο. Κούκλα στην εμφάνιση, με έντονα στοιχεία Maserati αλλά και BMW η Alfa Romeo της νέας εποχής.

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΑΚΗ ΤΕΜΠΕΡΙΔΗ (twitter.com/theworldoffroad)

Η παρουσίαση είχε σασπένς, λάμψη και μυστικισμό σα να επρόκειτο το λανσάρισμα του επόμενου Matrix με πρωταγωνίστρια την Monica Belucci. Επιτέλους, η Alfa Romeo Giulia είδε σήμερα το φως της δημοσιότητας, μετά από μήνες αναμονής για τους παπαράτσι, για εμάς τους δημοσιογράφους αλλά και για εκατομμύρια φανατικούς της μάρκας σε όλο τον κόσμο.

Η παρουσίαση έγινε στο επανασχεδιασμένο μουσείο της μάρκας στο Αρέζε – τα εγκαίνια του οποίου θα γίνουν στις 30/6 – ακριβώς δίπλα στο παλιό εργοστάσιο. Κεντρικός ομιλητής ήταν ο CEO Harald Wester. Με το καλησπέρα, χαρακτήρισε τη νέα Alfa ως “δημιουργία”. Έδειξε το νέο λογότυπο της Alfa και στη συνέχεια, με φόντο το περίγραμμα του αυτοκινήτου, ως γνήσιος μηχανικός δεν δίστασε να μπει στα highlights της τεχνολογίας του. Έκανε κριτική στην παγκόσμια βιομηχανία – ότι όλα τα αυτοκίνητα μοιάζουν – προετοίμασε τους προσκεκλημένους λέγοντας ότι η νέα Alfa θα είναι για να την οδηγείς. Η κατανομή του βάρους της ιδανική (50-50%), το τιμόνι θα είναι το “πιο γρήγορο της κατηγορίας” και η κίνηση – όπως το γνωρίζαμε ήδη – μεταδίδεται αυστηρά πίσω ή στους 4 τροχούς.

Advertisement
Advertisement

Στη συνέχεια έγινε αναφορά στις αναρτήσεις – με διπλά ψαλίδια εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους Alfalink πίσω – στα καρμποκεραμικά φρένα της κορυφαίας έκδοσης Quadrifoglio και ακολούθησε η αποκάλυψη του εσωτερικού. Η νέα Giulia χρησιμοποιεί – όπως ειπώθηκε – ελαφρά υλικά όπως το αλουμίνιο και τα ανθρακονήματα για περιορισμό του βάρους. Επίσης έγινε αναφορά σε διαφορικά με χαρακτηριστικά torque vectoring και σε ενεργή αεροδυναμική – που θα αυξάνει το downforce στις υψηλές ταχύτητες – για πρώτη φορά σε Alfa Romeo.

Το πιλοτήριο της Giulia δείχνει εντυπωσιακό σε σχεδιασμό και ποιότητα υλικών αλλά και πολύ κοντά σχεδιαστικά στις BMW από την εποχή Chris Bangle μέχρι σήμερα αλλά με τα κλασικά ρολόγια Alfa Romeo μπροστά από τον οδηγό και με το manettino των προγραμμάτων οδήγησης dna στη θέση του idrive, στην κεντρική κονσόλα.

Advertisement

Στη συνέχεια ανέβηκε στη φουτουριστική σκηνή του μουσείου ο διευθυντής σχεδιασμού του ομίλου Lorenzo Ramacciotti και μίλησε για γραμμές Alfa Romeo αλλά και για απτή ποιότητα παντού. Όσο γίνονταν αυτά, εμφανίστηκαν και οι πρώτες εικόνες του αυτοκινήτου στο internet.

Alfa-Romeo-Giulia-official-3

Advertisement

Στην παρουσίαση μίλησε φυσικά ο Marchionne και είπε κάτι πολύ σημαντικό που όμως επιδέχεται αμφισβήτησης: ότι η παλιά Fiat δεν είχε τα νούμερα να φτιάξει αυτοκίνητο σαν την Giulia. Πρόσθεσε μάλιστα ότι την Giulia θα ακολουθήσουν άλλα 7 μοντέλα μέχρι το 2018, με στόχο να φτάσουν οι συνολικές πωλήσεις στις 400.000 μονάδες – στόχο που έχει θέσει ο ίδιος από πέρυσι τέτοια εποχή.

Και μετά ήρθε η ώρα της αποκάλυψης της Giulia. Η οποία έγινε από το διάσημο τενόρο Andrea Bocelli. Το αυτοκίνητο στην κουρυφαία έκδοση QV και σε χρώμα κόκκινο της φωτιάς είναι πραγματικά όμορφο, χωρίς να φέρνει όμως κάτι νέο στην κατηγορία του. Μοιάζει σα να το έχουμε ξαναδεί. Θα επανέλθουμε βέβαια αναλυτικότερα με την Giulia αλλά μπορούμε τώρα να πούμε ότι το δυνατότερο σημείο της είναι η μούρη – η οποία είναι πραγματικά άγρια και με το θυρεό επανασχεδιασμένο ιδανικά.

Από το πλάι, η γλυπτική θυμίζει έντονα BMW σειράς 3. Η πίσω όψη είναι πολύ macho, ειδικά στην έκδοση με τις τετραπλές απολήξεις της εξάτμισης και το διαχύτη, όμως όπως συμβαίνει και με τις Maserati τελευταίας γενιάς, οι Ιταλοί σχεδιαστές μας δίνουν τελευταία κάπως αμήχανα σχέδια στο πίσω μέρος.

Advertisement

Η παρουσίαση έληξε με τους δημοσιογράφους να ορμούν κυριολεκτικά στο αυτοκίνητο ώστε να το δουν και να το αγγίξουν από κοντά αλλά ακόμη δεν γνωρίζουμε παρά μόνο τα χαρακτηριστικά της κορυφαίας έκδοσης. Να τα επαναλάβουμε; Κινητήρας 3.0 V6 turbo designed by Ferrari, 510 ps, 2,99 κιλά ανά ίππο και 0-100 σε 3,9”. Τρέμε M3 δηλαδή!

Δείτε το πρώτο video