Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το BiTurbo Opel Astra diesel

Ελλάδα 21:57
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Το BiTurbo Opel Astra diesel

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Το BiTurbo Opel Astra diesel

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Η Opel αναβαθμίζει το Astra διαρκώς, προικίζοντάς το με εξοπλισμό από το μεγαλύτερο Insignia. Τελευταία προσθήκη ο BiTurbo CDTI, ένας 2λιτρος πετρελαιοκινητήρας με απόδοση 195 PS και ροπή 40,8 kgm (διαθέσιμη από τις 1.750 έως τις 2.500 rpm). Το σημαντικό είναι ότι το ισχυρό αυτό σύνολο θα διατίθεται όχι μόνο με το GTC, αλλά και με τα οικογενειακά αμαξώματα, δηλαδή το 5θυρο και το Sports Tourer. Οι παραγγελίες στην Ευρώπη θα αρχίσουν το φθινόπωρο και οι πρώτες παραδόσεις μέχρι το τέλος του 2012.

Advertisement
Advertisement

Ο 2.0 BiTurbo CDTI χαρίζει κάτι παραπάνω από ικανοποιητικές επιδόσεις στο Astra, αλλά ταυτόχρονα εκπλήσσει ευχάριστα και με την κατανάλωσή του. Με αυτόν κάτω από το καπό, το 5θυρο μοντέλο φθάνει σε τελική ταχύτητα τα 226 km/h, την υψηλότερη για Astra με diesel κινητήρα (το Sports Tourer φθάνει τα 222 km/h και το GTC τα 223 km/h). Σε συνδυασμό με το στάνταρ start/stop, η μέση κατανάλωση είναι από 4,9 lt/100 km (για το GTC) έως 5,1 lt/100 km (για το Sports Tourer και το 5θυρο). Οι εκπομπές CO2 διαμορφώνονται αντίστοιχα στα 129 και 134 g/km.

Ο 4κύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας διαθέτει δύο turbo, διαφορετικού μεγέθους, οι οποίοι λειτουργούν είτε ανεξάρτητα είτε παράλληλα. Στις χαμηλές στροφές λειτουργίας του κινητήρα αναλαμβάνει δράση το μικρότερο turbo, περιορίζοντας το φαινόμενο του «turbo lag». Το 80% της μέγιστης ροπής (δηλαδή τα 32,6 kgm) είναι διαθέσιμο από τις 1.250 rpm. Στις μεσαίες στροφές λειτουργούν και τα δύο turbo, ενώ στις ψηλές τα καυσαέρια κατευθύνονται στο μεγαλύτερο turbo.[nggallery id=271]

Το 5θυρο και το Sports Tourer 2.0 BiTurbo φέρουν τη νέα μάσκα της Opel, βαμμένη στο χρώμα του αμαξώματος. Διαφορετικές είναι και οι εισαγωγές αέρα στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα, τονίζοντας το sport χαρακτήρα των εκδόσεων. Το πλαίσιο των πλαϊνών παραθύρων τόσο στο 5θυρο όσο και στο Sports Tourer είναι από χρώμιο, ενώ στο GTC το κάτω μέρος είναι μαύρο. Και τα τρία αμαξώματα φέρουν διπλή απόληξη της εξάτμισης.

Advertisement
Advertisement

Στην καμπίνα των επιβατών κυριαρχεί η διχρωμία μαύρου-κόκκινου. Η έκδοση ξεχωρίζει για τις κόκκινες ραφές στα καθίσματα, το εσωτερικό των θυρών και τον επιλογέα των ταχυτήτων, το δερμάτινο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος της στεφάνης του και αλουμινένια πεντάλ. Και βέβαια, η Opel προσθέτει στον εξοπλισμό της έκδοσης ηλεκτρονικά συστήματα, όπως αυτό της προειδοποίησης για την ακούσια αλλαγή λωρίδας ή κάμερα αναγνώρισης της οδικής σήμανσης. Το 5θυρο και το Sports Tourer Astra διαθέτουν και κάμερα οπισθοπορείας.

Ο προαιρετικός εξοπλισμός περιλαμβάνει το μηχανοτρονικό πλαίσιο FlexRide, το οποίο ρυθμίζει ανάρτηση, σύστημα διεύθυνσης και απόκριση του γκαζιού ανάλογα με την επιλογή του οδηγού ανάμεσα από τρία προγράμματα: Standard, Tour και Sport. Στάνταρ είναι τα γόνατα HiPerStruts στους εμπρός τροχούς του GTC BiTurbo, ενώ προαιρετικά μπορεί να επιλεγεί η πανοραμική οροφή, που φθάνει έως το μέσο του 3θυρου αμαξώματος.