Live Κίνηση
Περισσότερα
ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Έρχεται το νέο Kia Sorento

Ελλάδα 17:08
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ

Έρχεται το νέο Kia Sorento

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Έρχεται το νέο Kia Sorento

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ

Ένα σημαντικά αναβαθμισμένο Sorento, όχι μόνο στη σχεδίαση αλλά σχεδόν σε όλους τους τομείς, υπόσχεται η Kia. Η κορεάτικη εταιρεία έδωσε στη δημοσιότητα πληροφορίες για τα μηχανικά μέρη και τον εξοπλισμό του νέου της μεγάλου SUV, το οποίο θα λανσαριστεί στις περισσότερες αγορές στα τέλη του 2012, τόσο ως δικίνητο όσο και ως 4×4.

Advertisement
Advertisement

Το Sorento θα είναι πιο άκαμπτο και θα προσφέρει βελτιωμένη οδική συμπεριφορά, σε σχέση με τον προκάτοχό του. Οι κινητήρες που έχουν επιλεγεί θα εμφανίζουν σημαντικά χαμηλότερη κατανάλωση και μειωμένες εκπομπές ρύπων, καθιστώντας το μεγάλο SUV φιλικότερο προς το περιβάλλον και τους χρήστες του. Η γκάμα περιλαμβάνει σύνολα βενζίνης και πετρελαίου, ισχύος από 150 έως 280 PS, ανάλογα με την αγορά.

Ειδικότερα για την Ευρώπη, το νέο Sorento θα εξοπλιστεί με το βενζινοκινητήρα Theta II 2.4 GDI και δύο turbo diesel, τον R2.2 TCI και τον R2.0 TCI. Ο πρώτος έχει δεχτεί νέα κυλινδροκεφαλή, πιστόνια, συστήματα ψεκασμού και εισαγωγής. Έτσι, σύμφωνα με την Kia, αποδίδει 9% περισσότερη ισχύ (192 PS) και 6,6% περισσότερη ροπή (24,7 kgm). Οι εκπομπές CO2 υποχωρούν στα 199 g/km.

Πιο δημοφιλείς – με δεδομένο το μέγεθος και το χαρακτήρα του αυτοκινήτου – θα είναι οι diesel TCI, της οικογένειας «R». Ο 2.2 με ιπποδύναμη 197 PS φέρει νέο σύστημα ανακύκλωσης αερίων εξαγωγής (EGR), περιορίζοντας την εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα στα 153 g/km. Η μέγιστη ροπή του αγγίζει τα 44,5 kgm. Διαθέσιμος στην Ευρώπη θα είναι και ο μικρότερος 2.0 TCI, με απόδοση 150 PS. Σε αγορές όπως στη βόρεια Αμερική, το Sorento θα κυκλοφορήσει επίσης με τους κινητήρες βενζίνης παλαιότερης γενιάς 3.5 Lambda V6 MPI (280 PS) και 2.4 Theta II MPI (176 PS).

Advertisement
Advertisement

Όπως συμβαίνει συνήθως με τα compact SUV, το Sorento θα διατίθεται και ως προσθιοκίνητο και με τετρακίνηση. Το πρώτο θα είναι κατά 60 kg πιο ελαφρύ, συμβάλλοντας και με αυτόν τον τρόπο στη μείωση της κατανάλωσης. Οι ενδιαφερόμενοι θα μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε 6τάχυτο αυτόματο ή μηχανικό κιβώτιο. Το σύστημα 4WD του Sorento στέλνει υπό φυσιολογικές συνθήκες το 100% της ροπής στον μπροστινό άξονα, ενώ όταν ανιχνευθεί απώλεια πρόσφυσης μεταφέρεται έως το 50% της ροπής στους πίσω τροχούς. Υπάρχει βέβαια και η δυνατότητα «κλειδώματος», σε αναλογία 50/50.

Όσον αφορά την οδική συμπεριφορά, οι μηχανικοί της Kia εργάστηκαν πάνω στη βελτίωση της αντίδρασης του νέου Sorento στις εντολές του οδηγού, διατηρώντας τόσο την ποιότητα κύλισης στην άσφαλτο όσο και τις εκτός δρόμου δυνατότητες. Προαιρετικά διατίθεται το σύστημα FlexSteer, το οποίο αλλάζει το βάρος του τιμονιού ανάλογα με τη θέση λειτουργίας (Normal, Sport και Comfort) που έχει επιλέξει ο οδηγός.

Έμφαση δόθηκε στον περιορισμό των θορύβων από το περιβάλλον και τον κινητήρα που εισέρχονται στην καμπίνα των επιβατών. Παράλληλα αναβαθμίστηκε ο εξοπλισμός άνεσης, περιλαμβάνοντας – προαιρετικά – θερμαινόμενα και αεριζόμενα εμπρός καθίσματα, σύστημα Bluetooth και κλιματισμό για τους επιβάτες της τρίτης σειράς. Για το ευρωπαϊκό Sorento, η νέα οθόνη στην κεντρική κονσόλα έχει διάμετρο 7 ιντσών. Ο εξοπλισμός ασφαλείας περιλαμβάνει ESP, κάμερα οπισθοπορείας, φώτα Xenon, hill-start assist, συστήματα ανίχνευσης άλλων οχημάτων στα «τυφλά» σημεία του καθρεπτών, ακούσιας αλλαγής λωρίδας και υποβοήθησης παρκαρίσματος.[nggallery id=310]