Live Κίνηση
Περισσότερα
Peugeot 3008 2021

Νέο Peugeot 3008 με μέση κατανάλωση 1,2 lt./100 km

Ελλάδα 0:58
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Νέο Peugeot 3008 με μέση κατανάλωση 1,2 lt./100 km

Peugeot 3008 2021

Νέο Peugeot 3008 με μέση κατανάλωση 1,2 lt./100 km

Peugeot 3008 2021

Το νέο Peugeot 3008 έρχεται με δύο αποδοτικές plug-in υβριδικές εκδόσεις με μέση κατανάλωση από 1,2 lt./100 km και εκπομπές ρύπων CO2 29 g/km.

Advertisement
Advertisement

Η Peugeot λάνσαρε το νέο 3008 στην ελληνική αγορά και προσφέρεται με μια πλήρη μηχανική γκάμα τόσο θερμικών όσο και υβριδικών συνόλων. Στην τελευταία περίπτωση, έχουμε τα αποδοτικά και ισχυρά σύνολα των 300 PS και 225 PS. Πιο συγκεκριμένα:

H πρώτη έκδοση –HYBRID4 300 e-EAT8– είναι τετρακίνητη, απολαμβάνει 59 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, οι εκπομπές CO2 δεν ξεπερνούν τα 29 g/km, ενώ η μεικτή κατανάλωση ξεκινά από 1,2 lt./100 km.

Αυτό επιτυγχάνεται ενσωματώνοντας έναν PureTech κινητήρα των 200 PS και δύο ηλεκτρικά μοτέρ. Το ένα είναι άμεσα συνδεδεμένο με ένα 8τάυχτο e-EAT8 κιβώτιο και αποδίδει 110 PS, ενώ το δεύτερο μοτέρ (112 PS) βρίσκεται στον πίσω άξονα. Η συνδυαστική ισχύς αντιστοιχεί σε 300 PS, ενώ η επιτάχυνση στα 100 χλμ./ώρα από στάση απαιτεί μόλις 5,9 sec.

Advertisement
Advertisement

Η έκδοση HYBRID 225 e-EAT8 των 225 ίππων είναι 2κίνητη και τροφοδοτείται από ένα μοτέρ PureTech των 110 PS και έναν ηλεκτροκινητήρα συνδεδεμένο με τον κιβώτιο ταχυτήτων. Η ηλεκτρική αυτονομία αντιστοιχεί σε 56 χλμ./ώρα, οι εκπομπές CO2 διαμορφώνονται σε 30 g/km ενώ η μεικτή κατανάλωση καυσίμου αποτυπώνεται σε 1,3 lt./100 km (βάσει WLTP).

Τα δύο μοντέλα ενσωματώνουν μια μπαταρία των 13,2 kWh, ενώ διατίθενται με ένα καλώδιο φόρτισης 3,7 kW -προαιρετικά με φορτιστή 7,4 kW.

Advertisement

Ποιο είναι το κέρδος των plug-in υβριδικών εκδόσεων;
Αναφορικά με το TCO (Total Cost of ownership ή αλλιώς συνολικό κόστος ιδιοκτησίας) ενός υβριδικού επαναφορτιζόμενου οχήματος πρέπει να ληφθούν οι εξής παράμετροι:

Advertisement

-Οι πολλές φορο-ελαφρύνσεις (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας, μηδενικός εταιρικός φόρος),

-Κόστος συντήρησης,

-Χαμηλότερο κόστος ενέργειας.