Live Κίνηση
Περισσότερα
Peugeot 3008 2021

Η πλήρης γκάμα κινητήρων του νέου Peugeot 3008

Ελλάδα 20:59
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Η πλήρης γκάμα κινητήρων του νέου Peugeot 3008

Peugeot 3008 2021

Η πλήρης γκάμα κινητήρων του νέου Peugeot 3008

Peugeot 3008 2021

Το νέο Peugeot 3008 προσφέρεται με μια πλούσια γκάμα κινητήρων βενζίνης, πετρελαίου και δύο υβριδικών εκδόσεων 225 και 300 ίππων.

Advertisement
Advertisement

Οι εσωτερικής καύσης κινητήρες επιτυγχάνουν χαμηλές εκπομπές CO2, από 129 g/km.

Οι κινητήρες αυτοί πληρούν τις προδιαγραφές των πιο πρόσφατων οδηγιών EURO 6 και λαμβάνουν έγκριση τύπου βάσει του πρωτοκόλλου WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures).

Advertisement
Advertisement

Κινητήρες Βενζίνης,
3κύλινδροι με κυβισμό 1,2λ. :
-PureTech 130 S&S BVM6,
-PureTech 130 S&S EAT8.
4κύλινδρος με κυβισμό 1,6λ:
-PureTech 180 EAT8.

Κινητήρες Diesel,
4κύλινδροι με κυβισμό 1,5λ:
-BlueHdi 130 S&S BVM6,
-BlueHDi 130 S&S EAT8.

Παράλληλα, το νέο Peugeot 3008 προσφέρεται με 2 υβριδικούς επαναφορτιζόμενους κινητήρες :

Advertisement

HYBRID4 300 e-EAT8 / κίνηση και στους 4 τροχούς / εκπομπές C02 από 29 g/χλμ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 59χλμ. (βάσει πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP),
HYBRID 225 e-EAT8 / κίνηση στους 2 τροχούς / εκπομπές C02 από 30g/χλμ. και αυτονομία ως αμιγώς ηλεκτροκίνητο, έως 56χλμ. (βάσει πρωτοκόλλου δοκιμών WLTP).

Advertisement

H έκδοση HYBRID 4 300 e-EAT8 είναι αποτέλεσμα του συνδυασμού ενός κινητήρα PureTech 200 PS (ή 147kW) και δύο ηλεκτροκινητήρων: ο ένας στο μπροστινό μέρος σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων e-EAT8 που αποδίδει 110 PS (ή 81kW), και ο δεύτερος τοποθετημένος στον πίσω άξονα, με απόδοση 112 PS (ή 83kW).

Η λειτουργία 4WD, επίσης διαθέσιμη με πρόγραμμα Electric, επιτρέπει βελτιωμένη πρόσφυση στην άσφαλτο ή σε δύσβατα εδάφη. Το αποτέλεσμα είναι η άψογη πρόσφυση: είτε σε βρεγμένους, λασπωμένους, χιονισμένους δρόμους, είτε σε στροφές, η δύναμη κατανέμεται ηλεκτρονικά και στους 4 τροχούς του αυτοκινήτου.

Advertisement

Η έκδοση HYBRID με την κίνηση στους δύο τροχούς με 225 PS (ή 165kW) συνδυάζει έναν κινητήρα PureTech απόδοσης 180 PS (ή 132 kW) με έναν ηλεκτροκινητήρα 110 PS (ή 80kW) με αυτόματο κιβώτιο e-EAT8.

Η μπαταρία ιόντων λιθίου έχει χωρητικότητα 13,2 kWh και διατίθενται δύο τύποι ενσωματωμένων φορτιστών, ικανοποιώντας όλες τις χρήσεις και όλες τις λύσεις φόρτισης των πελατών. Στον στάνταρ εξοπλισμό ένας μονοφασικός φορτιστή 3,7 kW και προαιρετικά ένας μονοφασικός φορτιστής 7,4 kW.

Οι εκτιμώμενοι χρόνοι φόρτισης ανάλογα με τις συνθήκες, είναι οι παρακάτω:
– 2 ώρες με Wallbox 7,4 kW/32A και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 7,4kW
– 4 ώρες με Πρίζα τύπου Green’up 3,7 kW/16A και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 3,7kW
8 ώρες με Πρίζα τύπου Schuko 1,8 kW/8Α και ενσωματωμένο μονοφασικό φορτιστή OBC 3,7kW.