Live Κίνηση
Περισσότερα
ΑΓΟΡΑ

Σε ανοδική πορεία η Opel

Ελλάδα 1:09
ΚΛΕΙΣΙΜΟ
ΔΗΜΟΦΙΛΗ
ΣΥΡΕΤΕ

Σε ανοδική πορεία η Opel

ΑΓΟΡΑ

Σε ανοδική πορεία η Opel

ΑΓΟΡΑ

Το υψηλότερο μερίδιο αγοράς στις ευρωπαϊκές αγορές από τον Ιούνιο του 2011 σημειώνει η Opel!

Advertisement
Advertisement

ΤΟΥ ΠΑΝΟΥ ΣΕΪΤΑΝΙΔΗ (twitter.com/SeitanF1)

Η προϊοντική «επίθεση» της γερμανικής εταιρείας στη Γηραιά ήπειρο, δείχνει ότι πέτυχε το στόχο της, αφού τον Μάρτιο συγκέντρωσε το 6,7% του συνόλου της Ευρωπαϊκής αγοράς – αριθμό που είχε να σημειώσει σχεδόν τρία χρόνια!

Σύμφωνα με προκαταρκτικά στοιχεία, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων ανήλθαν περίπου στις 133.700 μονάδες, αύξηση πάνω από 9,3% συγκριτικά με τον περσινό Μάρτιο. Το πρώτο τρίμηνο της φετινής χρονιάς, οι ταξινομήσεις καινούργιων οχημάτων Opel/Vauxhall αυξήθηκαν πάνω από 12.700 μονάδες, στα 271.000 αυτοκίνητα.

Advertisement
Advertisement

«Σε πολλές Ευρωπαϊκές αγορές παρατηρείται και πάλι αύξηση. Είναι θετικό σημάδι το ότι η Opel/Vauxhall αυξάνει τα μερίδιά της σε τέτοιο περιβάλλον. Η βιωσιμότητα της ανάπτυξής μας επιβεβαιώνεται και από τον αριθμό παραγγελιών: ήδη στα τέλη Μαρτίου, είχαμε λάβει περίπου 20.000 περισσότερες παραγγελίες συγκριτικά με το πρώτο τρίμηνο του 2013. Best-seller από τα νέα μοντέλα, είναι το Mokka με περίπου 215.000 παραγγελίες. Είμαστε επίσης πολύ ικανοποιημένοι από τη δημοτικότητα του ADAM που είχε 80.000 παραγγελίες, ενώ έχουμε ήδη λάβει πάνω από 85.000 παραγγελίες για τη ναυαρχίδα μας, το νέο Insignia», σχολιάζει ο Peter Christian Küspert, μέλος Δ.Σ. και Αντιπρόεδρος Πωλήσεων της Opel.

Ας τα δούμε όμως και μεμονωμένα, μελετώντας διάφορες αγορές, αρχής γενομένης από την εγχώρια για την Opel, αυτή της Γερμανίας. Με μερίδιο 7,1% στο σύνολο της αγοράς αυτοκινήτου το Μάρτιο, έχει άνοδο της τάξης του 0.2% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό τρίμηνο. Επίσης, τα Mokka και Meriva ήταν Νο 2 στις κατηγορίες τους το πρώτο τρίμηνο του έτους.

Advertisement

Στη μεγαλύτερη αγορά της, στο Ηνωμένο Βασίλειο, η Opel/Vauxhall αύξησε τις πωλήσεις της κατά 17% το Μάρτιο συγκριτικά με πέρσι. Τα Insignia και Zafira ήταν Νο1 στις κατηγορίες τους, ενώ τα Corsa και Mokka ήταν στη 2η θέση.

Το ενδιαφέρον για νέα μοντέλα Opel είναι ιδιαίτερα υψηλό αυτή τη στιγμή στην Πολωνία, όπου οι ταξινομήσεις αυξήθηκαν κατά 57% το μήνα Μάρτιο. Οι Γερμανοί ενίσχυσαν επίσης την πρωτοκαθεδρία τους στην αγορά επιβατικού αυτοκινήτου στην Ουγγαρία τον περασμένο μήνα, ενώ στην Ολλανδία, επέστρεψαν στην κορυφή, για πρώτη φορά από το Μάρτιο του 2012.

Advertisement

Στην Ελλάδα η αγορά δείχνει σημεία ανάκαμψης με την Opel να παραμένει δυνατή και προπορεύεται της αύξησης αυτής, επιτυγχάνοντας 12,2 % μερίδιο αγοράς λιανικής.

«Είναι πολύ σημαντικό , να επιτυγχάνεται αύξηση των πωλήσεών μας τόσο σε όγκο  όσο και σε μερίδιο αγοράς στο κανάλι Ιδιωτών για το 1ο τρίμηνο του 2014», δήλωσε ο Πρόεδρος και Δ/νων Σύμβουλος της GM Hellas Γιάννης Πασσάδης και συνέχισε: «Η επίδοση των κύριων μοντέλων μας είναι πλέον αποτυπωμένη με επιτυχία και στα στατιστικά στοιχεία τριμήνου : το Corsa μας αποτελεί τον ηγέτη στη συνολική αγορά Ιδιωτών ενώ το Mokka έπιασε κορυφή στην κατηγορία του στην αγορά Ιδιωτών και φλερτάρει με την 1η θέση της συνολικής κατάταξης στην κατηγορία SUV».

Advertisement